Су ресурстарының экологиялық проблемалары 9 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Су ресурстарының экологиялық проблемалары 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ су ресурстаның экологиялық проблемасы
Материалдың қысқаша нұсқасы





География

пәнінен ашық сабақ

Тақырыбы: Су ресурстарының экологиялық проблемалары





Сынып: 9 «А»

Мұғалім: Молдахметова А















2021 -2022 оқу жылы



Бөлімі:

Физикалық география. Гидросфера

Педагогтің аты-жөні:

Молдахметова А

Күні:

06.12.2021

Сыныбы:

9 Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

  • Су ресурстарының экологиялық проблемалары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.3.3.4 жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде су ресурстарының экологиялық проблемаларын талдап, шешу жолдарын ұсынады

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушы: экологиялық проблемаларды атайды;

Көпшілік оқушылар: Су ресурстарының экологиялық проблемаларын талдайды;

Кейбір оқушылар: Су ресурстарының проблемаларының шешу жолдарын ұсынады

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру



Психологиялық ахуал

(5мин)



Өткен білімді еске түсіру

(5 мин)

Мұғалім оқушылармен сәлемдеседі, түгендейді.


Психологиялық ахуал

«Жағымды сөздер» әдісі




Алдыңғы сабақтағы өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында ұялы телефонмен «kahoot» платформасы арқылы тест орындайды .

ТЕСТ

1.Еліміздің қай бөлігінде өзендер мен көлдер аз?

2.Бекіре балықтарына бай ірі көл?

3.Балқаш, Алакөл алабының өзендері?10

4.Судың шығынын анықтайтын формула ? Q=S*Vсек

5.Қазақстан аумағында қанша өзен мен уақытша ағын сулар бар?сек

6.Өзеннің бастауынан сағасына дейінгі ұзына бойы қимасы неше бөлікке бөлінеді?0

7.Ертіс, Есіл, Тобыл, Жайық, Сырдария, Іле, Шу өзендерінің ұзындығы қанша км дан асады?сек


Оқушылар мұғаліммен амандасады


Допты алған оқушы шеңбердегі қатысушылардың кез келгенін таңдайды да допты лақтырып, оған жағымды сөзін айтады




«kahoot» платформасы арқылы тест орындайды













Өзін өзі бағалау

Бағалау парақшасын толтырады





Доп







Kahoot!

Жаңа сабақтың тақырыбын ашу

(5мин)






(10 мин)












(5 мин)













Бекіту

(10 мин)






Ой қозғау.

Видеоматериал көрсету арқылы оқушылармен бірлесе отырып жаңа сабақтың тақырыбы және мақсаты анықталады.

Топтық жұмыс

«Кластер әдісі»

Суреттерді құрастырып, топтық жұмыс орындайды

1-топ Қазақстанның су ресурстарын қорғау

2- топ Су көздерінің табиғи апаттары

3- топ Шаруашылықта су ресурстарынының қолданылуы


Жеке жұмыс

Ұялы телефон арқылы

Word wall

Платформасында

Ластану түрлері бойынша

Сәйкестендіру орындайды



Фишбоун әдісі арқылы

«экологиялық проблемаларды қалай шешеміз?»

1 топ Каспий теңізі

2 топ Арал теңізі

3 топ Балқаш көлі

Әр топ белгілі су ресурсының түрін таңдап, ол жерде кездесетін экологиялық проблеманы анықтайды, шешу жолын ұсынады

Оқушылар көрсетілген

видеоматериал арқылы сабақтың мақсатын анықтады

Жаңа тақырыпты дәптерге жазады


1топ

Дескриптор

-Қазақстанның су ресурстарын қорғау

2 топ

Дескриптор

-Су көздерінің табиғи апаттары

3 топ

Дескриптор

-Шаруашылықта су ресурстарынының қолданылуы


Сәйкестендіру орындайды

Дескриптор

Биологиялық,

Химиялық,

Физикалық ластану түрелерін ажырта алады








Дескриптор

Каспий теңізі

Арал теңізі

Балқаш көлінің

-экологиялық проблемасын анықтайды

-шешу жолдарын ұсынады








Бірін бірі бағалау,

ҚБ

«Лайк, дизлайк» әдісі

Бағалау парақшасын толтырады



Өзін өзі бағалау

Бағалау парақшасын толтырады










https://youtu.be/IqdHDnrFMQM







Фотосуреттер













Word wall

Платформасы











Балық қаңқасы

Сабақтың соңы

(5 мин)


Кері байланыс

Мен сабақта жұмыс істедім

белсенді/ белсенді емес

Мен өзімнің жұмысыма

ризамын / риза емеспін

Сабақ мен үшін...

қысқа / ұзақ болды

Менің көңілім

жақсарды / шамаланды

Сабақтың мазмұны мен үшін

Түсінікті/ түсініксіз болды

пайдалы/ пайдасыз болды

Үйге тапсырма:

Су ресурстарының экологиялық проблемалары оқу, кескін картаға инфографика түрінде белгілеу


Оқушылар кестені толтырады


Үлестірмелі қағаздар









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
14.01.2023
1043
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі