|
|
Мектеп: Сәкен Сейфуллин атындағы орта мектебі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 17.01.2023 ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: Ильясова Р.И. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 6 « Г» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
С.Торайғыров «Шәкірт ойы» өлеңі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.2.1 - әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік –қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру. 6.1.4.1 - көркем шығармаларда орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады: әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсінеді, үзінділерді мәнерлеп оқиды. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсінеді, үзінділерді мәнерлеп оқиды. Кейбір оқушылар орындай алады: шығарманың идеясы арқылы көтерілген әлеуметтік қоғамдық мәселені түсінеді, үзінділерді жатқа айтады, өзіндік пікірін анық айта алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
-әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсінеді; -мәнерлеп оқиды, жатқа айтады,өзіндік пікірін анық айта алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
талдату, мағынасын ашу арқылы өз ой-пікірін айтады.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
«Шығамын тірі болсам адам болып» өлеңі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 мин 10 мин Сабақтың ортасы 2 мин 5 мин 3 мин 5 мин 10 мин 5 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар түгенделіп, сабаққа назары аударылады. 1. Сәлемдесу. 2.Оқушыларды түгелдеу. Ынтымақтастық ахуал тудыру Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет қол шапалақтаймыз! Белсенділік танытамыз танытамыз десек 3 рет қол шапалақтаймыз! Топқа бөлу Топқа бөлу 1-топ:«Мектеп» 2-топ: «Шәкірт» 3-топ:«Еңбек» Үй жұмысы: «Шығамын тірі болсам адам болып» өлеңін жатқа сұрау. Өткен тақырыпты пысықтау кезеңі. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін қабырғада тұрған бағыттардағы сұрақтарға жауап беру.
Сұлтанмахмұт қанша жыл ғұмыр кешкен?
ҚБ «Шапалақтау әдісі» Дескриптор: - нақты әрі қысқа жауап береді; - көмескі тұстарды біліп алады;
- сыни көзқарасы,
ұстанымы байқалады. Қызығушылықты ояту: Мектеп сөзіне күрделі топтастыру. Жаңа сабақ. Балалар берілген уақытта өзінің қазіргі шәкірт, ертеңгі болашақ елдің азаматы ретінде не істейтінін жазады. («Менің ойым» бөлімін толтырады )
Тыңдалым тапсырмасы. С.Торайғыров «Шәкірт ойы» өлеңін тыңдап, мазмұнына назар аударыңыздар. Сөз маржаны Бейнет – Сарқы – Отайып- Қаһарман, Рүстем, Әлі- Жеке жұмыс . Өлеңді талқылау үшін сұрақтар беріледі: 1. Шәкірт нені армандайды? 2. Қазақ көгі деп неге айтады? 3. Елдің жүрегі неге мұздаған? 4. Ол неге жұлдыз емес, күн болғысы келді? Ғаламтор желісінен ғылыми түрде түсінік Тыңдалымнан кейін. Шәкірт Сұлтанмахмұттың ойын жазады. («Шәкірт ойы» бөлімін толтырамыз) ҚБ. Өзара бағалау. Дескриптор: -өлеңнің мазмұнымен танысады. -сөз маржанын жазады -шәкірт ойын жазады.
1-тапсырма. «Табу» әдісі арқылы өлеңнен кестедегі тақырыпқа сәйкес үзіндіні тауып, мәнерлеп оқимыз.
2-тапсырма.Ұжымдық. «Балық қаңқасы» әдісі арқылы шығармада көтерілген мәселеге талдау жасаңыз. Басы-мәселе Қаңқасы себептер мен дәлелдер Құйрығы –идеясы, қорытынды Дескриптор: - өлеңдегі көтерілген әлеуметтік –қоғамдық мәселені анықтайды. - себебі мен дәлелін анықтайды; -қорытындысын шығарады.
Қ/Б «Жапондық бағалау» әдісі
3-тапсырма. ТЖ 1-топ: «Венн» диаграммасы Абайдың «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі «Шәкірт ойы» өлеңін салыстыру
Шәкірт ойы Ұқсастығы Ғылым таппай мақтанба
2-топ: «Үш жақты күнделік» әдісі. Кестені толтырыңдар.
3-топ: Еңбек, бейнет тарауы Рақатқа сарқылар. Қыздырып күннің қарауы, Надандық теңізі тартылар,- деген өлең жолдарын төмендегі сызбаны негізге ала отырып, талдаңдар.
Дескриптор:
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













