Ұйымдастыру
бөлімі.
Үй тапсырмасын
тексеру
7
мин
|
Амандасу. Оқушыларды
түгендеу.
Топқа
бөлу
Үй тапсырмасын
сұрау.
Qr code ты сканерлеу арқылы
орындайды
|
Амандасады. Топқа
бөлінеді
Qr code ты сканерлеу арқылы
өзіне түскен тақырып бойынша өткен тақырыптыты
айтады.
|
|
Qr
code
|
Жаңа сабақты
түсіндіру.
Теориялық
және
практикалық
жұмыс
25
мин
|
Оқушыларға жаңа сабақ
түсіндіріліп, практика жүзінде
көрсетіледі.
Топтық
жұмыс.
Тарсия әдісі арқылы топтық
жұмыс орындайды.
Практикалық
тапсырма
1-тапсырма
2023 жылы тойланатын атаулы
күндер мен
мерейтойлар
2023 жылы ел тарихында
бірқатар маңызды оқиғалар, атаулы күндер мен мерейтойлар аталып
өтпек. Солардың біразы мемлекеттік, жалпыхалықтық деңгейде
тойланып, елдің жадында сақталары анық. Биыл Сұлтан
Бейбарыстың туғанына 800 жыл, Төле бидің туғанына 360 жыл,
Құрманғазы Сағырбайұлының туғанына 200 жыл, Ақтабан шұбырынды,
Алқакөл сұлама оқиғасына 300 жыл, Алаш арыстары Сұтанмахмұт
Торайғыров пен Мағжан Жұмабаевтың туғанына 130 жыл, «Қазақ»
газетінің алғашқы нөмірінің шыққанына 110 жыл сияқты айтулы
даталар бар
2-
тапсырма
Теңгенің қолданысқа
енгеніне – 30 жыл
1993 жылғы 12 қарашада Тұңғыш
Президент – Елбасы Нұрсұлтан Назарбаевтың «Қазақстан
Республикасының ұлттық валютасын енгізу туралы» Жарлығы шықты.
Бұған дейін екі жыл бойы теңгені қолданысқа енгізуге күрделі
дайындық жүргізілген еді. Нәтижесінде 1993 жылғы 15 қарашада
Қазақстанның Ұлттық валютасы теңге айналымға енді. Ескі ақшаны
қазақстандық теңгеге айырбастау сағат 8.00-де басталып, 20 қарашада
сағат 20.00-де
аяқталды.
Ұлттық банк бастапқыда 1
теңгені сол кездегі мың рубльге бағалаған болатын. Дегенмен,
еліміздің саяси, әлеуметтік мәселелері және мемлекетаралық
қатынастар ескеріліп, 1 теңге 500 сомға бекітілді. Теңге бірінші
айналымға кірген күні 1 доллар 4,75 теңге болып
бекітілді.
Жұптық
жұмыс
Сәйкестікті
орнату.
Дұрыс жауаппен
сәйкестендіреді
|
Мұғалімді
тыңдайды.
Әр топтарға берілген тарсия
карточкалерін дұрыс жауабын
табады
Компьютерде жеке тапсырма
орындайды
Дескриптор:
Дескриптор:
-
мәлімет бойынша кесте
құрады
-
абсолютті және салыстырмалы
сілтемелерді қолдану жолдарын
түсінеді
-
формуланы қалай құру жолдарын
үйренеді
Дескриптор:
|
Топтар бірін – бірі «қол
шапалақтау» әдісімен
бағалайды.
«Мадақтау» әдісі арқылы
бағаланады.
«Мадақтау» әдісі арқылы
бағаланады.
«Мадақтау» әдісі арқылы
бағаланады.
|
Excel
бағдарламасы
Тарсия
карточкалары
|
Сабақтың
соңы
8 мин
|
Сабақты
бекіту.
wordwall.қосымшасында берілген
тапсырмалар арқылы
орындалады.
Рефлекция
Жеке
жұмыс:
- бүгінгі сабақта
мен
....түсіндім, ... білдім, ....
көзімді жеткіздім.
- бүгін сабақта
қуантқаны.....
- мен өзімді.... .үшін мақтар
едім.
- маған ерекше
ұнағаны.....
- сабақтан соң
маған........келді
- бүгін маған..........сәті
түсті.
Үйге
тапсырма:
3,1-3,2
тақырып.
Ойлануға берілген сұрақтар
44бет
|
wordwall. қосымшасында
берілген тапсырмаларды
орындайды.
Дескриптор:
Абсолютті сілтемені
табады
Салыстырмалы сілтемені
табады
Аралас сілтемелерді
табады
Оқушылар бүгінгі сабақтан
алған әсерлерін аяқталмаған сөйлем арқылы
орындайды.
Үй тапсырмасын жазып
алады
|
«Мадақтау» әдісі арқылы
бағалайды.
|
Интерактивті
тақта
https://wordwall.net/ru/resource/
|