С.Торайғыров. Шәкірт ойы Қазақ әдебиеті. ҚМЖ. Сабақ жоспары. 6-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

С.Торайғыров. Шәкірт ойы Қазақ әдебиеті. ҚМЖ. Сабақ жоспары. 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу мақсаттары: 6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру; 6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар

Бөлім:

Туған жерім -аялы алтын бесігім

Педагогтің аты-жөні:


Күні: .


Сыныбы:6

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Шәкірт ойы»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру;

6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту;

Сабақтың мақсаты

- кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға береді;

- көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқиды, жатқа айтады;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту


Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал қалыптастыру


Үй тапсырмасын сұрау

Ойқозғау

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Қызығушылықты ояту

Қараңғы қазақ көгіне,

Өрмелеп шығып күн болам.

Қараңғылықтың кегіне,

Күн болмағанда кім болам?!

  • Балалар, Сұлтанмахмұт атамыз алдына «халықтың көзін ашсам, еліме пайдам тисе» деген ұлы мақсат қойды. Сіздер келешекте қай салада халыққа пайда тигізіп, ел игілігіне бағытталған жұмыс атқарғыңыз келеді?


Оқушылар шеңбер бойымен тұрып, бір-біріне бүгінгі сабаққа қатысты ойларын шығады.



Т иімділігі:оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады



Оқулық, жұмыс дәптерлері


Жаңа білім



1-тапсырма.

2-тапсырма. Жеке жұмыс.

«Шәкірт ойы» өлеңін оқиды.

Қараңғы қазақ көгіне,
Өрмелеп шығып, күн болам!
Қараңғылықтың көгіне,
Күн болмағанда, кім болам?
Мұздаған елдің жүрегін,
Жылытуға мен кірермін!
Еңбек, бейнет тарауы
Рақатқа сарқылар.
Қыздырып күннің қарауы
Надандық теңізі тартылар.
Орны отайып көгерер,
Қызығын жайлап ел көрер.
Тұрмыс, тағдыр - бірі де
Бұл мақсаттан бұра алмас;
Қаһарман, Рүстем, Әлі де
Бұрам деп жолда тұра алмас.
Сыланған жардың күлісі,
Алдандырмас бірісі.

Дескриптор:

көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқиды

Сабақтың ортасы

.


Берілетін тапсырмалар:

Тапсырма

Топтық жұмыс










1-топ. Қараңғылықтың кегі, мұздаған елдің жүрегі, надандық теңізі сөздерін қандай сөздермен алмастырар едік?

2-топ. Өлең жолдарының негізгі идеясын басшылыққа алып, еліне, халқына қызмет ететін тұлғаның моделін жасайық. Оны сынып алдында қорғайық.

3-топ. Қараңғы қазақ көгіне,
Өрмелеп шығып, күн болам!
Қараңғылықтың көгіне,
Күн болмағанда, кім болам?
Мұздаған елдің жүрегін,
Жылытуға мен кірермін!- деген өлең жолдарын «Шығамын тірі болсам адам болып» өлеңімен салыстыра отырып талдаңдар. Төмендегі кестеге салыңдар.

Ақын өмір сүрген кездегі шәкірт ойы

Бүгінгі шәкірттердің ойы







Дескриптор:

өлең кейіпкерінің түрлі қырларын салыстыра отырып баға береді;







ҚБ: «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі арқылы бағалау.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

Сергіту сәті

«Айнаға сурет салу» тәсілі


Балаға 3 жапырақша бересіз. Бұл – «айна». Артында жазылған сөздерге сай өзін салуы керек. Ол сөздер мыналар: «Мен ата-анамның көзімен», «Мен өзімді қалай көремін», «Мен достарымның көзімен».





Тапсырма

Жұптық жұмыс

Өлеңді жатқа оқу сайысы ұйымдастырылады.

Мұғалім сынып оқушыларымен бірігіп, сайыстың ережесі мен бағалау критерийін құрастырады. А3 көлемді қағазға жазып тақтаға іледі.Оқушыларға өлеңнің қалған екі шумағын жаттап, алғашқы жаттаған шумақпен қоса мәнерлеп жатқа оқудан жарысады.

Бағалау Оқушыларға бағалау парақшасы таратылады. Оқушылармен бірігіп жасаған критерий бойынша бағалайды.

(Мұғалім бағалау парақшасын сынып ерекшелігіне қарай өзгертеді).

Бағалау критерийлері


1

Өлеңді кідірмей айтады

4

2

Мәнерлеп оқиды

3

3

Сөздерін жаңылмай айтады

3


Дескриптор:

көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді жатқа айтады


Сабақтың соңы

Бекіту

Сауалнама


1. Сендердің ойларыңша жарқын болашақ деген не?

А)Бақытты болашақ

В) Еліміздің өркендеуі

С) Менің ойымша ...

2. Болашағың жарқын болуы үшін қандай әрекеттер жасап жүрсің?

А) Сабағымды жақсы оқып жүрмін

В) Ата-анамның кеңесін үнемі тыңдаймын

С) Мен әлі ештеңе жасап жатқан жоқпын

3. Біздің еліміздің өркендеуі сенің жарқын болашағыңа әсер ете ме?

А) Елімнің өркендеуі менің болашағыма әсер ете ме?

В) Өз дамуым өзіме әсер етеді

С) Мен оны әлі қарастырмадым


Сауалнама қорытындысы жасалады


Үй тапсырмасы





Рефлексия

«Бес саусақ»

Балалар қағазға өздерінің қолының контурын сызып шығып, әр саусағына сабақ бойынша алған әсерлерін жазады



























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.01.2025
261
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі