Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы





    Бөлім: Су - тіршілік көзі.

    Мектеп: «Шардара» мектеп-лицейі

    Күні: 11.01.2023

    Мұғалімнің аты-жөні: Куренбаева Жанар

    Сынып: 6 «Б»

    Қатысқан оқушылар саны: 24

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Судың да сұрауы бар

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    6.2.1.1. мәтіннен негізгі және қосымша детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру.

    6.4.4.1. Сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану.

    Сабақтың мақсаттары

    Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды: мәтіннің мазмұнын түсіну, сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну;


    Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды: мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау, сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану;

    Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды: мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау, өзіндік көзқарас таныту, Сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану

    Жоспар


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Cабақтың басы:








    Shape1 Shape2

    Ұйымдастыру кезеңі. Сынып оқушылары түгенделеді. Оқушылар назары сабаққа аударылады.

    Үйге берілген тапсырманы «Таза тақта» әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрау. Оқушылар өткен тақырып бойынша тақтаға бірнеше сұрақтар жазып тақтаны толтырады,содан кейін әр сұраққа жауап беріп өшіріп отырады.

    Қызығушылықты ояту

    «Сөздер сөйлейді» әдісі бойынша бірнеше сөздер беріледі. Берілген сөздерден сөз тіркестерін құрап, мағынасын ашу керек

    Пайдалы, үнемдеу, шөл,тіршілік, ағза,тазалық т.б

    Дескриптор:

    • Берілген сөздерден сөз тіркестерін құрайды;

    • Сөздердің мағынасын ашып көрсетеді.

    ҚБ

    Оқылым алды тапсырма.

    Дескриптор:

    • Сөздердің мағынасын ашады;

    • Тыйым сөздердің қандай мақсатта қолданылатынын талдайды.

    • Судың адам өміріндегі маңызын анықтайды.

    ҚБ

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

    Сынып оқушылары түгенделеді. Оқушылар назары сабаққа аударылады.

    Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.


    Оқушылар «Сөздер сөйлейді» әдісімен берілген сөздерден сөз тіркестерін құрап, мағынасын ашу керек.


    Сөздердің мағынасын ашады.




    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.




    ҚБ «Күн мен бұлт»


    ҚБ «Күн мен бұлт»















    А4 форматты қағаз


    Қима суреттер












    Сабақтың ортасы







































    Оқылым тапсырмасы.

    1-тапсырма. Мәтінді мұқият оқып, негізгі және қосымша детальді ақпараттарды анықтаңыздар.

    1. «Судың да сұрауы бар» деген мәтел не себепті айтылған?

    2. Жер шарының 70%-ын су алып жатқанына қарамастан, неліктен 2 млрд адам су тапшылығын көруде?

    3. «Ауызсу», «Ақбұлақ» бағдарламаларының мақсаты не деп ойлайсыңдар?


    Негізгі ақпарат

    Қосымша ақпарат

    Детальді ақпарат




    Дескриптор:

    • -мәтінді тыңдайды;

    • Негізгі ақпаратты анықтайды;

    • Қосымша ақпаратты анықтайды;

    • -детальды ақпаратты анықтайды.

    • Сұрақтарға жауап береді.

    ҚБ

    Оқылымнан кейінгі тапсырма. ӘТН.

    3-тапсырма. Берілген сөздердің баламасын тауып, түсіндіріңдер.

    Тапшылық көру, ысырап ету, ысырапсыз жұмсау

    4-тапсырма. Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың сөзін оқып, осы мәселе төңірегінде сұхбат құрыңдар. Есімдіктердің қызметін анықтаңдар.

    Дескриптор:

    • Берілген сөздердің баламасын тауып, түсіндіреді;

    • Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың сөзін оқып, осы мәселе төңірегінде сұхбат құрады;

    • Есімдіктердің қызметін анықтайды.

    ҚБ

    Бекіту. Екі топқа бөлініп, берілген пікірлерді дәлелдеңдер. Шынайы өмірмен байланыстырыңдар.

    1. Біздің елімізде ауызсу тапшылығы бар.

    2. Біздің елімізде ауызсу қоры жеткілікті.


    Мәтінді мұқият оқып, детальды ақпараттарды анықтаңыздар.




    Мәтінді тыңдайды;

    Негізгі ақпаратты анықтайды;

    Қосымша ақпаратты анықтайды;

    Детальды ақпаратты анықтайды.

    Сұрақтарға жауап береді.









    Грамматикалық тақырыпты меңгереді.








    Грамматикалық тапсырма орындайды.






    Пікірталас арқылы бүгінгі тақырыпты қорытындылайды.












    ҚБ «Күн мен бұлт»

















    ҚБ «Күн мен бұлт»






    (Дастанбек Садық)





































    Сабақтың соңы










    Үй тапсырмасы:

    Рефлекция:

    «Ойды аяқта» әдісі

    Оқушылар бөліктердегі тапсырмаларды аяқтайды

    5-тапсырма.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Куренбаева Жанар Калдыбаевна
    16 Наурыз 2023
    448
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Судың да сұрауы бар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Судың да сұрауы бар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау, сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану;
    Материалдың қысқаша нұсқасы





    Бөлім: Су - тіршілік көзі.

    Мектеп: «Шардара» мектеп-лицейі

    Күні: 11.01.2023

    Мұғалімнің аты-жөні: Куренбаева Жанар

    Сынып: 6 «Б»

    Қатысқан оқушылар саны: 24

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Судың да сұрауы бар

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    6.2.1.1. мәтіннен негізгі және қосымша детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру.

    6.4.4.1. Сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану.

    Сабақтың мақсаттары

    Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды: мәтіннің мазмұнын түсіну, сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну;


    Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды: мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау, сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану;

    Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды: мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау, өзіндік көзқарас таныту, Сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану

    Жоспар


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Cабақтың басы:








    Shape1 Shape2

    Ұйымдастыру кезеңі. Сынып оқушылары түгенделеді. Оқушылар назары сабаққа аударылады.

    Үйге берілген тапсырманы «Таза тақта» әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрау. Оқушылар өткен тақырып бойынша тақтаға бірнеше сұрақтар жазып тақтаны толтырады,содан кейін әр сұраққа жауап беріп өшіріп отырады.

    Қызығушылықты ояту

    «Сөздер сөйлейді» әдісі бойынша бірнеше сөздер беріледі. Берілген сөздерден сөз тіркестерін құрап, мағынасын ашу керек

    Пайдалы, үнемдеу, шөл,тіршілік, ағза,тазалық т.б

    Дескриптор:

    • Берілген сөздерден сөз тіркестерін құрайды;

    • Сөздердің мағынасын ашып көрсетеді.

    ҚБ

    Оқылым алды тапсырма.

    Дескриптор:

    • Сөздердің мағынасын ашады;

    • Тыйым сөздердің қандай мақсатта қолданылатынын талдайды.

    • Судың адам өміріндегі маңызын анықтайды.

    ҚБ

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

    Сынып оқушылары түгенделеді. Оқушылар назары сабаққа аударылады.

    Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.


    Оқушылар «Сөздер сөйлейді» әдісімен берілген сөздерден сөз тіркестерін құрап, мағынасын ашу керек.


    Сөздердің мағынасын ашады.




    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.




    ҚБ «Күн мен бұлт»


    ҚБ «Күн мен бұлт»















    А4 форматты қағаз


    Қима суреттер












    Сабақтың ортасы







































    Оқылым тапсырмасы.

    1-тапсырма. Мәтінді мұқият оқып, негізгі және қосымша детальді ақпараттарды анықтаңыздар.

    1. «Судың да сұрауы бар» деген мәтел не себепті айтылған?

    2. Жер шарының 70%-ын су алып жатқанына қарамастан, неліктен 2 млрд адам су тапшылығын көруде?

    3. «Ауызсу», «Ақбұлақ» бағдарламаларының мақсаты не деп ойлайсыңдар?


    Негізгі ақпарат

    Қосымша ақпарат

    Детальді ақпарат




    Дескриптор:

    • -мәтінді тыңдайды;

    • Негізгі ақпаратты анықтайды;

    • Қосымша ақпаратты анықтайды;

    • -детальды ақпаратты анықтайды.

    • Сұрақтарға жауап береді.

    ҚБ

    Оқылымнан кейінгі тапсырма. ӘТН.

    3-тапсырма. Берілген сөздердің баламасын тауып, түсіндіріңдер.

    Тапшылық көру, ысырап ету, ысырапсыз жұмсау

    4-тапсырма. Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың сөзін оқып, осы мәселе төңірегінде сұхбат құрыңдар. Есімдіктердің қызметін анықтаңдар.

    Дескриптор:

    • Берілген сөздердің баламасын тауып, түсіндіреді;

    • Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың сөзін оқып, осы мәселе төңірегінде сұхбат құрады;

    • Есімдіктердің қызметін анықтайды.

    ҚБ

    Бекіту. Екі топқа бөлініп, берілген пікірлерді дәлелдеңдер. Шынайы өмірмен байланыстырыңдар.

    1. Біздің елімізде ауызсу тапшылығы бар.

    2. Біздің елімізде ауызсу қоры жеткілікті.


    Мәтінді мұқият оқып, детальды ақпараттарды анықтаңыздар.




    Мәтінді тыңдайды;

    Негізгі ақпаратты анықтайды;

    Қосымша ақпаратты анықтайды;

    Детальды ақпаратты анықтайды.

    Сұрақтарға жауап береді.









    Грамматикалық тақырыпты меңгереді.








    Грамматикалық тапсырма орындайды.






    Пікірталас арқылы бүгінгі тақырыпты қорытындылайды.












    ҚБ «Күн мен бұлт»

















    ҚБ «Күн мен бұлт»






    (Дастанбек Садық)





































    Сабақтың соңы










    Үй тапсырмасы:

    Рефлекция:

    «Ойды аяқта» әдісі

    Оқушылар бөліктердегі тапсырмаларды аяқтайды

    5-тапсырма.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Презентация Мектепке дейінгі балалар
    16.03.2023
    448
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Куренбаева Жанар Калдыбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации