Ұйымдастыру
Психологиялық ахуал
(5мин)
Өткен білімді еске түсіру
(5
мин)
|
Мұғалім оқушылармен сәлемдеседі,
түгендейді.
Психологиялық ахуал
«Жағымды
сөздер» әдісі
Алдыңғы сабақтағы өткен тақырыпты еске түсіру
мақсатында ұялы телефонмен «kahoot» платформасы арқылы тест
орындайды .
ТЕСТ
1.Еліміздің қай бөлігінде
өзендер мен көлдер аз?
2.Бекіре балықтарына бай ірі
көл?
3.Балқаш, Алакөл алабының
өзендері?10
4.Судың шығынын анықтайтын
формула ? Q=S*Vсек
5.Қазақстан аумағында қанша
өзен мен уақытша ағын сулар
бар?сек
6.Өзеннің бастауынан сағасына
дейінгі ұзына бойы қимасы неше бөлікке
бөлінеді?0
7.Ертіс, Есіл, Тобыл, Жайық,
Сырдария, Іле, Шу өзендерінің ұзындығы қанша км дан
асады?сек
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады
Допты алған оқушы шеңбердегі қатысушылардың кез
келгенін таңдайды да допты лақтырып, оған жағымды сөзін
айтады
«kahoot» платформасы арқылы
тест орындайды
|
Өзін өзі бағалау
Бағалау парақшасын толтырады
|
Доп
Kahoot!
|
Жаңа сабақтың тақырыбын ашу
(5мин)
(10 мин)
(5 мин)
Бекіту
(10 мин)
|
Ой қозғау.
Видеоматериал көрсету арқылы
оқушылармен бірлесе отырып жаңа сабақтың тақырыбы және мақсаты
анықталады.
Топтық
жұмыс
«Кластер
әдісі»
Суреттерді құрастырып, топтық
жұмыс орындайды
1-топ Қазақстанның су ресурстарын
қорғау
2-
топ Су көздерінің табиғи
апаттары
3-
топ Шаруашылықта су
ресурстарынының қолданылуы
Жеке жұмыс
Ұялы телефон арқылы
Word wall
Платформасында
Ластану түрлері бойынша
Сәйкестендіру
орындайды
Фишбоун әдісі арқылы
«экологиялық проблемаларды
қалай шешеміз?»
1 топ Каспий теңізі
2 топ Арал теңізі
3 топ Балқаш көлі
Әр топ белгілі су ресурсының
түрін таңдап, ол жерде кездесетін экологиялық проблеманы анықтайды,
шешу жолын ұсынады
|
Оқушылар көрсетілген
видеоматериал арқылы сабақтың
мақсатын анықтады
Жаңа тақырыпты дәптерге жазады
1топ
Дескриптор
-Қазақстанның су ресурстарын қорғау
2
топ
Дескриптор
-Су көздерінің табиғи
апаттары
3 топ
Дескриптор
-Шаруашылықта су
ресурстарынының қолданылуы
Сәйкестендіру орындайды
Дескриптор
Биологиялық,
Химиялық,
Физикалық ластану түрелерін ажырта
алады
Дескриптор
Каспий теңізі
Арал теңізі
Балқаш көлінің
-экологиялық проблемасын
анықтайды
-шешу жолдарын
ұсынады
|
Бірін бірі бағалау,
ҚБ
«Лайк, дизлайк»
әдісі
Бағалау парақшасын толтырады
Өзін өзі бағалау
Бағалау парақшасын толтырады
|
https://youtu.be/IqdHDnrFMQM
Фотосуреттер
Word wall
Платформасы
Балық қаңқасы
|
Сабақтың соңы
(5 мин)
|
Кері байланыс
Мен сабақта жұмыс істедім
|
белсенді/ белсенді емес
|
Мен өзімнің жұмысыма
|
ризамын / риза емеспін
|
Сабақ мен үшін...
|
қысқа / ұзақ болды
|
Менің көңілім
|
жақсарды / шамаланды
|
Сабақтың мазмұны мен үшін
|
Түсінікті/ түсініксіз
болды
пайдалы/ пайдасыз болды
|
Үйге тапсырма:
Су ресурстарының экологиялық
проблемалары оқу, кескін картаға инфографика түрінде
белгілеу
|
Оқушылар кестені толтырады
|
|
Үлестірмелі қағаздар
|