Материалдар / Сұлтанқожа Майлықожаұлы"Жылдың төрт мезгілі" тоғауы

Сұлтанқожа Майлықожаұлы"Жылдың төрт мезгілі" тоғауы

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
572
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:



Мектебі: 17 орта мектеп
Сабақ: қазақ тіліМұғалімнің аты-жөні Жолмуратова Г
Сыныбы: 10Оқушы саны: Қатысқандар: Қатыспағандар:
Тақырыбы М.Сұлтанқожаұлы «Жылдың төрт мезгілі» толғауы
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:Оқушылар ойын еркін жеткізе білуге үйренеді, ойын тиянақтап жеткізе білуге, топты сыйлауға дағдыланады.Ақылы мен парасаты мол адамгершілік қасиеттерді суреттейді.
Сабақ мақсаттары: Оқушыларды үлкенді сыйлау ,құрметтеуге қадір-қасиетін терең түсінуге үйрету.
Оқыту нәтижесі:Топтық жұмыста белсенділік таныта алады.Сыни тұрғыдан өз ойларын еркін жеткізе біледі. Таным әрекеті процесінде қарым-қатынас шеберлігін орната алады.
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар


Басы:



. Үйге берілген тапсырманы сұраймын . Оқушыларға өткен тапсырма бойынша бірнеше сұрақтар қоямын.Ұйымдастыру кезеңіОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. 3минутСәлемдесу.Туыстарыңмен қалай амандасуға болатындығы туралы ой тастау.Сыныпты сүйікті жыл мезгіліне байланысты 3 топқа топтастыру.-Жыл мезгілдері туралы жазылған қандай өлеңдер білесіңдер?Майлықожаның «Қысы -жұт» өлеңін тыңдату.-Бұл кімнің өлеңі?Оқушылар ата-анасымен, ағасымен, апасымен, атасымен, бауырымен қалай амандасатынын көрсетеді.Оқушылар сүйікті жыл мезгіліне байланысты дыбыссыз отыра қалады.Оқушылар жыл мезгілдері туралы жазылған өлеңдерді оқиды

Дайын сұрақтарҚаламдарТүрлі түсті қағаздар, маркерлер








Ортасы:
  • Жаңа сабақ :
  • Қызығушылығын ояту
  • Адамгершілікке үндеген нақыл өлеңдері: «Райымқұлға» өлеңінде ұнамсыз мінез – құлықтарды сынап, мықтылардың елді зарлатып, түлкіше алдап, сүліктей сорып, зұлымдық істеп жүргендерін әшкерелейді. «Қасқыр» атты өлеңінде өзі тойса да, көзі тоймайтындарды қасқыр мінезді жыртқыш кейпінде суреттеп, ажуа етеді. Оңай байлыққа жетуді аңсау, қанағат қылмау – адамның бойындағы ең жаман қасиеттер деп ұққан ақын өзінің «Үш жігіт», «Аңқау мен қу» толғауларында да осы жағымсыз мінездерді сынайды.
  • Еңбек тақырыбын жырлаған Майлықожа болашақтың қандай болмағы бүгінгі еткен еңбекке байланысты екенін ескертіп, жастарды кәсіпке, диқаншылыққа үндейді. «Бұлбұл» өлеңінде күнді босқа өткізбей, табыс табуды насихаттайды. Қыс қамын жаз күндері жасау керектігін ескертеді.
  • Табиғат лирикасына арнап «Жылдың төрт мезгілі» атты жырында жаз, күз, қыс, көктем – бәрі де адам тұрмысымен, шаруа кәсібімен ұштастырыла бейнелейді.


  • мазмұны









    Викториналық сұрақтар










































    Соңы:
    ҮІII. ҚорытындыАуызша «Миға шабуыл» сұрақтары арқылыІХ. Үй тапсырмасын беруТеориялық бағыт: Майлықожаның өмірі мен шығармашылық еңбегіПрактикалық бағыт: Қалаған бір өлеңін жаттауШығармашылық бағыт: «Майлықожа – адамгершілік туын көтерген ақын»тақырыбына эссе жазу. 



    Дәптер,қаламсап,


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ