|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.2А бөлім - Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу |
Мектеп: № 11 о/м |
|||||
|
Күні: 20.11.2023 ж. |
Мұғалім: Асанова Г.Ж. |
|||||
|
Сынып: 8 «А,Ә,Б» |
|
|||||
|
Сабақ тақырыбы |
8.2.2.2 абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді практикада қолдану |
|||||
|
Оқу мақсаты |
8.2.2.2 абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді қолдану 8.2.2.3 электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кірістірілген функцияларды қолдану |
|||||
|
Сабақ мақсаты |
||||||
|
Бағалау критерилері: |
|
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
|
|||||
|
Дағдылық құндылықтар |
Жұптық тапсырмаларды орындау барысында жылы қарым-қатынастарды дамытып, ынтымақтастық дағдылар орнатып, сындарлы көзқарас пен сыни ой дамытылуға бағытталған дағдылық құндылықтар қарым-қатынас арқылы дамытылады. Академиялық адалдық: басқа адамдардың идеялары мен ойларын құрметтеу академиялық адалдық принциптерін сақтаудан тұрады. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика, статистика |
|||||
|
Бастапқы білімдері: |
Мәлімет форматтарын біледі, абсолюттік және салыстырмалы сілтемелерін қолдана біледі. |
|||||
|
Сабақ барысы: |
||||||
|
Сабақ кезеңдері: |
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер |
Оқу ресурстары |
||||
|
Кіріспе бөлім 5 мин. |
Мұғалім оқушыларға электронды кестелерге байланысты негізгі ұғымдарды қайталау үшін сұрақтар қояды:
Жауаптар: Мәлімет форматтары: Общий, числовой, текстовой, денежный, финансовый, дата и время, дробный, процентный и т.д. Excel салыстырмалы сілтемесі – формулаларды басқа орынға көшірген кезде, формуладағы адрес жаңа орынға байланысты ауысады. Excel абсолютті сілтемесі көшірілген ұяшықтағы сілтемелердің адресі ауыспауы үшін қолданады. |
Слайдтар |
||||
|
Негізгі бөлім 10 мин |
Мұғалім топтық жұмысты ұйымдастырады. Әрбір топқа өз беттерімен оқу үшін келесі ұғымдар беріледі:
Әрбір топтың спикері басқа топтың алдында жұмыстарын қорғайды. Мұғалім оқушылардың ойларын қорытындылап, оқушылардың практикалық тапсырманы орындауға дайын екеніне көз жеткізеді. 3. Практикалық жұмыс (Ф) Мұғалім оқушыларға №1 тапсырманы электронды кестені қолдана отырып орындауды сұрайды. Оқушылар тапсырманы жеке түрде орындайды. Мұғалім оқушылардың жұмысын бақылап, қажет болғанда көмек береді. |
Таратпа материал №1 Excel файлы Статистикалық_мәліметтер_Тапсырма№1.xls |
||||
|
15 мин |
Дескрипторлар:
|
Таратпа материал |
||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Рефлексия: Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өтілген тақырыпты пысықтайды. Осы сабақта не үйрендіңіз ? Сіз үшін не түсініксіз ? Келешекте нені білгіңіз келеді ? |
Рефлексия слайды |
||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тескересіз? |
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) |
||||
|
Дифференциация: Қабілеті жоғары оқушылар қабылеті төмен оқушыларға қолдау көрсетеді. |
Жекелей тапсырманы орындау барысында өз жұмыстарын дескрипторлар арқылы өзіндік тексеру. Жұмыс жасау барысында мұғалімнің бақылауы, бағалауы. |
Компьютермен жұмыс жасау барысында эргономика талаптарын ұстауды естеріне салу. |
||||
|
Рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сл жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
|
||||||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
||||||
|
|
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Статистикалық мәліметтер. Абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді қолдану
Статистикалық мәліметтер. Абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді қолдану
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.2А бөлім - Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу |
Мектеп: № 11 о/м |
|||||
|
Күні: 20.11.2023 ж. |
Мұғалім: Асанова Г.Ж. |
|||||
|
Сынып: 8 «А,Ә,Б» |
|
|||||
|
Сабақ тақырыбы |
8.2.2.2 абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді практикада қолдану |
|||||
|
Оқу мақсаты |
8.2.2.2 абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді қолдану 8.2.2.3 электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кірістірілген функцияларды қолдану |
|||||
|
Сабақ мақсаты |
||||||
|
Бағалау критерилері: |
|
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
|
|||||
|
Дағдылық құндылықтар |
Жұптық тапсырмаларды орындау барысында жылы қарым-қатынастарды дамытып, ынтымақтастық дағдылар орнатып, сындарлы көзқарас пен сыни ой дамытылуға бағытталған дағдылық құндылықтар қарым-қатынас арқылы дамытылады. Академиялық адалдық: басқа адамдардың идеялары мен ойларын құрметтеу академиялық адалдық принциптерін сақтаудан тұрады. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика, статистика |
|||||
|
Бастапқы білімдері: |
Мәлімет форматтарын біледі, абсолюттік және салыстырмалы сілтемелерін қолдана біледі. |
|||||
|
Сабақ барысы: |
||||||
|
Сабақ кезеңдері: |
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер |
Оқу ресурстары |
||||
|
Кіріспе бөлім 5 мин. |
Мұғалім оқушыларға электронды кестелерге байланысты негізгі ұғымдарды қайталау үшін сұрақтар қояды:
Жауаптар: Мәлімет форматтары: Общий, числовой, текстовой, денежный, финансовый, дата и время, дробный, процентный и т.д. Excel салыстырмалы сілтемесі – формулаларды басқа орынға көшірген кезде, формуладағы адрес жаңа орынға байланысты ауысады. Excel абсолютті сілтемесі көшірілген ұяшықтағы сілтемелердің адресі ауыспауы үшін қолданады. |
Слайдтар |
||||
|
Негізгі бөлім 10 мин |
Мұғалім топтық жұмысты ұйымдастырады. Әрбір топқа өз беттерімен оқу үшін келесі ұғымдар беріледі:
Әрбір топтың спикері басқа топтың алдында жұмыстарын қорғайды. Мұғалім оқушылардың ойларын қорытындылап, оқушылардың практикалық тапсырманы орындауға дайын екеніне көз жеткізеді. 3. Практикалық жұмыс (Ф) Мұғалім оқушыларға №1 тапсырманы электронды кестені қолдана отырып орындауды сұрайды. Оқушылар тапсырманы жеке түрде орындайды. Мұғалім оқушылардың жұмысын бақылап, қажет болғанда көмек береді. |
Таратпа материал №1 Excel файлы Статистикалық_мәліметтер_Тапсырма№1.xls |
||||
|
15 мин |
Дескрипторлар:
|
Таратпа материал |
||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Рефлексия: Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өтілген тақырыпты пысықтайды. Осы сабақта не үйрендіңіз ? Сіз үшін не түсініксіз ? Келешекте нені білгіңіз келеді ? |
Рефлексия слайды |
||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тескересіз? |
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) |
||||
|
Дифференциация: Қабілеті жоғары оқушылар қабылеті төмен оқушыларға қолдау көрсетеді. |
Жекелей тапсырманы орындау барысында өз жұмыстарын дескрипторлар арқылы өзіндік тексеру. Жұмыс жасау барысында мұғалімнің бақылауы, бағалауы. |
Компьютермен жұмыс жасау барысында эргономика талаптарын ұстауды естеріне салу. |
||||
|
Рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сл жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
|
||||||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
||||||
|
|
||||||
шағым қалдыра аласыз













