ҚР Білім және Ғылым министрлігі
№40 орта мектеп
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі". Шоқаннан қалған асыл мұралар
(сабақтың тақырыбы)
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы. Ұйымдастыру кезеңі 5 минут |
1)Амандасу, оқушылардың көңіл күйін сұрау; 2)Оқушыларды түгендеу;құндылықтар туралы айту. 3)Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру; |
Мұғаліммен амандасу; Өткен тақырып бойынша өз ойларын айту; |
Оқушылардың көңіл- күйін және сабаққа дайындығын ынталандыру; Сабақта орындалатын тапсырмаларға сәйкес ҚБ мен таныстыру |
Оқулық 137-153 беттер
|
||||||
|
Сабақтың ортасы Жаңа материал меңгерту 10 минут |
Бірлесіп орындалатын жұмыстарға берілген мәтіндік ақпараттармен танысады. Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі". Шоқаннан қалған асыл мұралар |
Барлық оқушылардың жеке мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып, сұрақтарға жауап береді. |
Бағалау критерийі Шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға береді.Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазады.
|
Оқулық |
||||||
|
Жаңа материалды түсінгенін тексеру
10 минут
|
ЖЖ.1-тапсырма. Шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға бер. Шығарманың көркемдік тіліне талдау жүргіз.
|
Құбылту мен айшықтау түрлерін анықтап, автор стиліне баға береді. |
Дескриптор - көркемдегіш құралдарды анықтайды;-1 б - идеяны ашудағы орнын талдайды; -2 б - автор стиліне пікір білдіреді.-2 б Барлығы – 5балл.
Кері байланыс |
Оқулық 163-бет
|
||||||
|
10 минут
|
ЖЖ.2-тапсырма. Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жаз |
2-тапсырмада автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазады. |
Дескриптор: Автор стилін анықтайды;-1 Шығармашылық жұмыс жазады;-1 Шығармадан үзінді алады;-1 2 Көркемдегіш құралды пайдаланады;-2 Барлығы – 5балл. Кері байланыс |
Оқулық ҚБ тапсырмасынан |
||||||
|
Сабақтың соңы. Сабақтың қорытындысы 5 минут |
Қорытындылау сұрақтарын қою Үйге тапсырма: «Бағалау» деңгейінің 1-тапсырмасы |
Білім алушы қорытындылау сұрақтарына жауап береді. Рефлексия жасайды. Үй тапсырмасын алады |
1)Бағалау 2) неше балл жинағанын айту; 3)Оқушының прогресі туралы айту |
Бағалау парақшасы
|
Тексерді ________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі". Шоқаннан қалған асыл мұралар
Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі". Шоқаннан қалған асыл мұралар
ҚР Білім және Ғылым министрлігі
№40 орта мектеп
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі". Шоқаннан қалған асыл мұралар
(сабақтың тақырыбы)
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы. Ұйымдастыру кезеңі 5 минут |
1)Амандасу, оқушылардың көңіл күйін сұрау; 2)Оқушыларды түгендеу;құндылықтар туралы айту. 3)Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру; |
Мұғаліммен амандасу; Өткен тақырып бойынша өз ойларын айту; |
Оқушылардың көңіл- күйін және сабаққа дайындығын ынталандыру; Сабақта орындалатын тапсырмаларға сәйкес ҚБ мен таныстыру |
Оқулық 137-153 беттер
|
||||||
|
Сабақтың ортасы Жаңа материал меңгерту 10 минут |
Бірлесіп орындалатын жұмыстарға берілген мәтіндік ақпараттармен танысады. Ш.Уәлиханов "Ыстықкөл күнделігі". Шоқаннан қалған асыл мұралар |
Барлық оқушылардың жеке мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып, сұрақтарға жауап береді. |
Бағалау критерийі Шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға береді.Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазады.
|
Оқулық |
||||||
|
Жаңа материалды түсінгенін тексеру
10 минут
|
ЖЖ.1-тапсырма. Шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға бер. Шығарманың көркемдік тіліне талдау жүргіз.
|
Құбылту мен айшықтау түрлерін анықтап, автор стиліне баға береді. |
Дескриптор - көркемдегіш құралдарды анықтайды;-1 б - идеяны ашудағы орнын талдайды; -2 б - автор стиліне пікір білдіреді.-2 б Барлығы – 5балл.
Кері байланыс |
Оқулық 163-бет
|
||||||
|
10 минут
|
ЖЖ.2-тапсырма. Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жаз |
2-тапсырмада автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазады. |
Дескриптор: Автор стилін анықтайды;-1 Шығармашылық жұмыс жазады;-1 Шығармадан үзінді алады;-1 2 Көркемдегіш құралды пайдаланады;-2 Барлығы – 5балл. Кері байланыс |
Оқулық ҚБ тапсырмасынан |
||||||
|
Сабақтың соңы. Сабақтың қорытындысы 5 минут |
Қорытындылау сұрақтарын қою Үйге тапсырма: «Бағалау» деңгейінің 1-тапсырмасы |
Білім алушы қорытындылау сұрақтарына жауап береді. Рефлексия жасайды. Үй тапсырмасын алады |
1)Бағалау 2) неше балл жинағанын айту; 3)Оқушының прогресі туралы айту |
Бағалау парақшасы
|
Тексерді ________
шағым қалдыра аласыз














