Сүйінбай Аронұлы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сүйінбай Аронұлы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сүйінбай Аронұлы туралы сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні

Қазақ әдебиеті

Бөлім:

Толғауы тоқсан- қызыл тіл

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 7

Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Сөз бастаған хас жүйрік

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7.1.4.1. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту;

7.3.3.1 Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

Сабақтың мақсаты

Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айтады, шығармадағы ұлттық құндылықтарды талдап, эссе жазады.

Құндылықтар

Әділдік және жауапкершілік

Сабақтың барысы:

Сабақтың

кезеңі/ уақыт

Педагогтің

әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы



5 минут


І.Ұйымдастыру кезеңі.Оқушылармен сәлемдесіп, зейінін сабаққа аудару. Кезекшіні тыңдап, оқушыларды түгендеу.

Жағымды психологиялық ахуал туғызу. «Мен саған сенемін» тренинг.

ІІ. Қызығушылықты ояту: Оқушылар «Шаттық шеңберіне» жиналады, «Маңдайдағы стикер» ойынын ойнайды. Стикерлерде: эпитет, теңеу, метонимия, символ сөздері жазылады.

Оқушылар оларға не мысал келтіреді немесе анықтамасын айтады. Маңдайында стикер жапсырылған оқушы оны табу керек.

«Маңдайдағы стикер» ойынын ойнайды. Стикерлерде: эпитет, теңеу, метонимия, символ сөздері жазылады. мысал келтіреді немесе анықтамасын айтады.


ҚБ «Одағайлар»






7-сынып қазақ әдебиеті




Сабақтың ортасы




5 минут

















10 минут







15 минут




Сабақтың соңы


5 минут






ІІІ. Мағынаны тану сатысы

Оқу мақсатына қатысты талқылау сұрағы:

  • Кейіпкер бейнесін дауыс ырғағы арқылы танытуға бола ма?

  • Дауыс ырғағын келтіруде қандай өлең өлшемдерін ескеру керек? (бунақ, ұйқас)

  • Бунақ дегеніміз не?

  • 11 буынды өлеңде неше бунақ бар? (3 бунақ, яғни 3 дауыс соқпасы, кідіріс)

  • Сүйінбайдың лирикалық кейіпкерін таныту үшін қандай дауыс ырғағы қажет деп ойлайсың?

  • Ақын үніне тән ырғақ қандай?

Ықтимал жауап:

Айбынды, намысшыл, сенімді, өткір т.б.

Топтық жұмыс. 1-тапсырма:

Оқушылар топта айтыс бойынша қойылым қоюға дайындалады, рөлдерін бөліп алады. 8 минут дайындалып, жұмыстарын әр топ 2 минуттан сахналайды.

-Айтыстан үзіндіні сахналап, лирикалық кейіпкерлер бейнесін дауыс ырғақтарын келтіріп сахналаңдар.

Дескрипторлар:

  • Айтыстан үзіндіні сахналап, лирикалық кейіпкерлер бейнесін дауыс ырғақтарын келтіріп сахналайды;

  • Айтыс бойынша үзінді таңдап алады;

  • Өлең жолдарындағы бунақты (дауыс соқпасын) ескере отырып, нақышына келтіріп мәнерлеп айтады.

2-тапсырма. Шығармада көрініс тапқан ұлттық құндылықтар жөнінде мысалдар келтіре отырып, "Айтыс өнеріндегі ұлттық құндылықтар" тақырыбында әдеби эссе жазыңыз (көлемі 70-80 сөз).

Рефлексия . «3-2-1»

Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;

Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;

Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет.

Үйге тапсырма:Қазіргі ақындар айтысы бойынша бейнебаян көріп, айтыстағы көтерілген мәселелер туралы қысқаша мәлімдеме жаз.



Оқушылар оқу мақсатына қатысты талқылау сұрағын құрастырады.

Оқушылар топта айтыс бойынша қойылым қоюға дайындалады, рөлдерін бөліп алады. 8 минут дайындалып, жұмыстарын әр топ 2 минуттан сахналайды.

Шығармада көрініс тапқан ұлттық құндылықтар жөнінде мысалдар келтіре отырып, "Айтыс өнеріндегі ұлттық құндылықтар" тақырыбында әдеби эссе жазады. (көлемі 70-80 сөз).



Дескриптор:

- шығармада көрініс тапқан ұлттық құндылықтарды анықтайды;

-нақты мысалдар келтіріп, шығарманы ұлттық құндылықтар тұрғысынан талдайды;

-«Сөз бастаған хас жүйрік» тақырыбында сөз көлемін ескере отырып, әдеби эссе жазады.

10 балл











7-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы




















http://video.nur.kz/view=t4jyzk4s










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.12.2024
127
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі