Биология сабақтарында STEM технологияларын пайдалану
Қазіргі білім беру жүйесінің басты мақсаты – оқушылардың сыни ойлау, зерттеу, шығармашылық және инновациялық қабілеттерін дамыту. Осы мақсатқа жетудің тиімді жолдарының бірі – STEM технологияларын оқу үдерісіне енгізу. STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) – ғылым, технология, инженерия және математика пәндерін кіріктіре отырып оқытудың заманауи тәсілі.
STEM технологиясының биологиядағы маңызы
Биология – тірі табиғатты зерттейтін ғылым. Бұл пән тәжірибе мен бақылауға негізделген, сондықтан STEM тәсілі биология сабақтарында оқушылардың ғылыми ойлауын қалыптастыруда үлкен рөл атқарады.
• Science (ғылым) бағыты бойынша
оқушылар жасуша құрылысы, фотосинтез, генетика сияқты процестерді
зертханалық тәжірибелер арқылы меңгереді.
• Technology (технология) арқылы микроскоп, PASCO датчиктері,
сандық құралдар қолданылып, нақты деректер жиналады.
• Engineering (инженерия) элементтері тірі ағзалардың модельдерін,
экожүйе макеттерін, адам ағзасының 3D үлгілерін жасау кезінде
пайдаланылады.
• Mathematics (математика) биологиялық деректерді талдау, пайыздық
қатынас, график, диаграмма сызу барысында қолданылады.
Мысал ретінде
• «Фотосинтез процесін зерттеу»
сабағында оқушылар PASCO датчигі арқылы көмірқышқыл газының
мөлшерін өлшеп, нәтижені график түрінде талдай алады.
• «Адам жүрегінің соғу жиілігін зерттеу» тақырыбында оқушылар жүрек
соғу датчигін қолданып, дене белсенділігіне байланысты деректерді
салыстырады.
• «Экожүйе моделін құрастыру» тапсырмасы арқылы топтар инженерлік
дағдыларын дамыта отырып, биологиялық тепе-теңдікті зерттейді.
Нәтижесі мен тиімділігі
STEM технологияларын биология
сабақтарында пайдалану:
• оқушылардың зерттеу және тәжірибелік қабілеттерін арттырады;
• пәнге деген қызығушылықты күшейтеді;
• функционалдық сауаттылықты дамытады;
• өмірмен байланысты білім алуға жағдай жасайды.
Қорытынды
STEM технологиялары – болашақтың білім беру бағыты. Биология пәнінде оны тиімді қолдану арқылы біз тек теорияны емес, практикалық ойлау мен шығармашылық қабілетті де дамытамыз. Мұндай сабақтар оқушыларды ғылым мен технология әлеміне жетелейді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Стем технология мақала
Стем технология мақала
Биология сабақтарында STEM технологияларын пайдалану
Қазіргі білім беру жүйесінің басты мақсаты – оқушылардың сыни ойлау, зерттеу, шығармашылық және инновациялық қабілеттерін дамыту. Осы мақсатқа жетудің тиімді жолдарының бірі – STEM технологияларын оқу үдерісіне енгізу. STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) – ғылым, технология, инженерия және математика пәндерін кіріктіре отырып оқытудың заманауи тәсілі.
STEM технологиясының биологиядағы маңызы
Биология – тірі табиғатты зерттейтін ғылым. Бұл пән тәжірибе мен бақылауға негізделген, сондықтан STEM тәсілі биология сабақтарында оқушылардың ғылыми ойлауын қалыптастыруда үлкен рөл атқарады.
• Science (ғылым) бағыты бойынша
оқушылар жасуша құрылысы, фотосинтез, генетика сияқты процестерді
зертханалық тәжірибелер арқылы меңгереді.
• Technology (технология) арқылы микроскоп, PASCO датчиктері,
сандық құралдар қолданылып, нақты деректер жиналады.
• Engineering (инженерия) элементтері тірі ағзалардың модельдерін,
экожүйе макеттерін, адам ағзасының 3D үлгілерін жасау кезінде
пайдаланылады.
• Mathematics (математика) биологиялық деректерді талдау, пайыздық
қатынас, график, диаграмма сызу барысында қолданылады.
Мысал ретінде
• «Фотосинтез процесін зерттеу»
сабағында оқушылар PASCO датчигі арқылы көмірқышқыл газының
мөлшерін өлшеп, нәтижені график түрінде талдай алады.
• «Адам жүрегінің соғу жиілігін зерттеу» тақырыбында оқушылар жүрек
соғу датчигін қолданып, дене белсенділігіне байланысты деректерді
салыстырады.
• «Экожүйе моделін құрастыру» тапсырмасы арқылы топтар инженерлік
дағдыларын дамыта отырып, биологиялық тепе-теңдікті зерттейді.
Нәтижесі мен тиімділігі
STEM технологияларын биология
сабақтарында пайдалану:
• оқушылардың зерттеу және тәжірибелік қабілеттерін арттырады;
• пәнге деген қызығушылықты күшейтеді;
• функционалдық сауаттылықты дамытады;
• өмірмен байланысты білім алуға жағдай жасайды.
Қорытынды
STEM технологиялары – болашақтың білім беру бағыты. Биология пәнінде оны тиімді қолдану арқылы біз тек теорияны емес, практикалық ойлау мен шығармашылық қабілетті де дамытамыз. Мұндай сабақтар оқушыларды ғылым мен технология әлеміне жетелейді.
шағым қалдыра аласыз













