Ұйымдастыру
Психологиялық ахуал
|
Мұғалім оқушылармен
сәлемдеседі, түгендейді.
Психологиялық ахуал
«Жағымды
сөздер» әдісі
Алдыңғы сабақтағы өткен
тақырыпты еске түсіру мақсатында ұялы телефонмен «kahoot»
платформасы арқылы тест орындайды .
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады
Допты алған оқушы шеңбердегі
қатысушылардың кез келгенін таңдайды да допты лақтырып, оған
жағымды сөзін айтады
«kahoot» платформасы арқылы
тест орындайды .
|
ҚБ Мадақтау
Өзін өзі бағалау
Бағалау парақшасын толтырады
|
Доп
Kahoot!
|
Сабақтың ортасы
(10 мин)
Жұптық жұмыс
10 минут
Жеке жұмыс
|
Жаңа сабақтың тақырыбын ашу
мақсатында
Видео көрсетеді
Оқушыларды жаңа тақырыппен оқу
мақсатымен таныстырылады
«Кластер
әдісі»
1-топ Қазақстанның су ресурстарын
қорғау
2-
топ Су көздерінің табиғи
апаттары
3-
топ Шаруашылықта су
ресурстарынының қолданылуы
Жеке жұмыс
Ұялы телефон арқылы
Word wall
Платформасында
Ластану түрлері бойынша
Сәйкестендіру
орындайды
Фишбоун әдісі арқылы
«экологиялық проблемаларды
қалай шешеміз?»
1 топ Каспий
теңізі
2 топ Арал теңізі
3 топ Балқаш көлі
Әр топ белгілі су ресурсының
түрін таңдап, ол жерде кездесетін экологиялық проблеманың шешу
жолын табуды
Тиімділігі: әр оқушы өзінің дара пікірін
келтіреді.
|
Видео көреді
Жаңа тақырыпты дәптерге жазады
Су ресурстары экологиялық проблемаларына кластер
құрады;
1топ
Дескриптор
-су ресурстарын қорғау
-тұщы судың жетіспеуі
-Су ресурстарының негізгі ластану
көздері
2 топ
Дескриптор
-Су көздерінің табиғи апаттары
- су тасу, су
тасқыны
-сел,
көшкін
3 топ
Дескриптор
-Шаруашылықта су ресурстарынының
қолданылуы
Сәйкестендіру орындайды
Дескриптор
Биологиялық,
Химиялық,
Физикалық ластану түрелерін
ажыра алады
Дескриктор
Каспий теңізі
Арал теңізі
Балқаш көлінің
-экологиялық проблемасын
анықтайды
-шешу жолдарын табады
|
Бірін бірі
бағалау,
Бағалау парақшасын толтырады
|
https://youtu.be/IqdHDnrFMQM
Презентация
Word wall
Платформасы
|