Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / "Шұғаның белгісі" хикаяты.Шығарманың көркемдік ерекшелігі «Адамзатта ондай сұлу болады екен-ау!»
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
"Шұғаның белгісі" хикаяты.Шығарманың көркемдік ерекшелігі «Адамзатта ондай сұлу болады екен-ау!»
Материал туралы қысқаша түсінік
"Шұғаның белгісі"хикаятындағы әдеби психологизмді анықтау.Көркемдік ерекшелігіне талдау.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бекітемін__________
Бөлім:
3-бөлім:Адам жанының
құпиясы
Педагогтің тегі,
аты-жөні:
Сырымбаева
Г
Күні:
07.02.2024
Сынып: 9
Б
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
"Шұғаның белгісі"
хикаяты.Шығарманың көркемдік ерекшелігі «Адамзатта ондай сұлу
болады екен-ау!»
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары:
9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;
9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен
фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға
беру;
Сабақтың
мақсаты
Барлық оқушылар
үшін:
Әдеби шығармадан
кейіпкерлердің көңіл-күйін білдіретін үзінділерді
табады.
Көпшілік оқушылар
үшін:
Әдеби шығармадағы психологизмді анықтай
алады.
Кейбір оқушылар
үшін:
Шығармадағы әдеби тілді
құбылту мен айшықтаудың түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға
бере алады.
Құндылықтарға
баулу
Ұлттық мүдде
құндылығы:Қазақ тілінің қолдану аясын
кеңейту, қоғам игілігі үшін қызмет ету. Ұлттық мәдениетті
дәріптеу.
Ар-ұят
құндылығы:адал еңбекті
құрметтеу,сөзіне берік, ісіне адал болу,
шешім қабылдай білу және жауапкершілікті
сезіну.
Талап
құндылығы:Білуге, жаңаны тануға
құштарлық,сыни және креативті ойлау,
дұрыс қарым-қатынас орната
білу.
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі//
уақыты
Педагогтің
әрекеті
Білім алушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
5
минут
Сабақтың
ортасы
Дайындыққа
10минут
Қорғауға
2минут
Бағалауға
3минут
Орындауға 5
минут
Тексеру 3
минут
Пікір айтуға 2
минут
10минут
Сабақтың
соңы
5
минут
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен амандасу, қатысуын
түгендеу. Топқа бөлініп
отырады.
1-топ:Жолаушы
2-топ:Шұға
3-топ:Әбдірахман
4-топ:Есімбек
Сабақтың тақырыбы
және оқу мақсаттарымен
таныстыру.
Үй тапсырмасын
сұрау.
«6
НЕЛІКТЕН»стратегиясы бойынша сұрақтарға
жауап беріңдер.
Неліктен Бейімбет әйел
теңсіздігі мәселесіне көңіл
бөлген?
2. Неліктен «Шұғаның
белгісі»
хикаяты қайғылы оқиғамен
аяқталды?
3. Неліктен Әбдірахман
Айнабайдың қызын алмады?
4. Неліктен жолаушы басты
кейіпкерге аяушылық сезімін
білдіреді?
5. Неліктен Шұға Әбдірахманды
ұнатты?
6 . Неліктен Әбдірахман
секілді оқыған жастар аз
болды?
Топтық
жұмыс
1-тапсырма
(оқулықтан)
Шығарма кейіпкерлеріне
мінездеме бере отырып, психологизмді анықта. Психологизм қандай
тәсілмен берілгенін тауып, теріп
жаз.
...Аққұба, талдырмаш, көзі
қап-қара. Осы үріп ауызға салғандай еді. Ажары қандай болса, ақылы
да сондай. Жеңілдік дегеннің не екенін білген бала
емес.
...Аққудың көгілдіріндей, осы
аппақ... Үстінде шетін кестелеген ақ көйлек, омырауын неше түрлі
ілгектермен безеп тастаған қызыл пүліш қамзол, басында үкі таққан
бөрік өзі сұлу адамды мүлде жандандырып, құбылдырып
тұрды".
…Өте зерек болған ғой,
учительдері де мақтаса керек. Дуандағы нәшәндік «тілмаш» бол деп
өтінген екен, болмай елге келді. Нақ сол кезде болыстың песірі өліп
песірсіз тұр еді. Әбдірахманға песір бол деп жабысты, оған да
болмады. Жамантік болысындағы бір байдың школына барып бала
оқытты.
Мұғалім дұрыс жауапты тақтада
ұсынады. Оқушылар тақтадағы жауапты негізге алып, бір-бірінің
жауабын тексереді.
Сабақты
қорытындылау
«Жуан және жіңішке сұрақтар»
әдісі арқылы
Жіңішке
сұрақтар
Жуан
сұрақтар
«Шұғаның белгісі»
шығармасы қандай жанрда
жазылған?
Б.Майлин «Шұғаның белгісі»
шығармасы арқылы нені жеткізгісі
келді?
Шығарманың басты
тақырыбы?
Майлин шығармаларының өмір
шындығын суреттеудегі ерекшелегі
қандай?
Шығарманың басты
идеясы?
Б.Майлиннің орнында болсаңыз,
«Шұғаның белгісі» шығармасын қалай аяқтар
едіңіз?
Мұғалімнің ұсынған дұрыс
жауабын негізге алып, оқушылар бір-бірін бағалайды. Дескриптор
бойынша ұпай қояды.
Оқушылар жуан, жіңішке
сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар бүгінгі сабақта не
түсінгенін, сабақтың қызықты ,құнды,қиын болғандығы жөнінде
айтады.
Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен
көзқарастарыауызша
мадақтауарқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде
белсенді қатысуына
ынталандырады
Жарайсың!
Керемет
шешім! Ойлы
шешім!
Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан
естімеппін!
Дескриторы:
-кейіпкерге
мінездеме береді-2
-психологизмді
анықтайды-2
-қандай тәсілмен
берілгенін ажыратады-2
Дескриторы:
1.троп түрлерін (теңеу,
эпитетті) анықтайды-2
2.көнерген сөздерді
анықтайды-1
3.кірме сөздерді
табады-1
525тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз