Lesson plan
|
LESSON: Module 9 Lesson 2 |
School: |
|||
|
Date: |
Teacher name: |
|||
|
CLASS: |
Number present: |
absent: |
||
|
Learning objectives(s) that this lesson is contributing to |
8.1.3.1 respect differing points of view; 8.3.3.1 - give an opinion at discourse level on a wide range of general and curricular topics; 8.2.2.1 - understand with little or no support most specific information in extended talk on a wide range of general and curricular topics; 8.3.6.1 - link comments with some flexibility to what others say at sentence and discourse level in pair, group and whole class exchanges; |
|||
|
Lesson objectives |
All learners will be able to: Listen and read for gist, read for specific information, learn about compound nouns and compound adjectives Most learners will be able to: Listen and read for gist, read for specific information, learn about compound nouns and compound adjectives, talk about water attractions Some learners will be able to: Listen and read for gist, read for specific information, learn about compound nouns and compound adjectives, talk about water attractions, recommend and write a blog entry |
|||
|
Assessment criteria |
Learners have met the learning objective if they can: talk about water attractions and write a blog entry |
|||
|
Value links |
Explore the themes of entertainment, water attraction, TV & the media and festivals around the world |
|||
|
Cross - curricular links |
Entertainment & the Media |
|||
|
ICT skills |
Using videos& pictures, working with URLs |
|||
|
Previous learning |
Daily routines & free-time activities |
|||
|
Plan |
|
|||
|
Planned timings |
Planned activities (replace the notes below with your planned activities) |
Teacher notes Excel Resources |
||
|
BEGINNING THE LESSON |
Complete with the words: costume, statue, humor, still, room, mask, slowly, clothes, job, paint. Use the phrases to present Christina and Joe to the class. Tell the class three things you remember from the texts in Ex. 2 |
Recording Video |
||
|
PRESENTATION AND PRACTICE 8.1.3.1 8.3.3.1 8.2.2.1 8.3.6.1 |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Сағынбаева Мария ЖайбергенқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Strange jobs unusual looks
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Strange jobs unusual looksМатериал туралы қысқаша түсінік
LESSON: Module 9 Lesson 2 School: Date: Teacher name: CLASS: Number present: absent: Learning objectives(s) that this lesson is contributing to 8.1.3.1 respect differing points of view; 8.3.3.1 - give an opinion at discourse level on a wide range of general and curricular topics; 8.2.2.1 - understand with little or no support most specific information in extended talk on a wide range of general and curricular topics; 8.3.6.1 - link comments with some flexibility to what others say at sentence and discourse level in pair, group and whole class exchanges;
Материалдың қысқаша нұсқасы Lesson plan
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













