Су - қасиетті ұғым.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Су - қасиетті ұғым.

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сынып. Қазақ тілі. Сабақ жоспары. Су - қасиетті ұғым.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

Су- тіршілік көзі

Педагогтің аты-жөні,әкесінің аты


Күні:


Сынып:

Қатысушылыр саны:

Қатыспағандар саны:-

Сабақтың тақырыбы

Су- қасиетті ұғым

Оқыту бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру

6.4.4.1 сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану

Сабақтың мақсаты

Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жылпы және нақты сұрақтарға жауап береді, өмірмен байланыстырады. Есімдіктің қызметін түсінеді, оны зат есім мен сын есімнің орнына қолданады



Сабақтың кезеңі \ уақыт

Мұғалімнің іс әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин

Сабақ басталуына жағымды психологиялық ахуал тудыру.Бүгінгі сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау.Бағалау критерийлерімен таныстыру, талқылау Үй тапсырмасына берілген су туралы мақал- мәтелдерін оқиды


Сабақтың ортасы

15 мин

1- тапсырма

«Су- қасиетті ұғым» аудиомәтінін тыңдап, түсінеміз. Жалпы және нақты сұрақтарды құрып, сұрақтарға жауап береміз



Белсенді әдіс: «Сұрақтар шеңбері,,». Бұл әдіс тыңдалған мәтін мазмұны бойынша сұрақтарды ортаға салып, жауабын табуға ынталандырады. Берілген сұрақтардың жауабын бірлесіп шешеді


Дескриптор:

-Мәтін мазмұнын мұқият тыңдап , мәтін мазмұны негізінде бір жалпы сұрақ құрады және жауап береді/1/

- мәтін мазмұнын мұқият тыңдап, мәтін мазмұны негізінде бір нақты сұрақ құрады және жауап береді /1/

«Су- қасиетті ұғым,,і» аудиомәтіні

«Сұрақтар шеңбері» әдісі

10 мин

4- тапсырма 111- бет

Суретке қарап, құрамында есімдігі бар сөйлем құраймыз. Есімдіктердің мағыналық түрлерін ажыратамыз


Белсенді әдіс: ,,Ойлан,жұптас, бөліс,, әдісі бойынша жүргізіледі. Тапсырма тыңдалады, талқылайды,


Дескриптор:

-/Сурет бойынша есімдіктің мағыналық түрлеріне сай сөйлем құрайды 2/

Оқулық 11- бет

7 мин

5-тапсырма Берілген сөйлемдерге морфологиялық талдау жасймыз. Есіміктердің мағыналық түрлерін ажыратып, сұрақ қоямыз

Жеке жұмыс. Оқушылар сөйлемді оқып, морфологиялық талдау жасайды

Дескриптор:


-Сөйлесге морфологиялық талдау жасайды/1/

-Есімдіктерді тауып, мағыналық түрлеріне ажыратады, сұрақ қояды /1/

Оқулықпен жұмыс

5 мин

4- тапсырма

Неліктен халқымыз ,,бұлақ көрсең көін аш,, дейді. Есідіктерді зат есім, сын есім орындарына қолданып, эссе жазыңыз


Белсенді әдіс: «Төрт сөйлем» әдісі. Бұл әдіс бойынша оқушы төрт сөйлеммен эссе жазады. Тапсырма орындалып болған соң, оқушының пікірі талданады.



Дескриптор:

-Төрт сөйлеммен эссе жазады/1/

-Есімдіктерді қолданады/1/

-Тыңдалған мәтіннен мысалдар енгізеді/1/

-Дерегін өмірмен байланыстырады/1/


2 мин

Үй тапсырмасы Сілтеу және сұрауесімдіктеріне көркем әдебиеттен мысал жазады

Өз бетімен ұмыс жасайды

Берілген тапсырманы орындайды


«Сәйкестендіру тесті»

Рефлексия 3 мин

«Менің термометрім» әдісі арқылы сабақты қорытындылау.

Сабақта не туралы айттық, не қиын болды, нені мүлдем түсінбедім, не түйдік сұрақтар төңірегінде өз ойларын айтады


«Менің термометрім» әдісі









Бағалау парағы

Оқушының аты жөні

Мәтін мазмұнын мұқият тыңдап , мәтін мазмұны негізінде бір жалпы сұрақ құрады және жауап береді/

1

мәтін мазмұнын мұқият тыңдап, мәтін мазмұны негізінде бір нақты сұрақ құрады және жауап береді

1

Сурет бойынша есімдіктің мағыналық түрлеріне сай сөйлем құрайды 2/

Сөйлесге морфологиялық талдау жасайды/1/

Есімдіктерді тауып, мағыналық түрлеріне ажыратады, сұрақ қояды /1

-Төрт сөйлеммен эссе жазады/1/

-Есімдіктерді қолданады/1/

-Тыңдалған мәтіннен мысалдар енгізеді/1/

-Дерегін өмірмен байланыстырады/1

4

































































































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.01.2025
106
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі