Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Психологиялық
ахуал
Топқа
бөлу
Ойқозғау
1-тапсырма
Өткен тақырыпты
пысықтау
Сынып
|
«Көршіңді
сипатта»
Балалар шеңбер болып
тұрып, жанында тұрған оқушы есімінің бас әрпіне сай оның жақсы
қасиетін айтады. Мысалы, Айнұр сен аяулысың,
т.б.
online-stopwatch.com сайты арқылы 4 топқа
бөлу
https://www.online-stopwatch.com/random-group-generators/
1-топ «Махаббат»
2-топ «Күрес»
3-топ. «Заман»
4-топ. «Тағдыр»
Балалар өз
топтарының атауларына сай сөздерді повеспен байланыстырып
айтады.
«Бұл
кім?»
«Принтер
әдісі»
Берілген үзінді
арқылы қай кейіпкер екендігін
анықтаңдар.
-
«...Әбдірахманның жайына қараймын ғой.
Азын-аулақ мал берсе де үйлесер едік...» деп айтады-мыс деген сөз
қашып жүрді.
-
Шұға шын ауруға айналған соң
... жұмсайын деді, бақсы-балгер алдырып ем қылдырып еді, жазылмады,
науқасы күннен-күнге үдеп, есін танып сандырақтауға айналған:
сандырақтағандағы айтатыны Әбдірахман
болды.
-
- Тәуір емеспін, - деді. Көзіме көзі түсіп
кетіп, қамыққандай болды... - Тәуір емеспін... Тәуір болуды
тілемеймін де...Сәлем, сәлем айт?... - деді. Жылап қоя
берді.
4.«... Жүзі құбыла, сөзі кұран
Шұғаның,
Бір Шұға үшін жанды құрбан
қыламын.
Кетерімде арманда боп сүйе
алмай,
Еңіреп жылап «калқам» деді-ау
шырағым...»
5.- Сіз білмейтін шығарсыз, жассыз ғой.
Уақытында Шұғаның әңгімесін бұл өлкенің баласына шейін біліп болып
еді...ой, шіркін, өзі де Шұға десе Шұға еді-ау, -
деді.
|
Тиімділігі:оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады
Сабақ басында әр оқушыға осындай бағалау
беріледі. Тапсырма орындаған сайын дескрипторға сәйкес шкаланы
жылжытып отырады.

.
Әр дұрыс жауапқа оқушыға смайлик беріледі. Әр
дұрыс жауап – 1 балл
ҚБ. «Мадақтау
стикерлері» әдісі арқылы
бағалау.
Оқушы жауаптарын
тұлға суреттері бейнеленген стикер арқылы бағалайды. Бағаланған
оқушыға топбасшы бағалау парағына белгі
қояды.
«Тұлғалар»
Бағалауы. Ынталандыру үшін берілетін
стикерлер
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
Интерактивті
тақта


|
Жаңа
білім
|
2-тапсырма
Топтық
жұмыс.
|
ТЖ. «Концептуалдық
кесте» әдісі. Шығармадағы
кейіпкерлерді анықтап, кейіпкер туралы пікір білдіріп, сұрақ қой.
(Кейіпкерге сұрақ қою бағанында өздеріне берілген кейіпкерге сұрақ
қояды. Сол кейіпкерді талдауға алған топ жауап
береді)
Кейіпкерлер
|
Мінездеме
|
Кейіпкер туралы
пікір
|
Кейіпкерге
сұрақ
|
1-топ
«Махаббат»
2-топ
«Күрес»
3-топ.
«Заман»
4-топ.
«Тағдыр»
|
Әбдірахман
Шұға
Айнабай
Зәйкүл
|
|
Зәйкүлге
Айнабайға
Шұғаға
Әбдірахманға
|
|
Дескриптор:
-кейіпкерге мінездеме беру,
пікір айту, сұрақ қою арқылы талдау
жасайды
кейіпкерге мінездеме
береді – 1 балл
кейіпкер туралы ойға
қонымды пікір білдіреді – 1
балл;
кейіпкерге сұрақ
қояды – 1 балл;
кейіпкер туралы
сұраққа жауап береді – 1
балл
Барлығы – 4
балл
|
|
Сабақтың
ортасы
.
|
3-тапсырма
Жұптық
жұмыс
4-тапсырма.
Жеке
жұмыс
Жазылым
Үлгерімі төмен оқушы
жұмыс
|
«Тарсия»
Оқушылар 9 ұяшықтан
тұратын Тарсия ойынында сұрақ-жауаптарды сәйкестендіреді. 2 минут
уақыт ішінде жасап бітуі тиіс. Дұрыс жауаппен салыстырып, тиісті
баллдарын алады.

Әбдірахман, Шұға,
Зәйкүл, Айнабай, Есімбек, Күлзипа сынды кейіпкерлер атынан монолог
жазыңыз
Үлгерімі төмен оқушы
жұмыс парағын толтырады.

|
Дескриптор:
-кейіпкер әрекеттері мен
сөздері бойынша сұрақ-жауаптарды
сәйкестендіреді
2 минутта бітіріп,
барлығы дұрыс болса 3
балл
2 минутта бітіріп, 3
және одан артық қате жауап болса 2
балл;
2 минутта мүлде
үлгермесе, көп қате жауап болса 1
балл
Барлығы 3
балл
Дескриптор:
Кейіпкер бейнесін
ашатын монолог жазады
3
балл
3-4 сөйлемнен тұрады
– 2 балл
Кейіпкер бейнесін
ашады – 1 балл
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Рефлексия
|
Бағалау
«Тұлпар»
әдісі
Рефлексия
|
Сабақ бойынша
барлығы 10 балл шығады.
Сабақтағы берілген
дескрипторлар бойынша топбасшы қорытынды балл шығарады, сол бойынша
оқушы қолындағы шкаламен қанша балл алғандығын
көрсетеді.
Падлет
тақтасы.
Оқушыларға ұялы
телефонға padlet.com сайтының сілтемесі жіберіледі. Оқушылар
сілтеме арқылы сабақ туралы кері байланыс
береді
Немесе
«Бағдаршам»
Тақтаға шығып тұрған
бағдаршамдарды қолмен барып
басады
|
https://teacher.gynzy.com/en/board/d013552f-ce6e-4c17-9db0-71090b3759a7
https://padlet.com/aikorpe/padlet-2a099dx8s7q4xh50
|

|