Материалдар / Сүйіспеншілік-шынайы сезім ашық сабақ 7-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сүйіспеншілік-шынайы сезім ашық сабақ 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қараша 2024
150
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: ______________

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

Достық және сүйіспеншілік Морфология

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты

Бакытова Аида Ерболатовна


Күні:

18.11.2024

Сынып: 7

Қатысушылар саны: 8

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Сүйіспеншілік – шынайы сезім

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

7.1.5.1 проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау;

7.4.4.2 еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну

Сабақтың мақсаты

Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап бере алады. Өз жауабын өзгенің жауабымен салыстырып, талдау жасай алады. Еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын ажырата алады.

Құндылықтарға баулу

Бірлік және ынтымақ

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы

7 минут

























Сабақтың ортасы

10 минут
















































10 минут




























































8 минут




















7 минут













Сабақтың соңы

3 минут









Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу.

«Сүйкімді карточкалар» әдісі.

Психологиялық ахуал қалыптастыру

Сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері айтылады, топқа бөлінеді.


Үй жұмысын тексеру


Топқа бөліну.

Жарық әдісі


Миға шабуыл

Сүйіспеншілік сөзін қалай түсінесің?

Сүйіспеншілік сезімін қандай қарым-қатынаста байқауға болады?

Сүйіспеншілік-шынайы сезім” деген ұғыммен келісесің бе? Неліктен?

Еліктеу сөз дегеніміз не? Оның қандай түрлері бар? Мысал келтір.

Жаңа сабақ

Сүйіспеншілік — адам жанының тереңінде жатқан, өзгелерге деген жылы сезім, қамқорлық пен мейірімділікке толы ерекше күй. Бұл ұғым адамзат өміріндегі ең маңызды және күрделі сезімдердің бірі ретінде саналады, себебі сүйіспеншілік тек жақын адамдарға ғана емес, қоғамға, табиғатқа, Отанға деген жүрекжарды сезімдерден де тұрады. Сүйіспеншілік сезімі адамды шабыттандырып, рухани байытып, өмірге ерекше мән береді.

Қазақ мәдениетінде сүйіспеншілікке ерекше мән беріледі. Абай, Шәкәрім, Мұқағали сынды ақындар шығармаларында сүйіспеншілікті адалдық пен адамгершіліктің негізі ретінде қарастырады. Абай Құнанбайұлының «Махаббатсыз дүние бос» деген сөзі сүйіспеншіліктің өмірдегі орнын нақтылай түседі.

Сүйіспеншілік — адамға шабыт, қуат, үміт беретін ерекше күш.

Грамматикалық сабақ

Еліктеу сөздер — табиғат құбылыстары мен жан-жануарларда болатын әр алуан дыбыстарға және олардың сын-сипат, қимыл-әрекеттеріне еліктеуден туған сөздер. Қазақ тілінде еліктеу сөздердің екі түрі бар:

1) еліктеу есту қабілеті арқылы туындаған еліктеуіш сөздер: тарс-тарс, салдыр-гүлдір, дыр-дыр, гүрс, шолп;

2) еліктеу көру қабілеті арқылы сипаттайтын бейнелеуіш сөздер: жалт, жарқ, маң-маң,лып, маймақ, көлбең. ербең-ербең.



1-тапсырма

Тыңдалым

Топтық жұмыс

Әңгімені мұқият тыңдап, 3 проблемалық сұрақ құрастырыңдар және жауап беріңдер.Аталған проблема бойынша ойларыңды салыстырыңдар.

Бір әйел үйге қайтып оралғанда, есіктің алдында үш ақ сақалды қарт адамды көреді. Бұрын олардың ешбіреуін көрмеген және танымады. Әйел оларға: “Бұрын сіздерді еш таныған емеспін, үйіме кіріңіздер, тамақтың дәмін көріңіздер”- деді. “Үйдің иесі үйде ме?” - деп сұрады қарт адам. Әйел: “жоқ”-дегенде, қарт адам: “ Онда үйіңізге кіре алмаймыз”-деп жауап береді. Кешке үйдің иесі келгенде, әйелі оған күндіз болған оқиғаны түсіндірді, және бұл үш қарттың әлі есіктің алдында күтіп отырғанын айтты. Күйеуі: “Енді мен үйіме келдім, оларды күтіп отырғанымды айт” -деді. Әйпл қарттарды үйге шақырды. “Біз негізінен үйге үшеуміз бірге кірмейміз”- деді қарт адамдар. Әйел оның себебін сұрағанда, қарт адам басқаларын көрсетіп: “Оның аты-байлық, келесісінің аты-табыс, ал менің атым-сүйіспеншілік” - деп жауап береді. “Қазір барып, күйеуіңмен ақылдасыңдар, үшеуіміздің қайсысын үйлеріңе кіргізесіңдер?” деп сөзін аяқтайды. Күйеуі: “ Олай болса, байлықты үйге шақыр”-деді. Әйелі: “ Неге табысты үйімізге шақырмаймыз?” деп сұрады. Үйдің келіні бұл айтылғандарды естіп:” Неге сүйіспеншілікті шақырмасқа?” деді. Үй иесі: “ Жарайды, сүйіспеншілікті шақырайық. Ол біздің қонағымыз болсын” деп келісті. Әйел шығып сүйіспеншілікті үйге шақырды. Сүйіспеншілік тұрып, үйге қарай беттеді. Оның артынан екі қарт та жүрді. Әйел түсінбей байлық пен табысқа қарап: “ Кешіріңіз, біз тек қана сүйіспеншілікті шақырдық!” деді. Екі қарт әйелге қарап: “ Егер сіз байлықты немесе тек табысты ғана шақырғанда, қалған екеуіміз сыртта қалатын едік, бірақ сүйіспеншілік барған жерге біз де барамыз”- деп жауап берді. Сүйіспеншілік бар жерде, байлық та, табыс та болады, балалар! Бай да табысты болғыңыз келсе, әуелі сүйспеншілікті шақырыңыз!

  1. Тапсырма

Жұптық жұмыс

Сүйіспеншілік тақырыбына диалог құрастыр. Суреттерді салыстыр, талда.


3-тапсырма

Жеке жұмыс

Өлеңді мәнерлеп оқып, еліктеу сөздерді тап. Еліктеу сөздің қолдану ерекшелігін анықта.

Рефлексия

Жеміс ағашы әдісі



Үйге тапсырма: 8-тапсырма, 74 бет

Психологиялық ахуал

«Сүйкімді карточкалар» Оқушылар таратпа карточкаларды таңдап, жазылған сипатқа ие оқушыны құшақтайды.



Жарық түсіру арқылы

2 топқа бөлінеді.





Оқушылар сұрақтарға жауап береді.










Жаңа сабақпен танысады.










































Мәтінді тыңдап, негізгі ақпараттарды есте сақтайды.

Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады. Топтар құрған сұрағымен алмастырып, проблемалық сұраққа жауап береді.





























































Суреттерді пайдаланып, диалог құрастырады. Суреттерді салыстырып талдайды.














Өлеңді мәнерлеп оқып, еліктеу сөздерді табады. Еліктеу сөздің қолдану ерекшелігін анықтайды.











Түсіндім, сұрағым бар, түсінбедім тетіктерін басу арқылы жеміс ағашын алмалармен толтырады.

Ауызша мадақтау арқылы бағалау Жарайсың! Тамаша! Керемет!


Дескриптор

Білім алушы

-еліктеу сөздерді қояды;

-еліктеу сөздердің түрлерін ажыратады.


































































Дескриптор Білім алушы

- проблема

лық сұрақтар құрастырады; - сұрақтарға мәтіннен деректер келтіріп жауап береді; - өзгенің жауабын өз ойымен салыстырады.
















































Дескриптор

Білім алушы


-диалог құрастырады;

уреттерді салыстырады,талдайды.
















Дескриптор

Білім алушы


-мәтіннен еліктеу сөздерді табады;

-еліктеу сөздердің ерекшелік

терін анықтайды.


Берілген тапсырмалар

дың барлығын бағалау парағы арқылы өзін-өзі бағалау




Үлестірме қағаздар




Power Point


Үлестірме қағаздар






Слайд











Слайд




























Слайд






















Жасанды интеллект

Слайд



























































Слайд






















Үлестірме қағаздар


Қалыптастырушы бағалауға арналған


тапсырма

лар жинағы

7-сынып



Интерактивті тақта





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!