|
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: Су-тіршілік көзі |
|||||
|
Күні : 21.11 |
Педагогтің аты-жөні:Марипова А |
|||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: 1. Судың маңызы |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
5.1.1.1 – берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке түсу |
|||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: берілген сұрақты дұрыс түсінеді, лайықты жауап береді,шағын диалогке түседі. |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Дәстүр, кеңес беру, қамқоршы, құрметтеу. |
|||||
|
Құндылықтар |
Тіл және мәдениет. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: Мақсаты: мейірімді болуға, қамқор болуға, қарапайым болуға баулу. «Өзіңе тілегенді өзгелерге тіле» (Оқушылар шеңберге тұрып бір – біріне жылы лебіздерін белдіре тұрып мұғалім алдын ала дайындаған әр түрлі түстегі жүрекшелердің тілектерін бір біріне оқып сыйлау арқылы топқа бөлінеді) Үй жұмысын тексеру Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды. |
«Бас бармақ» |
Слайд Түрлі- түсті жүрекшелер |
|||
|
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. 1-тапсырма.Айтылым. Жұмбақты шеш. Жұмбақтан суреттерде кездесетін сөздерді тауып, сөз тіркестерін құра. 2-тапсырма.Жазылым. Оқы. Кестедегі сұрақтарға жауап беретін сөздерді тауып жаз. 3-тапсырма Сөйлемдердің әрқайсысына 2 сұрақ қой. Үлгі:Судың қадірін жақсы біледі Ненің қадірін жақсы біледі? Ненің қадірін жақсы біледі? |
Тыңдалым,айтылым. Тамшы, қоры, тіршілік көзі,маңызы, қырау Оқушылар жұмбақты шешіп, сөз тіркестерін құрайды.
Жазылым. Оқушылар берілген кестені толтырады.
|
«Смайликтер» Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша! Дескриптор: -кестені толтырады; -сұрақтарға жауап береді «Қол шапалақ» Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан» |
Оқулық Слайд Оқулық Оқулық 6- бет |
||
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасын беру : 4- б. 6,8 -тапсырма |
|
||||
|
Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.
|
|
||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Су-тіршілік көзі 5-сынып
Су-тіршілік көзі 5-сынып
|
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: Су-тіршілік көзі |
|||||
|
Күні : 21.11 |
Педагогтің аты-жөні:Марипова А |
|||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: 1. Судың маңызы |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
5.1.1.1 – берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке түсу |
|||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: берілген сұрақты дұрыс түсінеді, лайықты жауап береді,шағын диалогке түседі. |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Дәстүр, кеңес беру, қамқоршы, құрметтеу. |
|||||
|
Құндылықтар |
Тіл және мәдениет. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: Мақсаты: мейірімді болуға, қамқор болуға, қарапайым болуға баулу. «Өзіңе тілегенді өзгелерге тіле» (Оқушылар шеңберге тұрып бір – біріне жылы лебіздерін белдіре тұрып мұғалім алдын ала дайындаған әр түрлі түстегі жүрекшелердің тілектерін бір біріне оқып сыйлау арқылы топқа бөлінеді) Үй жұмысын тексеру Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды. |
«Бас бармақ» |
Слайд Түрлі- түсті жүрекшелер |
|||
|
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. 1-тапсырма.Айтылым. Жұмбақты шеш. Жұмбақтан суреттерде кездесетін сөздерді тауып, сөз тіркестерін құра. 2-тапсырма.Жазылым. Оқы. Кестедегі сұрақтарға жауап беретін сөздерді тауып жаз. 3-тапсырма Сөйлемдердің әрқайсысына 2 сұрақ қой. Үлгі:Судың қадірін жақсы біледі Ненің қадірін жақсы біледі? Ненің қадірін жақсы біледі? |
Тыңдалым,айтылым. Тамшы, қоры, тіршілік көзі,маңызы, қырау Оқушылар жұмбақты шешіп, сөз тіркестерін құрайды.
Жазылым. Оқушылар берілген кестені толтырады.
|
«Смайликтер» Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша! Дескриптор: -кестені толтырады; -сұрақтарға жауап береді «Қол шапалақ» Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан» |
Оқулық Слайд Оқулық Оқулық 6- бет |
||
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасын беру : 4- б. 6,8 -тапсырма |
|
||||
|
Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.
|
|
||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды |
|||||
шағым қалдыра аласыз















