Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Күні:Тәрбиеші:Топ: «Балапан» бірінші кіші топ.Білім беру саласы:КоммуникацияҰОҚ:Көркем әдебиетҰйымдастырылған оқу қызметінің тақырыбы : Сүйікті қалам ЕкібастұзҰйымдастырылған оқу қызметінің мақсаты: Тақпақты көрнекі құралдар көмегінсіз жатқа айтуға, оны дауыс ырғағымен мәнерлеп оқуға үйрету.Ұйымдастырылған оқу қызметінің міндеттері:Білімділігі: Отан туралы өлеңді түсініп , жатқа айтуға үйрету. Дамытушылық: Туған еліне сүйіспеншіліктерін арттыру..Тәрбиелік : Туған жерді бағалай білуге, патриоттық сезімін ояту.Сөздік жұмыс: Жер,ОтанБилингвалдық компонент: Туған өлке- родная страна, Отан-Родина; ауыл- аул, деревня, қала-городКөрнекілік құралдар: Отан, табиғат туралы сурет. Әдіс тәсілдер: Сұрақ жауап, көрнекілік, ойын,лэпбук
Оқу қызметінің кезеңдері
Тәрбиешініңіс-әрекеті
Балалардыңіс-әрекеті
Есеп +
Есеп -
Ой қозғайтың себептер
«Шаттық шеңбері» ойыныБалаларды шеңберге тұрғызып, бір-біріне жылы сөздер айтуды ұсынады.
Бір-біріне жылы сөздер айтады.
Ізденіс – ұжымдық-негізі бөлім
Көзімізді жұмып, туған жерімізді есімізге алайық.Сұрақтар қояды:- Сендер қай қалада турасыңдар?-Сендердің қалаларыңда қандай көрікті орындар бар?Қандай республикада тұрасыңдар? Туған өлкем тамаша» өлеңін оқып береді О,алақай туған жер!Жақсы-ау,бақша бауларың.Көзге ынтық көрінер,Сенің асқар тауларың.Туған жердің жырлары,Қызғалдақтай терейікКең өлкенің қырларын,Жүр аралап келейік! Кел, бірге жаттайық»Тірек сызбамен өлеңді жаттау. М.Әлімбаев
Сергіту жаттығуыҰзын құлақ сұр қоян,Естіп алып сыбдырды,Ойлы-қырлы жерлермен,Ытқып-ытқып жүгірді.«Кім мықты?» ойыны«Өлеңді кім жаттап алған болса, сол мықты» деп, балаларды қызықтырып, өлеңді жатқа айтқызады.«Кім мықты?» ойыны«Өлеңді кім жаттап алған болса, сол мықты» деп, балаларды қызықтырып, өлеңді жатқа айтқызады.
Көздерін жұмып, туған жерлерін естеріне түсіреді.Екібастұз қаласында тұрамыз.Балалар кезекпен айтадыҚазақстан республикасында тұрамыз.
Өлеңді мұқият тындайды.
Тірексызбаға қарап отырып, өлеңді жаттайды.Өлең жолдарын айтып, сәйкес қимылдар жасайды.Естерінде қалғанын айтып береді.
Рефлексиялық түзету
Отанына, жақындарына, достарына жылы лебіздер айтуды ұсынады.Тәрбиеші балаларды мадақтайды.
Отанына, достарына жылы лебіздер айтады
Күтілетіннəтиже:Қайталай алады: Өз туған жері туралы әңгімелеуді.Түсінеді: Туған өлкем тамаша» өлеңін жатқа білуді.Қолданады : Отанын сүйіп, құрмет тұтуды.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз