Материалдар / "Шұғаның белгісі" хикаяты.Шығарманың көркемдік ерекшелігі «Адамзатта ондай сұлу болады екен-ау!»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Шұғаның белгісі" хикаяты.Шығарманың көркемдік ерекшелігі «Адамзатта ондай сұлу болады екен-ау!»

Материал туралы қысқаша түсінік
"Шұғаның белгісі"хикаятындағы әдеби психологизмді анықтау.Көркемдік ерекшелігіне талдау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Ақпан 2024
209
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін__________

Бөлім:

3-бөлім: Адам жанының құпиясы

Педагогтің тегі, аты-жөні:

Сырымбаева Г

Күні:

07.02.2024

Сынып: 9 Б

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

"Шұғаның белгісі" хикаяты.Шығарманың көркемдік ерекшелігі «Адамзатта ондай сұлу болады екен-ау!»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;
9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар үшін:

Әдеби шығармадан кейіпкерлердің көңіл-күйін білдіретін үзінділерді табады.

Көпшілік оқушылар үшін:

Әдеби шығармадағы психологизмді анықтай алады.

Кейбір оқушылар үшін:

Шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға бере алады.

Құндылықтарға баулу

Ұлттық мүдде құндылығы: Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту, қоғам игілігі үшін қызмет ету. Ұлттық мәдениетті дәріптеу.

Ар-ұят құндылығы: адал еңбекті құрметтеу, сөзіне берік, ісіне адал болу, шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну.

Талап құндылығы: Білуге, жаңаны тануға құштарлық, сыни және креативті ойлау, дұрыс қарым-қатынас орната білу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут
























Сабақтың ортасы


Дайындыққа 10минут


Қорғауға 2минут


Бағалауға 3минут




Орындауға 5 минут


Тексеру 3 минут

Пікір айтуға 2 минут
























10минут















Сабақтың соңы

5 минут



Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. Топқа бөлініп отырады.

1-топ:Жолаушы

2-топ:Шұға

3-топ:Әбдірахман

4-топ:Есімбек

Сабақтың тақырыбы және оқу мақсаттарымен таныстыру.

Үй тапсырмасын сұрау.

«6 НЕЛІКТЕН» стратегиясы бойынша сұрақтарға жауап беріңдер.  

  1. Неліктен Бейімбет әйел теңсіздігі мәселесіне көңіл бөлген? 

2. Неліктен «Шұғаның белгісі»

хикаяты қайғылы оқиғамен аяқталды? 

3. Неліктен Әбдірахман Айнабайдың қызын алмады?

4. Неліктен жолаушы басты кейіпкерге аяушылық сезімін білдіреді? 

5. Неліктен Шұға Әбдірахманды ұнатты?

6 . Неліктен Әбдірахман секілді оқыған жастар аз болды?


Топтық жұмыс

1-тапсырма (оқулықтан)

Шығарма кейіпкерлеріне мінездеме бере отырып, психологизмді анықта. Психологизм қандай тәсілмен берілгенін тауып, теріп жаз.

1.Үзіндідегі кейіпкерге мінездеме беріңдер.

2.Кейіпкер психологизмін анықта.

3.Қандай тәсілмен берілгенін талда.




Жұптық жұмыс

2-тапсырма

Үзінділерді мұқият оқыңыз. Троп түрлерін, көнерген сөздер, кірме сөздерді анықтап, астын сызыңыз.

...Аққұба, талдырмаш, көзі қап-қара. Осы үріп ауызға салғандай еді. Ажары қандай болса, ақылы да сондай. Жеңілдік дегеннің не екенін білген бала емес.

...Аққудың көгілдіріндей, осы аппақ... Үстінде шетін кестелеген ақ көйлек, омырауын неше түрлі ілгектермен безеп тастаған қызыл пүліш қамзол, басында үкі таққан бөрік өзі сұлу адамды мүлде жандандырып, құбылдырып тұрды".

Менің астымда жортақылау тапал торы ат; жүргіштеу. Ер-тоқымым ескілеу, байлардың малға мінетін ер-тоқымы. Үстімде қонған үйімнен сұрап киген шидем күпі.

Өте зерек болған ғой, учительдері де мақтаса керек. Дуандағы нәшәндік «тілмаш» бол деп өтінген екен, болмай елге келді. Нақ сол кезде болыстың песірі өліп песірсіз тұр еді. Әбдірахманға песір бол деп жабысты, оған да болмады. Жамантік болысындағы бір байдың школына барып бала оқытты. 


Мұғалім дұрыс жауапты тақтада ұсынады. Оқушылар тақтадағы жауапты негізге алып, бір-бірінің жауабын тексереді.

Сабақты қорытындылау

«Жуан және жіңішке сұрақтар» әдісі арқылы

Жіңішке сұрақтар

Жуан сұрақтар

«Шұғаның белгісі» шығармасы қандай жанрда жазылған?


Б.Майлин «Шұғаның белгісі» шығармасы арқылы нені жеткізгісі келді?

Шығарманың басты тақырыбы?


Майлин шығармаларының өмір шындығын суреттеудегі ерекшелегі қандай?

Шығарманың басты идеясы?


Б.Майлиннің орнында болсаңыз, «Шұғаның белгісі» шығармасын қалай аяқтар едіңіз?

Б.Майлиннің «Шұғаның белгісі» шығармасындағы Шұғаның сүйген жігіті?


Қазіргі қазақ қыздарының тағдыры Шұғамен салыстырмалы түрде қандай деп ойлайсыз?

Үйге тапсырма: «Қазіргі қоғамдағы әйел адамдардың рөлі» тақырыбында өз көзқарасыңызды білдіріп, ойтолғау жазу.

Рефлексия


Қызық

Құнды

Қиын


Оқушылар сәлемдеседі,түгелденеді.

Бүгінгі сабақтың тақырыбымен мақсатымен танысады.




Шығарма мазмұнын «6 НЕЛІКТЕН» стартегиясы бойынша сұрақтарға жауап береді.















Шығарма кейіпкерлеріне мінездеме бере отырып, психологизмді анықтайды. Психологизм қандай тәсілмен берілгенін тауып, талдайды.






Берілген үзінділерді мұқият оқиды. Троп түрлерін, көнерген сөздер, кірме сөздерді анықтайды, астын сызады.











Мұғалімнің ұсынған дұрыс жауабын негізге алып, оқушылар бір-бірін бағалайды. Дескриптор бойынша ұпай қояды.









Оқушылар жуан, жіңішке сұрақтарға жауап береді.























Оқушылар бүгінгі сабақта не түсінгенін, сабақтың қызықты ,құнды,қиын болғандығы жөнінде айтады.

Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша

мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады

Жарайсың!

Керемет шешім!
Ойлы шешім!

Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!











Дескриторы:


-кейіпкерге мінездеме береді-2

-психологизмді анықтайды-2

-қандай тәсілмен берілгенін ажыратады-2





Дескриторы:

1.троп түрлерін (теңеу, эпитетті) анықтайды-2

2.көнерген сөздерді анықтайды-1

3.кірме сөздерді табады-1




















525тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!