Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Сұлтанмахмұт Торайғыров 7-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары атесттатцияға көмек ретінде сабақ жиберіп отырмын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
08 Қараша 2018
743
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
7 сынып.
Сабақтың тақырыбы: Сұлтанмахмұт ТорайғыровСабақтың мақсаты:1.Білімділік: Өтілген Абай Құнанбаев тақырыбы бойынша оқушылардың білімдерін, сөз қорларын пысықтау.Оқушыларға Сұлтанмахмұт Торайғыров өмірі мен шығармашылығы туралы түсінік бере отырып, ақын шығармалардың тақырыбын, мазмұнын, көркемдігін, құрылысын меңгерту. Сұлтанмахмұт Торайғыровтың «Шығамын тірі болсам адам болып» деген өлеңін тереңдете түсіну,талдау,мәнерлеп оқу. «Шығамын тірі болсам адам болып» жазған өлеңнің мазмұны арқылы өмірдегі басты мақсаттарын анықтап, тәрбие маңызын түсініп білу.2.Дамытушылық: Шәкірттердің ой-өрісін, тіл байлығын дамыту және сөйлеу. Қазақ тілінде ойлауға, өзі еркін ой түюге баулу, танымдық түсініктерін дамыту.3.Тәрбиелік: Сұлтанмахмұт Торайғыровтың қалған шығармашылығын бағалауға,құрметтеуге баулу.Оқушыларды «Шығамын тірі болсам адам болып» деген өлең мазмұны арқылы адамның қасиеттерін туралы түсінуге тәрбиелеу.Сабақтың түрі: дәстүрлі, жаңа сабағыСабақтың әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ-жауап, оқыту,мәнерлеп оқу,әңгімелеу,баяндау,Сабақтың құралдары: Қазақ әдебиеті оқулығы, «Шығамын тірі болсам адам болып» деген өлең,ақынның портреті, презентация, тірек сызба,текшелер, техникалық құрал,компьютер, электрондық тақта, жұмыс дәптер.Пәнаралық байланыс: Қазақстан географиясы, қазақ тіліҚосымша материалдар: Сұлтанмахмұт Торайғыров туралы қосымша материал мен мәліметтері.Технологиялар: педагогика, компьютерлік, дамыта оқытуСабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі.1. Сәлемдесу-Сәлеметсіңдер ме, балалар?!2. 2.Қазақстан Республикасының Мемлекеттік әнұранын орындау.3. Сабақтың әзірлеу және мақсаттарын айту.ІІ. Ой қозғау.- Бүгінгі қазақ әдебиеті сабағымызды «Дұрыс па ,бұрыс па?» деген ойынмен бастаймыз.Ойынның шартты.Мен сендердің назарларыңа мәліметтерді оқимын, ал сендер айтылған мәліметтердің дұрысын мен бұрысын анықтап айту керек. (2слайд)Сұрақтар:
2.Оқулықпен жұмыс.Балалар, кітаптағы 90-94 беттері бойынша жұмыс жасаймыз.Ақынның өмірі мен шығармашылығы туралы тірек сызбаны толтырып, дәптерлеріңе жазып беріңдер:Сұлтанмахмұт Торайғыров (5 слайд)
Сабақтың бекіту:Келесi тапсырмалар арқылы сабақты бекiтемiн. (9 слайд)1. Сұлтанмахмұт Торайғыров тақырыбы бойынша арнайы сұрақтар қою.
2. Инсерт кесте бойынша сабақты бекіту.1.Не білемін?2. Білгім келеді3. Не білдім?
Үй тапсырмасы:
Сабақтың тақырыбы: Сұлтанмахмұт ТорайғыровСабақтың мақсаты:1.Білімділік: Өтілген Абай Құнанбаев тақырыбы бойынша оқушылардың білімдерін, сөз қорларын пысықтау.Оқушыларға Сұлтанмахмұт Торайғыров өмірі мен шығармашылығы туралы түсінік бере отырып, ақын шығармалардың тақырыбын, мазмұнын, көркемдігін, құрылысын меңгерту. Сұлтанмахмұт Торайғыровтың «Шығамын тірі болсам адам болып» деген өлеңін тереңдете түсіну,талдау,мәнерлеп оқу. «Шығамын тірі болсам адам болып» жазған өлеңнің мазмұны арқылы өмірдегі басты мақсаттарын анықтап, тәрбие маңызын түсініп білу.2.Дамытушылық: Шәкірттердің ой-өрісін, тіл байлығын дамыту және сөйлеу. Қазақ тілінде ойлауға, өзі еркін ой түюге баулу, танымдық түсініктерін дамыту.3.Тәрбиелік: Сұлтанмахмұт Торайғыровтың қалған шығармашылығын бағалауға,құрметтеуге баулу.Оқушыларды «Шығамын тірі болсам адам болып» деген өлең мазмұны арқылы адамның қасиеттерін туралы түсінуге тәрбиелеу.Сабақтың түрі: дәстүрлі, жаңа сабағыСабақтың әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ-жауап, оқыту,мәнерлеп оқу,әңгімелеу,баяндау,Сабақтың құралдары: Қазақ әдебиеті оқулығы, «Шығамын тірі болсам адам болып» деген өлең,ақынның портреті, презентация, тірек сызба,текшелер, техникалық құрал,компьютер, электрондық тақта, жұмыс дәптер.Пәнаралық байланыс: Қазақстан географиясы, қазақ тіліҚосымша материалдар: Сұлтанмахмұт Торайғыров туралы қосымша материал мен мәліметтері.Технологиялар: педагогика, компьютерлік, дамыта оқытуСабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі.1. Сәлемдесу-Сәлеметсіңдер ме, балалар?!2. 2.Қазақстан Республикасының Мемлекеттік әнұранын орындау.3. Сабақтың әзірлеу және мақсаттарын айту.ІІ. Ой қозғау.- Бүгінгі қазақ әдебиеті сабағымызды «Дұрыс па ,бұрыс па?» деген ойынмен бастаймыз.Ойынның шартты.Мен сендердің назарларыңа мәліметтерді оқимын, ал сендер айтылған мәліметтердің дұрысын мен бұрысын анықтап айту керек. (2слайд)Сұрақтар:
- Қазақ әдебиеті халқымыздың әдеби мұраларымен таныстырады. (Дұрыс)
- Жыршы –эпикалық шығармаларды халыққа жатқа орындайды . (Дұрыс)
- «Қобыланды батыр» жыры –қазақ лиро-эпостық жыр . (Бұрыс)
- «Жеті жарғы» - Абылай хан тұсында қабылданған қазақ халқының дәстүрлері әдет-ғұрып заңдарының жинағы. (Бұрыс)
- Қазақ ауыз әдебиетінің негізгі салушысы -Абай Құнанбайұлы (Дұрыс)
- Абайдың жазылған шығармасы «Жақсы мен жаман айырмасы» деп аталады. (Бұрыс)
- «Абайдың қара сөздері» атты өлеңін Т.Садиев жазған. (Дұрыс)
- -Балалар, біз өткен сабақта қандай ақынның өмірі мен шығармашылы-
- - Абай Құнанбайұлы кім?
- - Қай қалада және қашан «Абай» деген журналы ең алғаш рет шыққан?
- -Абайдың әжесі мен анасы кім?
- – Абай өмірі туралы не білесіңдер?
- – Ақын «Отыз сегізінші» қара сөзінде қандай мәселені көтерген?
- –«Қара сөздер»дегеніміз не?
- - Абайдың қара сөзіне қандай атау беруге болады?
- Бөлек шығарма
- Дүниетанымдық мәселердің түсініктемесі
- Біршама өлең шығармасы
- Еркін ой білдіру формасы
- Өсиет толғау
- Ой поэзия тілі
- Проза тілі
- Философиялық шығарма
- Автор- Абай
2.Оқулықпен жұмыс.Балалар, кітаптағы 90-94 беттері бойынша жұмыс жасаймыз.Ақынның өмірі мен шығармашылығы туралы тірек сызбаны толтырып, дәптерлеріңе жазып беріңдер:Сұлтанмахмұт Торайғыров (5 слайд)
- ХІХ-ХХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің
- Сұлтанмахмұт Торайғыровтың 1893-1920 өмір сүрген жылдары
- ХХ ғасырдың демократтық - ағартушылық әдебиеттің өкілі ,
- Ірі тұлғалардың бірі
- 1893 жылдың 28 қазанында туған
- Ақмола облысының Қызылту ауданы
- Оның әкесі Шоқпыт(шын аты - Әбубәкір).
- Әкесі кедей,момын шаруа адамы болған
- Сұлтанмахмұттың екі жасында шешесі қайтыс болған.
- Сұлтанмахмұт жетімдікті көріп өскен.
- Әкесі балаларын алып Павлодар облысының ауданына көшеді.
- Сауатын ауыл молдасынан ашады
- 1908жылы Баянауылдағы Әбдірахман деген молданың 2-3жыл сабақ алады
- «Орнымыз - медресе оқып жатқан» , «Дін», «Соқыр сопы» атты өлеңдер
- Мұқан молда Шығыс әдебиеті үлгіріммен таныстырады
- 1912 жылы Троицк қаласында медреседе оқиды
- Өлеңдердің тақырыбы - өнер-білім. Мысалы-«Оқып жүрген жастарға», «Оқудағы мақсат не?», «Шығамын тірі болсам адам болып» деген өлеңдері
- Сұлтанмахмұт Торайғыров қазақ әдебиетінде тұңғыш рет өлеңмен және
- «Кедей», «Адасқан өмір», «Айтыс»- поэмалары
- бала-
- серт ету -
- асылық –
- сәуле-
Сабақтың бекіту:Келесi тапсырмалар арқылы сабақты бекiтемiн. (9 слайд)1. Сұлтанмахмұт Торайғыров тақырыбы бойынша арнайы сұрақтар қою.
- Бүгінгі сабақта қай дарынды ақынның мәліметтермен таныстық?
- Сұлтанмахмұт Торайғыров қай жылдарда өмір сүрген?
- Сұлтанмахмұт Торайғыров қай жерде білім алған?
- Оның қандай шығармалары бар?
- Сұлтанмахмұт Торайғыров «Шығамын тірі болсам адам болып» өлеңінде не туралы айтылады?
- Адам болып шығу дегенді сендер қалай түсінесіңдер?
- Ақын қандай серт берген?
- «Тірі болсам адам болып шығамын» қалай түсінесіңдер?
2. Инсерт кесте бойынша сабақты бекіту.1.Не білемін?2. Білгім келеді3. Не білдім?
Үй тапсырмасы:
- Сұлтанмахмұт Торайғыров «Шығамын тірі болсам адам болып» өлеңі білу
- Кітаптағы 92-93 бетте жазбаша берілген сұрақтарға жауап жазып әкелу.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)