___________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Startup (стартап)-ты іске қалай қосады?
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Заттар интернеті |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Startup (стартап)-ты іске қалай қосады? |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.5.3.1 Startup (стартап) түсінігін баяндау 11.5.3.2 Crowdfunding (краудфандинг) платформасының жұмыс принциптерін сипаттау; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Startup (стартап) түсінігін біледі Crowdfunding (краудфандинг) платформасының жұмыс принциптерін біледі |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. 1) Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу. 2) Сыныпта психологиялық қолайлы атмосфераны қалыптастыру. "Көтеріңкі көңіл-күй"тренингі. Оқушылар әр партада бір-біріне жақсы тілектер айтады. 3) Үй тапсырмасын тексеру. Өткен тақырыпты қайталау Өткен сабақта алған білімдерін еске түсіру үшін "Ыстық орындық" ойынын қолдану. Оқушылар орындықта отырған оқушыға сұрақтар қояды. Оқушы қойылған сұрақтарға тез жауап беруі керек, әйтпесе ол күйіп кетеді. |
Балалар сабаққа дайындалады, қолайлы психологиялық атмосфера құру Оқушылар сұрақтарға жауап береді |
Мақтау |
Интербелсенді тақта, оқулық |
|
Сабақтың ортасы |
Топтық жұмыс: Топта жұмыс істеу "Кластер" әдісі Топтағы оқушылар параграфтың мәтінін оқиды және "Стартап"кластерін жасайды. Топта талқылаңыз және бастаушы стартаптардың ықтимал тәуекелдерін болжаңыз. Осы тәуекелдерді қалай азайтуға болатындығы туралы идеялар ұсыныңыз. Білімді бекіту:
|
Оқушылар топтарға бөлінеді, тапсырманы топпен орындайды Дескрипторлар: - тиісті сөздерді қойып жазады - стартап құру тіртібін анықтайды - дұрыс жауабын жазады - стартап түрлерін жазады - кестені толтырады - интерактивті тапсырмаларды орындайды |
ФБ |
Презентация, оқулық, компьютер Жұмыс парағы, оқулық https://onlinetestpad.com/iiq3kqh73vels https://youtu.be/3cuOYAf7qFg?list=PLMBFNrdGI SN-JNPccCLfETnaBYuStdFC8
|
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: "Неліктен стартап қазіргі кезде өзекті?» эссе жазу Рефлексия. Оқушылар келесі сұрақтарға жауап береді: - Сабақта не қызықты болды? - Тағы не білгің келеді? |
Ү/т жазады. Сұрақтарға жауап береді |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Startup (стартап) ты іске қалай қосады ҚМЖ информатика
Startup (стартап) ты іске қалай қосады ҚМЖ информатика
___________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Startup (стартап)-ты іске қалай қосады?
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Заттар интернеті |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Startup (стартап)-ты іске қалай қосады? |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.5.3.1 Startup (стартап) түсінігін баяндау 11.5.3.2 Crowdfunding (краудфандинг) платформасының жұмыс принциптерін сипаттау; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Startup (стартап) түсінігін біледі Crowdfunding (краудфандинг) платформасының жұмыс принциптерін біледі |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. 1) Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу. 2) Сыныпта психологиялық қолайлы атмосфераны қалыптастыру. "Көтеріңкі көңіл-күй"тренингі. Оқушылар әр партада бір-біріне жақсы тілектер айтады. 3) Үй тапсырмасын тексеру. Өткен тақырыпты қайталау Өткен сабақта алған білімдерін еске түсіру үшін "Ыстық орындық" ойынын қолдану. Оқушылар орындықта отырған оқушыға сұрақтар қояды. Оқушы қойылған сұрақтарға тез жауап беруі керек, әйтпесе ол күйіп кетеді. |
Балалар сабаққа дайындалады, қолайлы психологиялық атмосфера құру Оқушылар сұрақтарға жауап береді |
Мақтау |
Интербелсенді тақта, оқулық |
|
Сабақтың ортасы |
Топтық жұмыс: Топта жұмыс істеу "Кластер" әдісі Топтағы оқушылар параграфтың мәтінін оқиды және "Стартап"кластерін жасайды. Топта талқылаңыз және бастаушы стартаптардың ықтимал тәуекелдерін болжаңыз. Осы тәуекелдерді қалай азайтуға болатындығы туралы идеялар ұсыныңыз. Білімді бекіту:
|
Оқушылар топтарға бөлінеді, тапсырманы топпен орындайды Дескрипторлар: - тиісті сөздерді қойып жазады - стартап құру тіртібін анықтайды - дұрыс жауабын жазады - стартап түрлерін жазады - кестені толтырады - интерактивті тапсырмаларды орындайды |
ФБ |
Презентация, оқулық, компьютер Жұмыс парағы, оқулық https://onlinetestpad.com/iiq3kqh73vels https://youtu.be/3cuOYAf7qFg?list=PLMBFNrdGI SN-JNPccCLfETnaBYuStdFC8
|
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: "Неліктен стартап қазіргі кезде өзекті?» эссе жазу Рефлексия. Оқушылар келесі сұрақтарға жауап береді: - Сабақта не қызықты болды? - Тағы не білгің келеді? |
Ү/т жазады. Сұрақтарға жауап береді |
|
|
шағым қалдыра аласыз















