Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
7.2.6.1 Оқылым
стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп
оқу;
7.4.4.2 Еліктеуіш
сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын
түсіну.
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар: Оқылым стратегияларын қолданып
оқу арқылы мәтін мазмұнын түсіну; Еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі
қолданысын түсіну;
Көпшілігі: Мәтінді талдау
барысында оқылымның комментарий жасау,
іріктеп оқу стратегияларын
қолдану; мәтіннен еліктеуіш
анықтау;
Кейбір
оқушылар: «Сүйіспеншілік-жаны ашу,
аяушылық» тақырыбы бойынша мәтінді комментарий жасау, іріктеп
оқу, зерттеп оқу тәсілдерімен талдап-зерттейді; еліктеу сөздердің
стильдік мәнін түсініп қолданады.
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру: сәлемдесу, сынып оқушыларын
түгендеу.
Жағымды
психологиялық ахуал «Жүректен
жүрекке»
ОҚЫЛЫМ
АЛДЫ. Ой
шақыру. Суреттер арқылы жаңа
сабақтың тақырыбын ашу.
- Сүйіспеншілік
дегеніміз не?
- Әлемде
сүйіспеншілік болмаса не болар
еді?
-
«Сүйіспеншілікті қарапайым сөзбен айтып жеткізе алу мүмкін
емес...оны іспен ғана білдіре аласың...» дегенді қалай
түсіндіресің?
Оқушылар сұрақтарға
жауап беру арқылы өз ойларын ортаға
салады.
Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлері
таныстырылады.
|
Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа
аударылады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз
ойларын ортаға салады.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
анықталады.
|
ҚБ
|
|
Сабақтың
ортасы
|
ОҚЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ.
1-топ.
Мәтіннен алынған тұжырымдарды мәтінге сүйеніп
комментарий жасай отырып оқиды.
«Қосжазба
күнделігі»
Үзінді
|
Түсіндірме
(коментарий)
|
|
|
|
|
2-топ.
Тақырыпқа қатысты нақты
ұсынылған тапсырма мақсатына сәйкес іріктеп
оқиды. «9 алмаз» әдісімен
ақпаратты маңыздылығына қарай іріктеп орналастырып
шығады.
3-
топ. Тақырыпты мақсатына сай
зерттеп оқиды.
Мәтіндік
зерттеу
|
Мәтіннің негізгі ойын
тап.
|
|
Белгісіз және белгілі
мәліметтер.
|
|
Мәтіннен
өмірлік қағида шығар.
|
|
Тәрбиелік мәні бар қорытынды жаса.
|
|
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
|
*оқылым мәтінін түсініп
оқиды;
*оқылым стратегиясын қолданып, мәтінді
талдайды;
|
ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек»
әдісі
ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.
ӘТН. Оқушыларға табиғат құбылыстарының даусы
жазылған аудио тыңдалады, оқушылар ненің дыбысы екенін айтып,
дыбыстардың шығуын
сипаттайды.
Оқушылар осындай мысалдар
арқылы еліктеу сөздердің ережесін, мағыналық түрлерін анықтап
шығады, ережесін шығарады.
2-ТАПСЫРМА. Оқылым
мәтініндегі еліктеу сөздерді тауып, мағынасына қарай
ажыратыңыз.
Дескриптор:
*еліктеу сөздерді мәтіннен
анықтайды;
*еліктеу сөздердің мағыналық
түрлерін ажыратады;
*ойын
дәлелдейді.
ҚБ
Бекіту. «Аяқталмаған
сөйлем» әдісі. Жеке жұмыс.
Адам өміріндегі ең қадірлі
нәрсе – сүйіспеншілік пен мейірім.
Себебі...
|
Оқылым мәтінін оқып,
тапсырмалар орындайды.
Мәтіннен алынған
тұжырымдарды мәтінге сүйеніп комментарий жасай отырып
оқиды.
Тақырыпқа қатысты
нақты ұсынылған тапсырма мақсатына сәйкес іріктеп оқиды. «9 алмаз»
әдісімен ақпаратты маңыздылығына қарай іріктеп орналастырып
шығады.
Тақырыпты мақсатына
сай зерттеп оқиды.
Грамматикалық
тақырыпты меңгереді.
|
|
Парсы
ертегісі
massaget kz
сайтынан
|