Сабақ негізделген оқу мақсаты | Ар-ұжданыңа құлақ қой. Адамзаттың рухани ұстаздары ар-ұждан туралы. Зейінді топтастыра және басты нәрсеге назар аудара білу. |
Cабақ мақсаттары (Бағалау критерйлері) | Барлық оқушылар: Жаңа білімді түсінеді. |
| Оқушылардың басым бөлігі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды. |
| Кейбір оқушылар: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
| Негізгі сөздер: жақсылық жасау, құндылық, үйлесімділік, сүйіспеншілік |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: әңгімелеу, мәтінді талқылау |
| Жазылым бойынша ұсыныстар: сахналау |
Алдыңғы оқу: | Үй тапсырмасына оқушыларға дәптерде берілген суреттерді бояп, мағынасын түсіндіріп, «Асқан асыл сыйлық» әңгімесін оқып келу тапсырылған. |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт есебі | Жоспарланған жаттығу түрлері(төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) | ресурстар |
Басы | Ұйымдастыру іс-әрекетті. Тыныштық сәті. «Ризашылық»Оқушыларға баяу әуен қосылып, мәтін оқылады. | үнтаспа |
Ортасы | Дәйексөз.«Сүйіспеншілік - жүректе» Халық даналығыОқушылар дәйексөзді талдап, мағынасын түсіндіреді. |
|
| Әңгімелеу.Мейірбан әйелОқушыларға әңгіме желісі бойынша сұрақтар қойылады.Әйелді мейірбандық іске қандай қасиеттері жетеледі?Осындай жағдайларда қандай адамдар көмек қолын созады деп ойлайсыңдар?Сендердің өмірлеріңде риясыз сүйіспеншілік көрсеткен адамдар болды ма? |
Оқулық, дәптер |
| Шығармашылық жұмыс.1. Ұлы бабаларымыздың ізгілік, қайырымдылық туралы айтқан дана сөздерімен танысу.Жағдаяттарды шешу. Оқулықта мысал әңгіме берілген.
СЕРГІТУ СӘТІ.Бала, бала, балапан Бала, бала, балапанҚане, қайсы, алақан. Қане, қайсы, алақан.Саусақтарың әйбат, Саусақтарың әйбат,Былай-былай ойнат. Былай-былай ойнат.
|
Оқулық, суреттер |
| Топпен ән айту.«Бала тілегі» Өлеңін жазған: С.Молдасанұлы Әнін жазған: Ф.ЖолдасоваБал-балалық, балдырған шақ сан арман,Барлық бала армандауға жаралғанКел, достарым, әндетіңдер, билеңдер,Гүлденсін деп атамекен қара орман.
Болашақтың иесіміз бәріміз.Туған жердің түрлендірер нәріміз.Алтын бесік – ұлан-байтақ елімде,Жарқын болсын шырқап айтар әніміз. |
үнтаспа |
Соңы | Үй тапсырмасы.Оқушыларға өздерінің риясыз сүйіспеншіліктерін қағаз бетіне(сурет салу) түсіріп келу тапсырылады. |
|
| Соңғы тыныштық сәті.Енді көзімізді жұмып, осы сабақта айтылған ізгі сөздер мен істерді ой елегінен өткізіп, барлық жақсы ойларды жүрегіміздің түкпіріне апарып орналастырамыз | үнтаспа |