|
Пәні: Қазақ тілі. |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 2 Сабақ 21 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Менің отбасым және достарым |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сұхбат аламын. Дауыссыз б мен п |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.3 Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар қою және жауап беру; |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: түбірдің соңындағы п дыбысына дауысты дыбыстан басталған қосымша жалғанған жағдайда п дыбысы б дыбысына өзгеретіндігін түсінеді; басқа тілден енген, соңында б дыбысы келетін сөздердің жазылуын естеріне түсіреді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: мен п дыбыстарын меңгереді тілін, шығармашылық қабілеттерін дамытады Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпін |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Дауыссыз дыбыстар |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы (Ширату) 5 минут
Сабақтың ортасы: 20 мин
Сергіту сәті. «Жұмыр қылыш» би ырғағын қайталау. |
(Ұ) Ынтымақтастық
ортасын құру. «Ертеңгілік
шеңбер» Қайырлы күн, көздерім!
Ояндыңдар ма? (қабақтарын
сипайды).
- Ұяң дауыссыздарды ата? - Қатаң дауыссыздарды ата? -Жарайсыздар! Тамаша! -Енді оқушылар кезекпен «Қатаң», «Ұяң» «Үнді» деп айтып шығайық. Бұл бізге дауыссыз дыбыстардың бөлінуін жаттап алуға көмектеседі және үш топқа бөлінеміз. 1 - «Қатаң дауыссыздар тобы » 2 - «Ұяң дауыссыздар тобы » 3- «Үнді дауыссыздар тобы » Тыңдалым. Жаңа сабақ. Дауыссыз б мен п әрпі туралы бейнекөрсетілім. -Балалар,барлығымыз бейнекөрсетілім көріп,тыңдады. -Енді айтыңыздаршы бүгін қазақ тілінен қандай тақырыппен танысамыз? - Дауыссыз б мен п әрпі Бүгінгі сабақтың мақсатын таныстыру: Айтылым Мақсатын таныстырылады. -Олай болса,тыңдаған ережені еске түсірейік. Ереже: Сөз соңында б естілгенімен,п әрпі жазылады: мектеп ,кітап,доп,қап. Тыңдалым.Оқулықтағы 13 тапсырманы аудиотыңдалым тыңдату. Өнегелі отбасы. Сұхбат дегеніміз-арнайы сұрақтарға біреуден жауап алу Топтық жұмыс: «Қатаң дауыссыздар тобы » Көрші отырған парталас досыңнан өзінің отбасы туралы сұхбат ал. «Үнді дауыссыздар тобы » Мектеп асханасына барып, аспазшы апайдан бүгінгі күннің ас мәзірі туралы сұхбат алып келу. «Ұяң дауыссыздар тобы » Басқатырғыны шешіңіздер.АКТ
Ол үшін әр қатардан қайталанған әріптерді сызып таста.Шыққан сөз құрамында болатын мақал –мәтел айт. Жауабы: Ата «Ойлан,жұптас ,ақылдас!» Постере орындау. «Жоғалған әріпті тап » ойыны. «Қатаң дауыссыздар тобы » Әде...., тала...., до.... . «Ұяң дауыссыздар тобы » Жі...,қора...., кіта... . «Үнді дауыссыздар тобы » Мекте..., тала...., шөп... . Сызғыш –дұрыс, толыққанды. Қарындаш-әлі де ойлану,іздену керек Өшіргіш-қатені өшіргішпен түзету,оқушыларды ынталандыру мақсатында.
Жазылым. Өзіндік жұмыс. Дәптермен жұмыс.11,12 тапсырманы орындау. -Көп нүктенің орнына п,б әріптерінің тиістісін қойып,сөздерді көшіріп жазу. Бағдаршам көздері. |
Шеңберде орындайды
Сақина
Топ аттары жазылған парақшалар
Бейнежазба
АКТ Слайд №4 ереже
Оқулық Қ/Б «Бағдаршам» Әр топ бір бірін бағдаршам көздері арқылы бағ
Қ\Б «Сызғыш,қарындаш,өшіргіш »
Бейнежазба
Слайд №5 Басқатырғы |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 10 мин Үйге тапсырма беру 2 мин. Кері байланыс 3 минут
«Көңілді бетперде» |
Рефлексия «Серпілмелі сауал» әдісі арқылы бүгінгі сабақтан алған әсерін сұрау. -Бүгінгі сабақ ұнады ма ? -Қай бөлімі ұнады? - Неліктен? -Сен үшін қиындық тудырған тұсы? Үйге тапсырма. Оқылым. 45 бет. «Ауылда» мәтінін оқып ,түсінгенін айту,сұрақтарға жауап беру. Орнымызға оралып үстел үстіндегі ұнаған бетперделерді тағып, бүгінгі сабақтан алған көңіл –күйлерімізді білдірейік. |
Доп
Оқулық, мәтіндер.
Смаликті бетперделер.
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: 14 санының құрамы. |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру 2.1.1.3 **екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу |
||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
|
Басталуы 5 минут |
Сәлемдесу. Топқа бөлемін : «Құттықтау хаттары арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды құттықтау хаттарын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отрады.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» би «Әнді жалғастыр!» Мақсаты: қатысушылардың көңіл-күйін көтеру, жағымды эмоция туғызу. Нұсқаулық: «Сіздерге бір өлеңнің 1 – жолын айтамын, ал сіздер келесі жолын айтасыз, ал келесі көрші топ 3-4 – жолын әнмен жалғастырады. Кейін жүргізуші басқа өлең бастағанда 3 – топ өлеңнің 2 – жолын айтады, ал 4 топ 3-4 жолын айтады. Ойын шеңбер бойынша жалғасады. Соңғы әннің соңы 2 жолын барлық топ орындайды». 1. «Әрқашан күн сөнбесін» (4 жол) 2. «Анашым» (4 жол) 3. «День рождения» (4 жол) 4. «Школный вальс» (4 жол) 5. «Жан досым» (4 жол) |
Құттықтау хаттары арқылы топтарға бөлу. «Әнді жалғастыр!» Тренинг. |
|||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
Қолдану Дәптермен жұмыс. |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||
|
Ортасы 10 минут |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер Топтық жұмысқа арналған ресурстар |
||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті. Мен қазақпын.
|
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Ой қорытыу
|
Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады. |
|||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
«Білім ағашы» кері байланыс
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады. |
|||||
|
Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау. |
|||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сұхбат аламын
Сұхбат аламын
|
Пәні: Қазақ тілі. |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 2 Сабақ 21 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Менің отбасым және достарым |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сұхбат аламын. Дауыссыз б мен п |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.3 Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар қою және жауап беру; |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: түбірдің соңындағы п дыбысына дауысты дыбыстан басталған қосымша жалғанған жағдайда п дыбысы б дыбысына өзгеретіндігін түсінеді; басқа тілден енген, соңында б дыбысы келетін сөздердің жазылуын естеріне түсіреді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: мен п дыбыстарын меңгереді тілін, шығармашылық қабілеттерін дамытады Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпін |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Дауыссыз дыбыстар |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы (Ширату) 5 минут
Сабақтың ортасы: 20 мин
Сергіту сәті. «Жұмыр қылыш» би ырғағын қайталау. |
(Ұ) Ынтымақтастық
ортасын құру. «Ертеңгілік
шеңбер» Қайырлы күн, көздерім!
Ояндыңдар ма? (қабақтарын
сипайды).
- Ұяң дауыссыздарды ата? - Қатаң дауыссыздарды ата? -Жарайсыздар! Тамаша! -Енді оқушылар кезекпен «Қатаң», «Ұяң» «Үнді» деп айтып шығайық. Бұл бізге дауыссыз дыбыстардың бөлінуін жаттап алуға көмектеседі және үш топқа бөлінеміз. 1 - «Қатаң дауыссыздар тобы » 2 - «Ұяң дауыссыздар тобы » 3- «Үнді дауыссыздар тобы » Тыңдалым. Жаңа сабақ. Дауыссыз б мен п әрпі туралы бейнекөрсетілім. -Балалар,барлығымыз бейнекөрсетілім көріп,тыңдады. -Енді айтыңыздаршы бүгін қазақ тілінен қандай тақырыппен танысамыз? - Дауыссыз б мен п әрпі Бүгінгі сабақтың мақсатын таныстыру: Айтылым Мақсатын таныстырылады. -Олай болса,тыңдаған ережені еске түсірейік. Ереже: Сөз соңында б естілгенімен,п әрпі жазылады: мектеп ,кітап,доп,қап. Тыңдалым.Оқулықтағы 13 тапсырманы аудиотыңдалым тыңдату. Өнегелі отбасы. Сұхбат дегеніміз-арнайы сұрақтарға біреуден жауап алу Топтық жұмыс: «Қатаң дауыссыздар тобы » Көрші отырған парталас досыңнан өзінің отбасы туралы сұхбат ал. «Үнді дауыссыздар тобы » Мектеп асханасына барып, аспазшы апайдан бүгінгі күннің ас мәзірі туралы сұхбат алып келу. «Ұяң дауыссыздар тобы » Басқатырғыны шешіңіздер.АКТ
Ол үшін әр қатардан қайталанған әріптерді сызып таста.Шыққан сөз құрамында болатын мақал –мәтел айт. Жауабы: Ата «Ойлан,жұптас ,ақылдас!» Постере орындау. «Жоғалған әріпті тап » ойыны. «Қатаң дауыссыздар тобы » Әде...., тала...., до.... . «Ұяң дауыссыздар тобы » Жі...,қора...., кіта... . «Үнді дауыссыздар тобы » Мекте..., тала...., шөп... . Сызғыш –дұрыс, толыққанды. Қарындаш-әлі де ойлану,іздену керек Өшіргіш-қатені өшіргішпен түзету,оқушыларды ынталандыру мақсатында.
Жазылым. Өзіндік жұмыс. Дәптермен жұмыс.11,12 тапсырманы орындау. -Көп нүктенің орнына п,б әріптерінің тиістісін қойып,сөздерді көшіріп жазу. Бағдаршам көздері. |
Шеңберде орындайды
Сақина
Топ аттары жазылған парақшалар
Бейнежазба
АКТ Слайд №4 ереже
Оқулық Қ/Б «Бағдаршам» Әр топ бір бірін бағдаршам көздері арқылы бағ
Қ\Б «Сызғыш,қарындаш,өшіргіш »
Бейнежазба
Слайд №5 Басқатырғы |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 10 мин Үйге тапсырма беру 2 мин. Кері байланыс 3 минут
«Көңілді бетперде» |
Рефлексия «Серпілмелі сауал» әдісі арқылы бүгінгі сабақтан алған әсерін сұрау. -Бүгінгі сабақ ұнады ма ? -Қай бөлімі ұнады? - Неліктен? -Сен үшін қиындық тудырған тұсы? Үйге тапсырма. Оқылым. 45 бет. «Ауылда» мәтінін оқып ,түсінгенін айту,сұрақтарға жауап беру. Орнымызға оралып үстел үстіндегі ұнаған бетперделерді тағып, бүгінгі сабақтан алған көңіл –күйлерімізді білдірейік. |
Доп
Оқулық, мәтіндер.
Смаликті бетперделер.
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: 14 санының құрамы. |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру 2.1.1.3 **екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу |
||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
|
Басталуы 5 минут |
Сәлемдесу. Топқа бөлемін : «Құттықтау хаттары арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды құттықтау хаттарын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отрады.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» би «Әнді жалғастыр!» Мақсаты: қатысушылардың көңіл-күйін көтеру, жағымды эмоция туғызу. Нұсқаулық: «Сіздерге бір өлеңнің 1 – жолын айтамын, ал сіздер келесі жолын айтасыз, ал келесі көрші топ 3-4 – жолын әнмен жалғастырады. Кейін жүргізуші басқа өлең бастағанда 3 – топ өлеңнің 2 – жолын айтады, ал 4 топ 3-4 жолын айтады. Ойын шеңбер бойынша жалғасады. Соңғы әннің соңы 2 жолын барлық топ орындайды». 1. «Әрқашан күн сөнбесін» (4 жол) 2. «Анашым» (4 жол) 3. «День рождения» (4 жол) 4. «Школный вальс» (4 жол) 5. «Жан досым» (4 жол) |
Құттықтау хаттары арқылы топтарға бөлу. «Әнді жалғастыр!» Тренинг. |
|||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
Қолдану Дәптермен жұмыс. |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||
|
Ортасы 10 минут |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер Топтық жұмысқа арналған ресурстар |
||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті. Мен қазақпын.
|
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Ой қорытыу
|
Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады. |
|||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
«Білім ағашы» кері байланыс
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады. |
|||||
|
Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау. |
|||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||
шағым қалдыра аласыз



















