|
Бекітемін: |
|
Мектебі: № 17 орта мектеп |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ: Әдебиет |
Мұғалімнің аты-жөні Жолмуратова Г |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныбы: 10«А» |
Оқушы саны: |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||
|
Тақырыбы: Ш.Уәлиханов өмірі мен шығармалары |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
Оқушылар ойын еркін жеткізе білуге үйренеді, ойын тиянақтап жеткізе білуге, топты сыйлауға дағдыланады.Ақылы мен парасаты мол адамгершілік қасиеттерді суреттейді. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Оқушыларды үлкенді сыйлау ,құрметтеуге қадір-қасиетін терең түсінуге үйрету. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Оқыту нәтижесі: |
Топтық жұмыста белсенділік таныта алады.Сыни тұрғыдан өз ойларын еркін жеткізе біледі. Таным әрекеті процесінде қарым-қатынас шеберлігін орната алады. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Басы: |
а) Ұйымдастыру кезеңі : Оқушылармен амандасу,түгелдеу,оқу құралдарын тексеру.Сыныптың тазалығына көңіл бөлу.Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. ә) Үй тапсырмасын пысықтау : Үйге берілген тапсырманы сұраймын . Оқушыларға өткен тапсырма бойынша бірнеше сұрақтар қоямын. М.Мөңке ұлының шығармаларын ата Қарасай-Қази дастаны не туралы? |
Дайын сұрақтар Қаламдар Түрлі түсті қағаздар, маркерлер |
|||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы: |
Жаңа сабақ: Талантты ғалым, публицист, әдебиет зерттеушісі, саяхатшы-географ Шоқан (шын аты Мұхаммедханафия) Шыңғысұлы Уәлиханов XIX ғасырдың екінші жартысында Қазақстанда туған демократтық, ағартушылық. мәдениеттің тұңғыш өкілдерінің бірі. Оның қысқа да жарқын өмірі, жан-жақты зерттеушілік қызметі, философия, этнография, тарих, экономика, құқық география, ауыз әдебиеті, әдебиет теориясы, т.б. жайындағы ғылыми зерттеулері, пікірлері қай кезде болмасын өзінің құндылығымен жарқырай берері сөзсіз. Қазақ халқының рухани ізденістерінің жарқын көрінісі бола отырып, қоғамдық ой-сана, пікір-тұжырымдардың биіктей өркендеуіне ерекше ықпал етті Ш. Уалиханов өмірінің елеулі кезеңдері мен еңбектері
.
|
мазмұны
Викториналық сұрақтар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Соңы: |
Кітаппен жұмыс: Шоқанның шығармаларын оқып,талдау жасайды. Білімді бекіту: Өтілген тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қоямын. Түсінбеген сұрақтарына жауап беремін.
Білімді бағалау: Оқушылырдың жауаптарына ,сабаққа белсене қатысып отырғандарына қарай білімдері бағаланады. Үйге тапсырма: «Жалындап өткен жас ғұмыр» тақырыбына шығарма жазып келу. |
Дәптер,қаламсап, |
|||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ш.Уәлихановтың өмірімен шығармашылығы
Ш.Уәлихановтың өмірімен шығармашылығы
|
Бекітемін: |
|
Мектебі: № 17 орта мектеп |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ: Әдебиет |
Мұғалімнің аты-жөні Жолмуратова Г |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныбы: 10«А» |
Оқушы саны: |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||
|
Тақырыбы: Ш.Уәлиханов өмірі мен шығармалары |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
Оқушылар ойын еркін жеткізе білуге үйренеді, ойын тиянақтап жеткізе білуге, топты сыйлауға дағдыланады.Ақылы мен парасаты мол адамгершілік қасиеттерді суреттейді. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Оқушыларды үлкенді сыйлау ,құрметтеуге қадір-қасиетін терең түсінуге үйрету. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Оқыту нәтижесі: |
Топтық жұмыста белсенділік таныта алады.Сыни тұрғыдан өз ойларын еркін жеткізе біледі. Таным әрекеті процесінде қарым-қатынас шеберлігін орната алады. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Басы: |
а) Ұйымдастыру кезеңі : Оқушылармен амандасу,түгелдеу,оқу құралдарын тексеру.Сыныптың тазалығына көңіл бөлу.Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. ә) Үй тапсырмасын пысықтау : Үйге берілген тапсырманы сұраймын . Оқушыларға өткен тапсырма бойынша бірнеше сұрақтар қоямын. М.Мөңке ұлының шығармаларын ата Қарасай-Қази дастаны не туралы? |
Дайын сұрақтар Қаламдар Түрлі түсті қағаздар, маркерлер |
|||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы: |
Жаңа сабақ: Талантты ғалым, публицист, әдебиет зерттеушісі, саяхатшы-географ Шоқан (шын аты Мұхаммедханафия) Шыңғысұлы Уәлиханов XIX ғасырдың екінші жартысында Қазақстанда туған демократтық, ағартушылық. мәдениеттің тұңғыш өкілдерінің бірі. Оның қысқа да жарқын өмірі, жан-жақты зерттеушілік қызметі, философия, этнография, тарих, экономика, құқық география, ауыз әдебиеті, әдебиет теориясы, т.б. жайындағы ғылыми зерттеулері, пікірлері қай кезде болмасын өзінің құндылығымен жарқырай берері сөзсіз. Қазақ халқының рухани ізденістерінің жарқын көрінісі бола отырып, қоғамдық ой-сана, пікір-тұжырымдардың биіктей өркендеуіне ерекше ықпал етті Ш. Уалиханов өмірінің елеулі кезеңдері мен еңбектері
.
|
мазмұны
Викториналық сұрақтар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Соңы: |
Кітаппен жұмыс: Шоқанның шығармаларын оқып,талдау жасайды. Білімді бекіту: Өтілген тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қоямын. Түсінбеген сұрақтарына жауап беремін.
Білімді бағалау: Оқушылырдың жауаптарына ,сабаққа белсене қатысып отырғандарына қарай білімдері бағаланады. Үйге тапсырма: «Жалындап өткен жас ғұмыр» тақырыбына шығарма жазып келу. |
Дәптер,қаламсап, |
|||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













