«Мектептен тыс жұмыс орталығы» МКҚК
«Сұхбат алу»
Ашық сабақ жоспары
Үйірме жетекшісі: Наджимова С.Ш.
2024ж
Тақырыбы: Сұхбат алу: теория және тәжірибе
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларға сұхбат алу негіздері туралы толық мәлімет беру.
2. Сұхбат алу кезеңдерін түсіндіру және тәжірибеде қолдануды үйрету.
3. Оқушылардың коммуникациялық және аналитикалық қабілеттерін дамыту.
Сабақтың түрі: Теориялық және тәжірибелік сабақ
Сабақтың ұзақтығы: 40 минут
Құрал-жабдықтар: Презентация, тақта/маркер, бейнеролик, диктофон немесе телефон, үлестірмелі материалдар
Сабақ барысы
I. Ұйымдастыру кезеңі (5 минут)
1. Амандасу және көңіл-күйді анықтау:
• Оқушылармен жылы қарым-қатынас орнату.
• «Сұхбат дегенде ең алдымен не ойларыңа келеді?» деген сұрақ қою.
2. Сабақтың мақсатымен таныстыру:
• Сұхбат алудың маңыздылығын атап өту.
• Сабақ соңында оқушылар шағын сұхбат алып, оны талдай алатын болады.
II. Жаңа материалды түсіндіру (15 минут)
1. Сұхбаттың анықтамасы мен түрлері: (5 минут)
• Сұхбат дегеніміз не?
• Сұхбат – ақпарат алу мақсатында жүргізілетін сұрақ-жауап диалогы.
• Сұхбат түрлері:
• Ақпараттық сұхбат (жаңалықтар, фактілер).
• Портреттік сұхбат (адамның өмірі мен тұлғасы).
• Проблемалық сұхбат (бір мәселе немесе оқиғаға байланысты).
2. Сұхбат алу кезеңдері: (5 минут)
1. Дайындық:
• Сұхбаттың мақсатын анықтау.
• Сұрақтар дайындау (ашық және жабық сұрақтар).
• Сұхбаттасушы туралы ақпарат жинау.
2. Сұхбат жүргізу:
• Сұхбаттасушымен байланыс орнату (алғашқы әсер маңызды).
• Сұрақтарды ретімен қою.
• Сөзді бөлмеу, тыңдай білу.
3. Сұхбатты аяқтау:
• Қорытынды сұрақ қою.
• Алғыс білдіру.
4. Өңдеу:
• Сұхбат жазбаларын тыңдау немесе жазбаша түрге келтіру.
• Маңызды мәліметтерді іріктеу.
3. Сұхбат алу кезінде кездесетін қиындықтар: (5 минут)
• Сұхбаттасушының ашылып сөйлемеуі.
• Сұрақтың дұрыс қойылмауы.
• Уақыттың жетіспеуі.
• Техникалық қиындықтар (жазба сапасы).
III. Тәжірибелік бөлім (15 минут)
1. Тапсырма 1: Топтық жұмыс (7 минут)
• Оқушыларды 3-4 адамнан топқа бөлу.
• Әр топқа белгілі бір кейіпкердің рөлін беру (мысалы: журналист, ғалым, спортшы, оқушы).
• Әр топ сұрақтар тізімін құрастырады (5 сұрақ).
2. Тапсырма 2: Жұптық жұмыс (8 минут)
• Әр топтан бір оқушы сұхбат алушы, ал екіншісі сұхбаттасушы болады.
• Олар кезекпен бір-бірінен 3-5 минут ішінде шағын сұхбат алады.
• Сұхбат барысында диктофон немесе телефон қолдануға болады.
IV. Қорытынды (5 минут)
1. Талқылау:
• Әр жұп өз тәжірибесімен бөліседі:
• Не оңай болды?
• Қандай қиындықтар кездесті?
• Мұғалім әр оқушының жұмысын бағалап, кері байланыс береді.
2. Сабақты қорытындылау:
• Сұхбат алу – адамдармен байланысты нығайтуға, ақпаратты дұрыс жеткізуге және тыңдау мәдениетін дамытуға көмектесетін маңызды дағды.
3. Үй тапсырмасы:
• Өзіңіз қызығатын адаммен (отбасы мүшесі, дос, мұғалім) шағын сұхбат жасап, оның мәтінін жазбаша түрде дайындау.
Оқушылар сұхбат алу кезеңдерін түсінеді, сұхбат құру дағдыларын тәжірибеде қолданады және коммуникациялық қабілеттерін дамытады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Сұхбат алу"
"Сұхбат алу"
«Мектептен тыс жұмыс орталығы» МКҚК
«Сұхбат алу»
Ашық сабақ жоспары
Үйірме жетекшісі: Наджимова С.Ш.
2024ж
Тақырыбы: Сұхбат алу: теория және тәжірибе
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларға сұхбат алу негіздері туралы толық мәлімет беру.
2. Сұхбат алу кезеңдерін түсіндіру және тәжірибеде қолдануды үйрету.
3. Оқушылардың коммуникациялық және аналитикалық қабілеттерін дамыту.
Сабақтың түрі: Теориялық және тәжірибелік сабақ
Сабақтың ұзақтығы: 40 минут
Құрал-жабдықтар: Презентация, тақта/маркер, бейнеролик, диктофон немесе телефон, үлестірмелі материалдар
Сабақ барысы
I. Ұйымдастыру кезеңі (5 минут)
1. Амандасу және көңіл-күйді анықтау:
• Оқушылармен жылы қарым-қатынас орнату.
• «Сұхбат дегенде ең алдымен не ойларыңа келеді?» деген сұрақ қою.
2. Сабақтың мақсатымен таныстыру:
• Сұхбат алудың маңыздылығын атап өту.
• Сабақ соңында оқушылар шағын сұхбат алып, оны талдай алатын болады.
II. Жаңа материалды түсіндіру (15 минут)
1. Сұхбаттың анықтамасы мен түрлері: (5 минут)
• Сұхбат дегеніміз не?
• Сұхбат – ақпарат алу мақсатында жүргізілетін сұрақ-жауап диалогы.
• Сұхбат түрлері:
• Ақпараттық сұхбат (жаңалықтар, фактілер).
• Портреттік сұхбат (адамның өмірі мен тұлғасы).
• Проблемалық сұхбат (бір мәселе немесе оқиғаға байланысты).
2. Сұхбат алу кезеңдері: (5 минут)
1. Дайындық:
• Сұхбаттың мақсатын анықтау.
• Сұрақтар дайындау (ашық және жабық сұрақтар).
• Сұхбаттасушы туралы ақпарат жинау.
2. Сұхбат жүргізу:
• Сұхбаттасушымен байланыс орнату (алғашқы әсер маңызды).
• Сұрақтарды ретімен қою.
• Сөзді бөлмеу, тыңдай білу.
3. Сұхбатты аяқтау:
• Қорытынды сұрақ қою.
• Алғыс білдіру.
4. Өңдеу:
• Сұхбат жазбаларын тыңдау немесе жазбаша түрге келтіру.
• Маңызды мәліметтерді іріктеу.
3. Сұхбат алу кезінде кездесетін қиындықтар: (5 минут)
• Сұхбаттасушының ашылып сөйлемеуі.
• Сұрақтың дұрыс қойылмауы.
• Уақыттың жетіспеуі.
• Техникалық қиындықтар (жазба сапасы).
III. Тәжірибелік бөлім (15 минут)
1. Тапсырма 1: Топтық жұмыс (7 минут)
• Оқушыларды 3-4 адамнан топқа бөлу.
• Әр топқа белгілі бір кейіпкердің рөлін беру (мысалы: журналист, ғалым, спортшы, оқушы).
• Әр топ сұрақтар тізімін құрастырады (5 сұрақ).
2. Тапсырма 2: Жұптық жұмыс (8 минут)
• Әр топтан бір оқушы сұхбат алушы, ал екіншісі сұхбаттасушы болады.
• Олар кезекпен бір-бірінен 3-5 минут ішінде шағын сұхбат алады.
• Сұхбат барысында диктофон немесе телефон қолдануға болады.
IV. Қорытынды (5 минут)
1. Талқылау:
• Әр жұп өз тәжірибесімен бөліседі:
• Не оңай болды?
• Қандай қиындықтар кездесті?
• Мұғалім әр оқушының жұмысын бағалап, кері байланыс береді.
2. Сабақты қорытындылау:
• Сұхбат алу – адамдармен байланысты нығайтуға, ақпаратты дұрыс жеткізуге және тыңдау мәдениетін дамытуға көмектесетін маңызды дағды.
3. Үй тапсырмасы:
• Өзіңіз қызығатын адаммен (отбасы мүшесі, дос, мұғалім) шағын сұхбат жасап, оның мәтінін жазбаша түрде дайындау.
Оқушылар сұхбат алу кезеңдерін түсінеді, сұхбат құру дағдыларын тәжірибеде қолданады және коммуникациялық қабілеттерін дамытады.
шағым қалдыра аласыз













