Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі №40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
|
Бөлім: |
І тарау. Атадан қалған асыл сөз |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Утегулова Айала Нусипбаевна |
|
|
Күні: |
17.12.25 |
|
|
Сынып: 9 қазақ әдебиеті |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны. |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі" |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру; |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдайды.Шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға береді. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
||||||||
|
Сабақтың басы 1.Ұйымдастыру кезеңі 5минут |
Ұйымдастыру кезеңі : Оқушылармен сәлемдесу.Сабақтың мақсатымен және күтілетін нәтижелермен таныстыру.Құндылықтар туралы айту.
|
-Сәлемдеседі. -0қу құралдарын дайындайды. Сұраққа жауап береді. |
Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; |
Оқулық, топтама |
||||||||
|
Сабақтың ортасы 2.Жаңа сабақты меңгерту 5минут |
Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады. Мағынаны тану кезеңіШ.Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі" туралы мәлімет беру. |
Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.Өз ойларымен бөліседі. Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады. |
Бағалау критерийі: Эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдайды.Шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға береді Ойлау дағдысының деңгейі: қолдану |
Оқулық Бағалау парқша сы ЖИ https://chatgpt.com/ https://www.youtube.com/watch?v=FQptFclkVXI |
||||||||
|
Жаңа сабақты меңгергенін тексеру 10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.
Басталуы –Дамуы –Шиеленіс –Шарықтау шегі –Шешімі – |
1-тапсырмада сынып 3 топқа бөлінеді. Әр
топқа композициялық құрылым беріледі. |
Дескриптор:
Жалпы балл-2 |
Оқулық
Бағалау парақша сы
|
||||||||
|
10минут |
2-тапсырма. Жұптық жұмыс.Кейіпкерлердің қызметі мен қасиеттерін анықтап, идеямен байланысын көрсетіңдер.
|
2-тапсырмада–Кейіпкерлер мен олардың қоғамдағы рөлін түсіндіретін «Борттық журнал» әдісі қолданылады.
|
Дескриптор:
Жалпы балл-4 |
Оқулық
Бағалау парақша сы |
||||||||
|
10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 3-тапсырма. Жеке жұмыс . Шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға бер |
3-тапсырмада Шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға береді. |
Дескриптор:
Жалпы балл-4 |
Оқулық, топтама
Бағалау парақша |
||||||||
|
Сабақтың соңы 3.Қорытын-дылау кезеңі
5минут
|
«Соңғы ой» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекітеді.
Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді. Үйге тапсырма беру Рефлексия «Өзара бағалау» әдісі арқылы парақшаға бағалау |
Сұрақтарға жауап береді. Үйге тапсырма алады. Рефлексия . «Өзара бағалау» әдісі арқылы рефлексия жасайды. |
Әр оқушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.
1-10 балл қойылады |
Әлеумет-тік желі оқулық
Бағалау парақша-сы
|
Тексерген:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі
Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі №40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
|
Бөлім: |
І тарау. Атадан қалған асыл сөз |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Утегулова Айала Нусипбаевна |
|
|
Күні: |
17.12.25 |
|
|
Сынып: 9 қазақ әдебиеті |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны. |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі" |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру; |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдайды.Шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға береді. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
||||||||
|
Сабақтың басы 1.Ұйымдастыру кезеңі 5минут |
Ұйымдастыру кезеңі : Оқушылармен сәлемдесу.Сабақтың мақсатымен және күтілетін нәтижелермен таныстыру.Құндылықтар туралы айту.
|
-Сәлемдеседі. -0қу құралдарын дайындайды. Сұраққа жауап береді. |
Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; |
Оқулық, топтама |
||||||||
|
Сабақтың ортасы 2.Жаңа сабақты меңгерту 5минут |
Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады. Мағынаны тану кезеңіШ.Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі" туралы мәлімет беру. |
Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.Өз ойларымен бөліседі. Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады. |
Бағалау критерийі: Эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдайды.Шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға береді Ойлау дағдысының деңгейі: қолдану |
Оқулық Бағалау парқша сы ЖИ https://chatgpt.com/ https://www.youtube.com/watch?v=FQptFclkVXI |
||||||||
|
Жаңа сабақты меңгергенін тексеру 10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.
Басталуы –Дамуы –Шиеленіс –Шарықтау шегі –Шешімі – |
1-тапсырмада сынып 3 топқа бөлінеді. Әр
топқа композициялық құрылым беріледі. |
Дескриптор:
Жалпы балл-2 |
Оқулық
Бағалау парақша сы
|
||||||||
|
10минут |
2-тапсырма. Жұптық жұмыс.Кейіпкерлердің қызметі мен қасиеттерін анықтап, идеямен байланысын көрсетіңдер.
|
2-тапсырмада–Кейіпкерлер мен олардың қоғамдағы рөлін түсіндіретін «Борттық журнал» әдісі қолданылады.
|
Дескриптор:
Жалпы балл-4 |
Оқулық
Бағалау парақша сы |
||||||||
|
10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 3-тапсырма. Жеке жұмыс . Шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға бер |
3-тапсырмада Шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға береді. |
Дескриптор:
Жалпы балл-4 |
Оқулық, топтама
Бағалау парақша |
||||||||
|
Сабақтың соңы 3.Қорытын-дылау кезеңі
5минут
|
«Соңғы ой» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекітеді.
Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді. Үйге тапсырма беру Рефлексия «Өзара бағалау» әдісі арқылы парақшаға бағалау |
Сұрақтарға жауап береді. Үйге тапсырма алады. Рефлексия . «Өзара бағалау» әдісі арқылы рефлексия жасайды. |
Әр оқушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.
1-10 балл қойылады |
Әлеумет-тік желі оқулық
Бағалау парақша-сы
|
Тексерген:
шағым қалдыра аласыз













