|
Бекітемін: |
|
Мектебі: № 17 орта мектеп |
||||
|
Сабақ: қазақ тілі |
Мұғалімнің аты-жөні Жолмуратова Г |
|||||
|
Оқушы саны: |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Тақырыбы М.Сұлтанқожаұлы «Жылдың төрт мезгілі» толғауы |
||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
Оқушылар ойын еркін жеткізе білуге үйренеді, ойын тиянақтап жеткізе білуге, топты сыйлауға дағдыланады.Ақылы мен парасаты мол адамгершілік қасиеттерді суреттейді. |
|||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Оқушыларды үлкенді сыйлау ,құрметтеуге қадір-қасиетін терең түсінуге үйрету. |
|||||
|
Оқыту нәтижесі: |
Топтық жұмыста белсенділік таныта алады.Сыни тұрғыдан өз ойларын еркін жеткізе біледі. Таным әрекеті процесінде қарым-қатынас шеберлігін орната алады. |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||
|
Басы: |
. Үйге берілген тапсырманы сұраймын . Оқушыларға өткен тапсырма бойынша бірнеше сұрақтар қоямын. Ұйымдастыру кезеңі Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. 3минут Сәлемдесу. Туыстарыңмен қалай амандасуға болатындығы туралы ой тастау. Сыныпты сүйікті жыл мезгіліне байланысты 3 топқа топтастыру. -Жыл мезгілдері туралы жазылған қандай өлеңдер білесіңдер? Майлықожаның «Қысы -жұт» өлеңін тыңдату. -Бұл кімнің өлеңі? Оқушылар ата-анасымен, ағасымен, апасымен, атасымен, бауырымен қалай амандасатынын көрсетеді. Оқушылар сүйікті жыл мезгіліне байланысты дыбыссыз отыра қалады. Оқушылар жыл мезгілдері туралы жазылған өлеңдерді оқиды |
Дайын сұрақтар Қаламдар Түрлі түсті қағаздар, маркерлер |
||||
|
Ортасы: |
|
мазмұны Викториналық сұрақтар |
||||
|
Соңы: |
ҮІII. Қорытынды Ауызша «Миға шабуыл» сұрақтары арқылы ІХ. Үй тапсырмасын беру Теориялық бағыт: Майлықожаның өмірі мен шығармашылық еңбегі Практикалық бағыт: Қалаған бір өлеңін жаттау Шығармашылық бағыт: «Майлықожа – адамгершілік туын көтерген ақын»тақырыбына эссе жазу.
|
Дәптер,қаламсап, |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сұлтанқожа Майлықожаұлы"Жылдың төрт мезгілі" тоғауы
Сұлтанқожа Майлықожаұлы"Жылдың төрт мезгілі" тоғауы
|
Бекітемін: |
|
Мектебі: № 17 орта мектеп |
||||
|
Сабақ: қазақ тілі |
Мұғалімнің аты-жөні Жолмуратова Г |
|||||
|
Оқушы саны: |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Тақырыбы М.Сұлтанқожаұлы «Жылдың төрт мезгілі» толғауы |
||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
Оқушылар ойын еркін жеткізе білуге үйренеді, ойын тиянақтап жеткізе білуге, топты сыйлауға дағдыланады.Ақылы мен парасаты мол адамгершілік қасиеттерді суреттейді. |
|||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Оқушыларды үлкенді сыйлау ,құрметтеуге қадір-қасиетін терең түсінуге үйрету. |
|||||
|
Оқыту нәтижесі: |
Топтық жұмыста белсенділік таныта алады.Сыни тұрғыдан өз ойларын еркін жеткізе біледі. Таным әрекеті процесінде қарым-қатынас шеберлігін орната алады. |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||
|
Басы: |
. Үйге берілген тапсырманы сұраймын . Оқушыларға өткен тапсырма бойынша бірнеше сұрақтар қоямын. Ұйымдастыру кезеңі Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. 3минут Сәлемдесу. Туыстарыңмен қалай амандасуға болатындығы туралы ой тастау. Сыныпты сүйікті жыл мезгіліне байланысты 3 топқа топтастыру. -Жыл мезгілдері туралы жазылған қандай өлеңдер білесіңдер? Майлықожаның «Қысы -жұт» өлеңін тыңдату. -Бұл кімнің өлеңі? Оқушылар ата-анасымен, ағасымен, апасымен, атасымен, бауырымен қалай амандасатынын көрсетеді. Оқушылар сүйікті жыл мезгіліне байланысты дыбыссыз отыра қалады. Оқушылар жыл мезгілдері туралы жазылған өлеңдерді оқиды |
Дайын сұрақтар Қаламдар Түрлі түсті қағаздар, маркерлер |
||||
|
Ортасы: |
|
мазмұны Викториналық сұрақтар |
||||
|
Соңы: |
ҮІII. Қорытынды Ауызша «Миға шабуыл» сұрақтары арқылы ІХ. Үй тапсырмасын беру Теориялық бағыт: Майлықожаның өмірі мен шығармашылық еңбегі Практикалық бағыт: Қалаған бір өлеңін жаттау Шығармашылық бағыт: «Майлықожа – адамгершілік туын көтерген ақын»тақырыбына эссе жазу.
|
Дәптер,қаламсап, |
||||
шағым қалдыра аласыз













