Материалдар / «Су» сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Су» сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ашық ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары шағын орталық тәрбиешілеріне арналады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Мамыр 2021
409
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Білім беру саласы: Таным Бөлімі: Жаратылыстану Тақырыбы: «Судың қасиеті» Мақсаты:1 Су туралы қарапайым түсініктерін қалыптастыру. Міндеттері:1Білімділік: Судың қасиеттері туралы түсініктерін кеңейту. 2.Дамытушылық: Балалардың танымдық қызығушылығын дамыту.

3..Тәрбиелік: Суды үнемдей білуге тәрбиелеу Әдіс- тәсілдері: Әңгімелеу, сұрақ-жауап, тәжірибе жасау, қимылды ойын

Көрнекіліктер: Слайд, аудио жазба, стакандар, су, қасық, қант, тұз, плакат-

қа жапсырылған суреттер, қағаздан қиылған су тамшылары.

Билингвальды компонент: су- вода


Іс-әрекет кезеңдері


Тәрбиешінің іс-әрекеті


Балалардың іс-

әрекеті



Мотивациялық қозғаушылық

I.Шаттық шеңбері:

Күндей жарқырап,

Айдай арайлап,

Жұлдыздай жарқырап,

Судай мөлдір, таза көңілмен,

Бүгінгі күнді қарсы алайық


Балалар шаттық шеңберге тұрып, қимылмен көрсетіп жасайды.

 



Ұйымдастыру іздестіру













ІІ. Ұйымдастыру кезеңі: Қане, балалар барлығымыз, құлағымызбен тыңдайық. (аудио жазбадан судың дыбысын тыңдайды)

Ненің дыбысы екен айтамыз

Су –қазақша,– вода- орысша

Енді, слайд арқылы суды қараймыз.

Су не үшін керек екен?

Сумен не істеуге болмайды?

ІІІ.Сергіту сәті: Сылдырайды мөлдір су, Мөлдір суға бетің жу. Жуынсаң сен әрдайым. Таза бетің маңдайың. Тазалықтың досы, Су деген осы IҮ. Тәжірибе жасау. 1.Стакандағы суды көтері п қараймыз Судың түсі бар ма? 2.Суды иіскейміз. Судың иісі бар ма? 3.Судың дәмін көреміз. Судың дәмі бар ма? 4. Суға қант салып, қасықпен былғаймыз. Судың дәмі қандай ? Судың дәмін өзгертуге бола ма? 5.Стақаннан қасықпен алып, қайтадан төгеміз. Су қандай зат екен? V.Қимылды ойын: «Құм,тас,су» шарты: « құм» дегенде шашылады, «су» дегенде судай бүлкілдейді, «тас» дегенде тастай қатып қалады

Көздерін жұмады, тыңдайды.


Ненің дыбысы екенін тауып айтады.

Су, вода сөздерін қайталайды.

Слайдқа қарайды.

Сұраққа әрқайысы өз жауабын айтады



Сергіту сәтін жасайды. Қимылмен көрсетеді.





Тәжірибеге қатысады.

Судың түсі жоқ.


Судың иісі жоқ.


Судың дәмі жоқ.



Тәтті екен.

Дәмін өзгереді.



Су төгіледі, сұйық екен.


Барлығы ойынға қатысады

Рефлексивті түзетушілік

-Балалар сонымен біз не туралы айттық?

Бүгінгі сабақ ұнаған болса, суретте суды қажет ететін нәрсеге су тамшыларын жапсырамыз.


Сұраққа толық жауап береді



Күтілетін нәтиже

Білуі керек: судың қасиеттерін біледі.

Талапты болуы : суды босқа ағызбауды

Қолынан келуі керек: тәжірибе жасауды біледі.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!