Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Shape1 Бөлім: Мен балаң жарық күнде сәуле қуған

    Мектеп: Сәкен Сейфуллин атындағы орта мектебі

    Күні: 17.01.2023 ж.

    Мұғалімнің аты-жөні: Ильясова Р.И.

    Сынып: 6 « Г»

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    С.Торайғыров «Шәкірт ойы» өлеңі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    6.2.2.1 - әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік –қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

    6.1.4.1 - көркем шығармаларда орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар орындай алады: әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсінеді, үзінділерді мәнерлеп оқиды.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсінеді, үзінділерді мәнерлеп оқиды.

    Кейбір оқушылар орындай алады: шығарманың идеясы арқылы көтерілген әлеуметтік қоғамдық мәселені түсінеді, үзінділерді жатқа айтады, өзіндік пікірін анық айта алады.

    Бағалау критерийлері

    -әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсінеді;

    -мәнерлеп оқиды, жатқа айтады,өзіндік пікірін анық айта алады.


    Күтілетін нәтиже

    • С.Торайғыровтың «Шәкірт ойы»,  өлеңін мәнерлеп оқытып,

    талдату, мағынасын ашу арқылы  өз ой-пікірін айтады.

    • Өлең арқылы  – білімнің маңыздылығын ұғынады.

    • Түйінді ой айтуға, ойды қорытып, жеке пікірін айта білуге төселеді.

    Осыған дейін меңгерілген білім

    «Шығамын тірі болсам адам болып» өлеңі

    Жоспар

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы




    2 мин














    10 мин






















    Сабақтың ортасы












    2 мин








    5 мин


























    3 мин












    5 мин




















    10 мин











































    5 мин

    І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар түгенделіп, сабаққа назары аударылады.

    1. Сәлемдесу. 2.Оқушыларды түгелдеу.

    Ынтымақтастық ахуал тудыру

    Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!

    Ұйымшыл боламыз десек 2 рет қол шапалақтаймыз!

    Белсенділік танытамыз танытамыз десек 3 рет қол шапалақтаймыз!

    Топқа бөлу

    Топқа бөлу

    1-топ:«Мектеп»

    2-топ: «Шәкірт»

    3-топ:«Еңбек»

    Үй жұмысы:

    «Шығамын тірі болсам адам болып» өлеңін жатқа сұрау.

    Өткен тақырыпты пысықтау кезеңі.

    Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін қабырғада тұрған бағыттардағы сұрақтарға жауап беру.

    1. С.Торайғыров қай жылы, қайда дүниеге келді?

    Сұлтанмахмұт қанша жыл ғұмыр кешкен?

    1. Қай жылы Торицк қаласында медресе оқиды?

    2. Надан деген сөзді қалай түсінесіңдер?

    3. «Шығамын тірі болсам адам болып» өлеңінің идеясы не?

    4. Адам болып шығу дегенді қалай түсінесің?

    5. Сұлтанмахмұт кімдерден дәріс алған?

    ҚБ «Шапалақтау әдісі»

    Дескриптор:

    - нақты әрі қысқа жауап береді;

    - көмескі тұстарды біліп алады;

    - сыни көзқарасы, ұстанымы байқалады.
    Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады.

    Қызығушылықты ояту:

    Мектеп сөзіне күрделі топтастыру.

    Жаңа сабақ.

    Балалар берілген уақытта өзінің қазіргі шәкірт, ертеңгі болашақ  елдің азаматы ретінде не істейтінін жазады. («Менің ойым» бөлімін толтырады )

    Менің ойым

    Шәкірт ойы



    Тыңдалым тапсырмасы.

    С.Торайғыров «Шәкірт ойы» өлеңін тыңдап, мазмұнына назар аударыңыздар.

    Сөз маржаны

    Бейнет –

    Сарқы –

    Отайып-

    Қаһарман, Рүстем, Әлі-

    Жеке жұмыс .

    Өлеңді талқылау үшін сұрақтар беріледі:

    1. Шәкірт нені армандайды?

    2. Қазақ көгі деп неге айтады?

    3. Елдің жүрегі неге мұздаған?

    4. Ол неге жұлдыз емес, күн болғысы келді?

    Ғаламтор желісінен ғылыми түрде түсінік

    Тыңдалымнан кейін.

    Шәкірт Сұлтанмахмұттың ойын жазады.

    («Шәкірт ойы» бөлімін толтырамыз)

    ҚБ. Өзара бағалау.

    Дескриптор:

    -өлеңнің мазмұнымен танысады.

    -сөз маржанын жазады

    -шәкірт ойын жазады.


    1-тапсырма. «Табу» әдісі арқылы өлеңнен кестедегі тақырыпқа сәйкес үзіндіні тауып, мәнерлеп оқимыз.

    Шәкірттің білім алуға құштарлығы


    Шәкірттің болашаққа сенімі


    Шәкірттің мақсатына жетуде ешқандай кедергіден қаймықпайтыны


    2-тапсырма.Ұжымдық.

    «Балық қаңқасы» әдісі арқылы шығармада көтерілген мәселеге талдау жасаңыз.

    Басы-мәселе

    Қаңқасы себептер мен дәлелдер

    Құйрығы –идеясы, қорытынды

    Дескриптор:

    - өлеңдегі көтерілген әлеуметтік –қоғамдық мәселені анықтайды.

    - себебі мен дәлелін анықтайды;

    -қорытындысын шығарады.


    Қ/Б «Жапондық бағалау» әдісі


    3-тапсырма. ТЖ

    1-топ:

    «Венн» диаграммасы

    Абайдың «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі

    «Шәкірт ойы» өлеңін салыстыру

    Shape4 Shape2 Shape3

    Шәкірт ойы

    Ұқсастығы

    Ғылым таппай мақтанба




    2-топ:

    «Үш жақты күнделік» әдісі.

    Кестені толтырыңдар.

    Өлеңдегі ең маңызды, өзіңізге ұнаған үзінді

    Түйіні

    Өлеңге сай келетін мақал-мәтел




    3-топ:

    Еңбек, бейнет тарауы

    Рақатқа сарқылар.

    Қыздырып күннің қарауы,

    Надандық теңізі тартылар,- деген өлең жолдарын төмендегі сызбаны негізге ала отырып, талдаңдар.


    Бейнет

    Еңбек

    Рақат





    Дескриптор:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ильясова Рахила Имангалиевна
    21 Наурыз 2024
    292
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    С.Торайғыров "Шәкірт ойы" 6-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    С.Торайғыров "Шәкірт ойы" 6-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    С.Торайғыровтың «Шәкірт ойы», өлеңінің маңызын ұғынады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Shape1 Бөлім: Мен балаң жарық күнде сәуле қуған

    Мектеп: Сәкен Сейфуллин атындағы орта мектебі

    Күні: 17.01.2023 ж.

    Мұғалімнің аты-жөні: Ильясова Р.И.

    Сынып: 6 « Г»

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    С.Торайғыров «Шәкірт ойы» өлеңі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    6.2.2.1 - әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік –қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

    6.1.4.1 - көркем шығармаларда орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар орындай алады: әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсінеді, үзінділерді мәнерлеп оқиды.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсінеді, үзінділерді мәнерлеп оқиды.

    Кейбір оқушылар орындай алады: шығарманың идеясы арқылы көтерілген әлеуметтік қоғамдық мәселені түсінеді, үзінділерді жатқа айтады, өзіндік пікірін анық айта алады.

    Бағалау критерийлері

    -әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсінеді;

    -мәнерлеп оқиды, жатқа айтады,өзіндік пікірін анық айта алады.


    Күтілетін нәтиже

    • С.Торайғыровтың «Шәкірт ойы»,  өлеңін мәнерлеп оқытып,

    талдату, мағынасын ашу арқылы  өз ой-пікірін айтады.

    • Өлең арқылы  – білімнің маңыздылығын ұғынады.

    • Түйінді ой айтуға, ойды қорытып, жеке пікірін айта білуге төселеді.

    Осыған дейін меңгерілген білім

    «Шығамын тірі болсам адам болып» өлеңі

    Жоспар

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы




    2 мин














    10 мин






















    Сабақтың ортасы












    2 мин








    5 мин


























    3 мин












    5 мин




















    10 мин











































    5 мин

    І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар түгенделіп, сабаққа назары аударылады.

    1. Сәлемдесу. 2.Оқушыларды түгелдеу.

    Ынтымақтастық ахуал тудыру

    Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!

    Ұйымшыл боламыз десек 2 рет қол шапалақтаймыз!

    Белсенділік танытамыз танытамыз десек 3 рет қол шапалақтаймыз!

    Топқа бөлу

    Топқа бөлу

    1-топ:«Мектеп»

    2-топ: «Шәкірт»

    3-топ:«Еңбек»

    Үй жұмысы:

    «Шығамын тірі болсам адам болып» өлеңін жатқа сұрау.

    Өткен тақырыпты пысықтау кезеңі.

    Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін қабырғада тұрған бағыттардағы сұрақтарға жауап беру.

    1. С.Торайғыров қай жылы, қайда дүниеге келді?

    Сұлтанмахмұт қанша жыл ғұмыр кешкен?

    1. Қай жылы Торицк қаласында медресе оқиды?

    2. Надан деген сөзді қалай түсінесіңдер?

    3. «Шығамын тірі болсам адам болып» өлеңінің идеясы не?

    4. Адам болып шығу дегенді қалай түсінесің?

    5. Сұлтанмахмұт кімдерден дәріс алған?

    ҚБ «Шапалақтау әдісі»

    Дескриптор:

    - нақты әрі қысқа жауап береді;

    - көмескі тұстарды біліп алады;

    - сыни көзқарасы, ұстанымы байқалады.
    Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады.

    Қызығушылықты ояту:

    Мектеп сөзіне күрделі топтастыру.

    Жаңа сабақ.

    Балалар берілген уақытта өзінің қазіргі шәкірт, ертеңгі болашақ  елдің азаматы ретінде не істейтінін жазады. («Менің ойым» бөлімін толтырады )

    Менің ойым

    Шәкірт ойы



    Тыңдалым тапсырмасы.

    С.Торайғыров «Шәкірт ойы» өлеңін тыңдап, мазмұнына назар аударыңыздар.

    Сөз маржаны

    Бейнет –

    Сарқы –

    Отайып-

    Қаһарман, Рүстем, Әлі-

    Жеке жұмыс .

    Өлеңді талқылау үшін сұрақтар беріледі:

    1. Шәкірт нені армандайды?

    2. Қазақ көгі деп неге айтады?

    3. Елдің жүрегі неге мұздаған?

    4. Ол неге жұлдыз емес, күн болғысы келді?

    Ғаламтор желісінен ғылыми түрде түсінік

    Тыңдалымнан кейін.

    Шәкірт Сұлтанмахмұттың ойын жазады.

    («Шәкірт ойы» бөлімін толтырамыз)

    ҚБ. Өзара бағалау.

    Дескриптор:

    -өлеңнің мазмұнымен танысады.

    -сөз маржанын жазады

    -шәкірт ойын жазады.


    1-тапсырма. «Табу» әдісі арқылы өлеңнен кестедегі тақырыпқа сәйкес үзіндіні тауып, мәнерлеп оқимыз.

    Шәкірттің білім алуға құштарлығы


    Шәкірттің болашаққа сенімі


    Шәкірттің мақсатына жетуде ешқандай кедергіден қаймықпайтыны


    2-тапсырма.Ұжымдық.

    «Балық қаңқасы» әдісі арқылы шығармада көтерілген мәселеге талдау жасаңыз.

    Басы-мәселе

    Қаңқасы себептер мен дәлелдер

    Құйрығы –идеясы, қорытынды

    Дескриптор:

    - өлеңдегі көтерілген әлеуметтік –қоғамдық мәселені анықтайды.

    - себебі мен дәлелін анықтайды;

    -қорытындысын шығарады.


    Қ/Б «Жапондық бағалау» әдісі


    3-тапсырма. ТЖ

    1-топ:

    «Венн» диаграммасы

    Абайдың «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі

    «Шәкірт ойы» өлеңін салыстыру

    Shape4 Shape2 Shape3

    Шәкірт ойы

    Ұқсастығы

    Ғылым таппай мақтанба




    2-топ:

    «Үш жақты күнделік» әдісі.

    Кестені толтырыңдар.

    Өлеңдегі ең маңызды, өзіңізге ұнаған үзінді

    Түйіні

    Өлеңге сай келетін мақал-мәтел




    3-топ:

    Еңбек, бейнет тарауы

    Рақатқа сарқылар.

    Қыздырып күннің қарауы,

    Надандық теңізі тартылар,- деген өлең жолдарын төмендегі сызбаны негізге ала отырып, талдаңдар.


    Бейнет

    Еңбек

    Рақат





    Дескриптор:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 6 сынып
    21.03.2024
    292
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ильясова Рахила Имангалиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации