Сүйінбай Аронұлы. «Бөрілі менің байрағым», «Ту алып жауға шапсаң сен

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сүйінбай Аронұлы. «Бөрілі менің байрағым», «Ту алып жауға шапсаң сен

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырып туралы мәлімет алады, түсініп оқуға, ойланып сөйлеуге, ойын толық жеткізе білуге үйренеді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы

9 сабақ

Сүйінбай Аронұлы. «Бөрілі менің байрағым», «Ту алып жауға шапсаң сен

Мақсаты

Тақырып туралы мәлімет алады, түсініп оқуға, ойланып сөйлеуге, ойын толық жеткізе білуге үйренеді

Жалпы мақсат

Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру.

Күтілетін нәтиже

Өз бетімен түсіну қабілеттерін дамиды, шығармашылық әрекеттерін жетілдіре түседі

7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.


Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Миға шабуыл,Салыстыру кестесі,Көкпар,Суреттер сөйлейді

Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

Сабақ барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі









Тренинг

Барлық оқушыны ортаға шығарып «Шаттық шеңбер» деген топ құрғызамын.. Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.

Топқа бөлдіремін. Қалай отыратындығын түсіндіремін.

Сәлемдесу




Түгендеу

Топқа бөлу. Топқа бөлу үшін оқушыларды санатамын.

Яғни 1,2,3 3-топқа бөлінеді.

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Бір-біріне жылы сөздер айтады.


Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.

Оқушылар шеңбер болып тұрған бойда 1,2,3 деп санап топқа сандары арқылы бөлінеді.

Білу

Миға шабуыл


Кім жылдам

Интерактивті тақтаға «Қайталау–оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі,


Интерактивті тақтадағы сұрақтар арқылы оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады.

Миға шабуыл әдісін пайдалану

Оқушылар интерактивті тақтадан кез-келген ұяшықты таңдайды да,топ мүшелері кезектесіп жауап береді. Оқушылар еске түсіреді, талдайды.


Түсіну

Постермен өткен тақырыпты қорғау


Осы көрстелген жаңа тақырыпты оқушыларға жинақтау үшін жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату.Кітаппен жұмыс жасату Постер арқылы тақырыптарын қорғату

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Постер арқылы бар білімдерін топпен талқылап отаға топтан оқушы шығып, тапсырманы постер арқылы қорғайды және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді, тақырыпты жинақтайды

Қолдану

Көкпар ойыны бойынша сұрақ жарсын ұймдастыру

Жаңа тақырыпқа қолданады

Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында тақтаға әр топтан оқушы шығартып сұрақтар жарысын ұймдастыру

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып жарысады, сұрақты талдайды

Талдау

Салыстыру кестесі

Оқушыларға таырыптарды салыстыру білімдерін талдату

Әр топқа салыстыру парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып көрсетеді


Жинақтау

Суреттер сөйлейді

Әр топқа суреттер беру

Әр топқа тапсырма беру және 3 топқа суретт таратып беру

Суреттер ббойынша ойларын қағазға жазады, түсіктерін ортаға шығып ай тады

Бағалау

Бағалау шкаласы мен бағалау парақтарын тарату

Әр топқа бағалау парақтарын тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу керек

Әр топ бағалау парақшасын өздерін бағалайды

Рефлексия

Екі жұлдыз , бір тілек

Стикерлерді толтыру

Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)

ББҮ кестесін толтыру

Оқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан алған әсерлерін, ұсыныс, тілектерін жазады.

Үйге тапсырма

Өлеңді мәнерлеп оқу.

«Менің Отаным Қазақстан»тақырыбына кітапша , альбом жасау.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
1443
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі