Сүдің маңыздығы

Тақырып бойынша 17 материал табылды

Сүдің маңыздығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сүдың маңыздығы түралы мәлімет
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қ.А.Яссауи атындағы №22 ЖББМ ҚММ

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) Санды бірнеше бірлікке артыруға және кемітуге берілген есептер (сабақтың тақырыбы)

Бөлім:

Сандарға амалдар қолданып. Есепте

Пәні:

Математика

Педагогтің Т.А.Ә.

Файзиева Шодигул

Күні:


Сынып: 4В

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

. Санды бірнеше бірлікке артыруға және кемітуге берілген есептер

( Математика 1- бөлім 52 – 53 бет «Атамұра» баспасы, 2022 ж.)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.5.1.1. Бір-екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу.

2.5.1.8. Барлық арифметикалық амалдарға берілген жай е септердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер түрінде модельдеу.

Сабақтың мақсаты

  • Сен бір амалмен шығарылатын есептерді модельдеуді және шығаруды үйренесің.


Құндылық

Талап: Сыни және креативті ойлау

Сабақтың барысы

Сабақтың

кезеңі\уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың

басы

5 минут

Оқушылармен сәлемдесу

Оқушыларды түгендеу

Оқушылардың зейінін сабаққа аудару Сабаққа дайынбыз ба?

Көңіл – күйіміз қандай?

Ендеше сабағымызды бастайық?

Оқушылар сәлемдеседі.

Кезекші оқушы сыныпты түгендейді

Сабаққа назарын аударады.

Керемет! Тамаша! Ғажап! Алақай!

Оқушылар сабаққа зейінін салады


Қ.Б

Керемет!

!



Психалогия

лық ахуал

қалыпта

стыру




Тренинг ережесі







Алдыңғы білім

3 минут






Қайырлы күн досым,

Қайырлы күн болсын!

Жеті күннің әр күні

Сәттілікке толсын!


  • Сабағымыз сәтті болсын!

  • Бүгінгі сабағымыздың мақсатына жеттейік!

  • Сабақта бір - бірімізді

  • Сабақта уақытты:

  • Сабақта тапсырмаларға;:

  • Сабаққа қатсықанда:


24 сабақ. Қалдықты және азайғыш пен азайтқышты табуға берілген есептер

51 бет № 7 есеп

  • Қысқаша жазбаны пайдаланып, есеп құрастыр. Оны теңдеу құрып шығар


Психологиялық ахуал туғызады




  • Сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Үнемдейміз!

  • Нақты, дәл жауап береміз!

  • Шапшаңдықты, тапқырлықты көрсетеміз!

Белсенділік танытып, жақсы баға аламыз!


  • Есепті теңдеу құрып шығарады

Саябақтан 25 бала кеткенде, 14 бала қалды. Саябақта қанша бала бар.

Болды - ? бала

Кетті – 28 бала

Қалды – 14 бала

Ш: х – 28 = 14

Х = 28 + 14

Х = 42

42 - 28 = 14

14 = 14

Ж: Саябақта 42 бала болды


Қ.Б

Керемет!











Дескриптор

Есепті теңдеу құрып шығарады Қ.Б

Керемет !














51 бет

Дәптер

Сабақтың

ортасы

30 минут

Рисунок 1

ұжымдық жұмыс

10 минут



25 сабақ. Санды бірнеше бірлікке артыруға және кемітуге берілген есептер

Сабақ мақсаты:

  • Сен бір амалмен шығарылатын есептерді модельдеуді және шығаруды үйренесің.


Оқулықпен жұмыс

1-тапсырма

«Миға шабуыл» әдісі

Айтылым; Жазылым; №1 есеп 52 бет

  • Тапсырманы орында

3 – ке арттыр

7

15

26

45

8 – ге кеміт

78

8

24

36


Айтылым; Жазылым; №2 есеп 52 бет

  • Есепті шығар

Менде 12 бетбелгі, ал досымда менен 2-еуі кем бетбелгі бар. Досымда неше бетбелгі бар?


Менде 10 бетбелгі, ал менде одан 2-еуі артық бетбелгі бар. Менде неше бетбелгі бар?



Жаңа сабақтың тақырыбын және мақсатын түсінеді





  • Тапсырманы орындайды

7 + 3 = 10

15 + 3 = 10 + ( 5 + 3 ) = 10 + 8 = 18

26 + 3 = 20 + ( 6 + 3 ) = 20 + 9 = 29

45 + 3 = 40 + ( 5 + 3 ) = 40 + 8 = 48

78 - 8 = 70 + ( 8 – 8 ) = 70

8 – 8 = 0

24 – 8 = 10 + ( 14 – 8 ) = 10 + 6 = 16

36 – 8 = 20 + ( 16 – 8 ) = 20 + 8 = 28


  • Есепті шығарады

Менде – 12 б

Досымда - ? , 2 – еуі кем

Ш: 12 - 5= 10 + ( 2 – 2 ) = 10

Ж: Досымда 10 бетбелгі бар


Досымда – 10 б

Менде - ? , 2 – еуі артық

Ш: 10 + 2 = 12

Ж: Менде 10 бетбелгі бар










Дескриптор

Тапсырманы орындайды

Қ.Б

Жарайсың !






Дескриптор

1.Берілгенін жазады

2.Шешуін табады

3.Жауабын жазады

Қ.Б

Жарайсың !














52 бет



жеке жұмыс

20 минут



























Оқулықпен жұмыс

1-тапсырма

«Бірге ойлаймыз» әдісі

Сынып жұмысы

25 сабақ. Санды бірнеше бірлікке артыруға және кемітуге берілген есептер

көркем жазу

37 37

38 38

Айтылым; Жазылым; №3 есеп 52 бет

  • Есептің шешуін әріпті өрнек түрінде жаз

Әсет 37 жолды дәптер және одан а – ға артық торкөз дәптер сатып алды. Әсет неше торкөз дәптер сатып алды?


Осы есепке кері есеп құрастыр



Айтылым; Жазылым; №4 есеп 53 бет

  • Есепті шығар

Әсеттің 29 торкөз дәптері бар, ал жолды дәптерлерінің одан 16 – сы артық. Әсетте неше торкөз дәптер бар?



Айтылым; Жазылым; №5 есеп 53 бет

  • Есепті шығар

Әсеттің 45 жолды дәптері бар, ал торкөз дәптерлерінің одан 16 – сы кем. Әсетте неше жолды дәптер бар?





  • Күн ретін жазады

  • көркем жазады






  • Есепті шығарады

Жолд.д. – 37

Торкөз.д. – ?, а – ға артық

Ш: 37 + а


Кері есеп

Жолд.д – 37

Тор.д – ( 37 + а )

Ш. 37 + ( 37 + а ) = 47 + a


  • Есепті шығарады

Тор. Көз – 29

Жолд.д - ? , 16 – сы артық

Ш: 29 + 16 = ( 20 + 10 ) + ( 9 + 6 ) = 30 + 15 = 45

Ж: Әсетте 45 жолды дәптер бар


  • Есепті шығарады

Жолды.д – 45

Тро.көз - ? 16 – сы кем

Ш: 45 – 16 = ( 30 - 10 ) + ( 15 - 6 ) = 20 + 9 = 29

Ж: Әсетте 29 торкөз дәптер бар







Дескриптор

Есепті шығарады

2 балл





Дескриптор

1.Берілгенін жазады 1 балл

2.Шешуін табады 2 балл

3.Жауабын жазады 1 балл


Дескриптор

1.Берілгенін жазады 2 балл

2.Шешуін табады 1 балл

3.Жауабын жазады1 балл

10 балл














52-53 бет

Дәптер











Сабақтың

Соңы

5 минут

Бекіту

ұРисунок 2 жымдық жұмыс

Сабақты бекіту

«Миға шабуыл» стратегиясы

Айтылым; № 7 есеп 53 бет

  • Өрнектердің мәнін тауып, әр баланың оқу құралын анықта.


Үйге тапсырма : 53 бет № 6 есеп




  • Тапсырманы орындайды

25 + 30 = 20 + 30 + 5 = 50 + 5 = 55

27 + 40 = 20 + 40 + 7 = 60 + 7 = 67

18 + 8 = ( 18 + 2 ) + 6 = 20 + 6 = 26





Дескриптор

Тапсырманы орындайды

Қ.Б

Жарайсың !



оқулық 53 бет



Рефлексия

2 минут


Рефлексия

  • Бүгінгі сабақта түсінгенім:

  • Қызықты болған сәттері:

  • Түсінбеген тұстары:


Бүгінгі сабақтан алған білімдерін ойымен бөліседі






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.02.2025
76
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі