___________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Сұрыптау
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Python (пайтон) программалау тілінде алгоритмдерді программалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Сұрыптау |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.2.1 сұрыптау алгоритмдерін қолдану; 9.3.3.1 бір өлшемді массивтер пайдаланып Python (пайтон) программалау тілінде программаларды жасау; 9.3.3.2 екі өлшемді массивтер пайдаланып Python (пайтон) программалау тілінде бағдарламаларды жасау |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Есеп шығару кезінде сұрыптау алгоритмдерін қолдана алады |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу. Сыныпта психологиялық атмосфераның қалыптасуы. "Көтеріңкі көңіл-күй" тренингі. Оқушылар әр партада отырған көршісіне, бір-біріне жақсы тілектер айтады Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қайталау Өткен сабақта алған білімдерін еске түсіру үшін "Ыстық орындық" ойынын қолдану. Оқушылар орындықта отырған оқушыға сұрақтар қояды. Оқушы қойылған сұрақтарға тез жауап беруі керек, әйтпесе ол күйіп кетеді. |
Мұғаліммен сәлемдесу. Балалар сабаққа дайындалады. Оқушылар бір-бірімен жақсы тілектер алмасады Сұрақтарға жауап береді |
«Бес саусақ» әдісі бойынша бағалау |
Презентация, оқулық жұмыс дәптерлері компьютер |
|
Сабақтың ортасы |
Оқулықпен жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады). - Массив эементтерін сұрыптау әдістері қандай? Бейнені қарау: https://youtu.be/IDO2zeSWunc?si=Nayaj4sJ0S29RJll Білімді бекіту.
Сергіту сәті.
|
Жаңа ақпаратпен танысады, бейне сабақты қарайды Жұмыс парағы бойынша тапсырмалар орындайды: - бос орындарды толтырады - дұрыс жауапты таңдайды - кестені толтырады - дұрыс жауапты таңдайды - дұрыс жауапты таңдайды Көз жаттығуларын орындау - бейнені қарайды - дұрыс жауапты таңдайды - бағдарлама кодын түзетеді - бағдарлама кодын және нәтижесін жазады - интерактивті тапсырманы орындайды |
«Мақтау» ФБ |
https://youtu.be/IDO2zeSWunc?si=Nayaj4sJ0S29RJll Оқулық, жұмыс парағы, жұмыс дәптерлері, компьютер:
https://youtu.be/sTMsftktToA?si=-a1LwwXddy0Lireg
|
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: "Математикалық есептерді шешуде екі өлшемді массивтерді қолдану жолдары" тақырыбына эссе жазыңыз Рефлексия.
|
Ү/т жазады. Өз ұсыныстарын жазады |
Өзін өзі бағалау |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сұрыптау ҚМЖ информатика
Сұрыптау ҚМЖ информатика
___________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Сұрыптау
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Python (пайтон) программалау тілінде алгоритмдерді программалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Сұрыптау |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.2.1 сұрыптау алгоритмдерін қолдану; 9.3.3.1 бір өлшемді массивтер пайдаланып Python (пайтон) программалау тілінде программаларды жасау; 9.3.3.2 екі өлшемді массивтер пайдаланып Python (пайтон) программалау тілінде бағдарламаларды жасау |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Есеп шығару кезінде сұрыптау алгоритмдерін қолдана алады |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу. Сыныпта психологиялық атмосфераның қалыптасуы. "Көтеріңкі көңіл-күй" тренингі. Оқушылар әр партада отырған көршісіне, бір-біріне жақсы тілектер айтады Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қайталау Өткен сабақта алған білімдерін еске түсіру үшін "Ыстық орындық" ойынын қолдану. Оқушылар орындықта отырған оқушыға сұрақтар қояды. Оқушы қойылған сұрақтарға тез жауап беруі керек, әйтпесе ол күйіп кетеді. |
Мұғаліммен сәлемдесу. Балалар сабаққа дайындалады. Оқушылар бір-бірімен жақсы тілектер алмасады Сұрақтарға жауап береді |
«Бес саусақ» әдісі бойынша бағалау |
Презентация, оқулық жұмыс дәптерлері компьютер |
|
Сабақтың ортасы |
Оқулықпен жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады). - Массив эементтерін сұрыптау әдістері қандай? Бейнені қарау: https://youtu.be/IDO2zeSWunc?si=Nayaj4sJ0S29RJll Білімді бекіту.
Сергіту сәті.
|
Жаңа ақпаратпен танысады, бейне сабақты қарайды Жұмыс парағы бойынша тапсырмалар орындайды: - бос орындарды толтырады - дұрыс жауапты таңдайды - кестені толтырады - дұрыс жауапты таңдайды - дұрыс жауапты таңдайды Көз жаттығуларын орындау - бейнені қарайды - дұрыс жауапты таңдайды - бағдарлама кодын түзетеді - бағдарлама кодын және нәтижесін жазады - интерактивті тапсырманы орындайды |
«Мақтау» ФБ |
https://youtu.be/IDO2zeSWunc?si=Nayaj4sJ0S29RJll Оқулық, жұмыс парағы, жұмыс дәптерлері, компьютер:
https://youtu.be/sTMsftktToA?si=-a1LwwXddy0Lireg
|
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: "Математикалық есептерді шешуде екі өлшемді массивтерді қолдану жолдары" тақырыбына эссе жазыңыз Рефлексия.
|
Ү/т жазады. Өз ұсыныстарын жазады |
Өзін өзі бағалау |
|
шағым қалдыра аласыз

















