Судың сиқырлы қасиеттері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Судың сиқырлы қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Балалар тәжірибе жасау барысында судың қасиеттрімен танысады. Судың барлық тіршілік үшін маңызын ұғынады. Суды үнемдеу керектігін түсінеді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Екібастұз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №26 Балапан б/б» КМҚК













Экология негіздері



«Судың сиқырлы қасиеттері»

2 кіші «А» «Құлпынай» тобы











Тәрбиеші: Мусилимова А.Н.



Екінші кіші «А» «Құлпынай» тобы үшін білім барысын ұйымдастырудың

технологиялық картасы

Білім беру саласы: «Әлеумет»

Бөлімі: Экология негіздері

Тақырыбы: «Судың сиқырлы қасиеттері»

Мақсаты: Су қасиеттерімен таныстыру, суды ластамаудын маңызы туралы түсініктерін қалыптастыру.

Міндеттері:

Білімділік: Судың адамға пайдасын түсіндіру

Дамытушылық: Сумен тәжірибие жасау арқылы танымдық эмоционалды, жағымды қабілеттерін дамыту

Тәрбиелік: Судың маңызын түсіндіре отырып, үнемдеуге тәрбиелеу

Сабақтың көрнекілігі: Су туралы суреттер (табиғат), стакан, кесе, сүт, қасық.

Сабақтың технологиясы: Мнемотехнология

Сабақтың әдісі: Ойлану, тәжірибе жасау, түсіну, сұрақ – жауап.

Сөздік жұмыс: мөлдір, түссіз, тамшы, көрінбейді.

Билингвальдік компонент: тамшы – капля - water drop, түссіз – безцветный - colorless, мөлдір – прозрачный - transparent, мұхит – океан - ocean.

Іс - әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Баланың қызметі

Есеп +

Есеп -

Мотивациялық қозғаушы



-Сәлеметсіндер ме балалар! Мен там-шымын, сендерді саяхатқа шақырам-ын. Олай болса қайда баратынымыз-ды табындар.

Ағып жатқан судың дыбысы естіледі.

-Бұл ненін дыбысы?

Ендеше біз "Су әлеміне" саяхатқа ба-рамыз.

Балалар қызығушылық таны-тады.



Ол ағып жатқан судың дыбы-сы.



Ұйымдастыру-іздену








Балалардың назарын суреттерге ауда-ру. Суретпен жұмыс жасау.

-Балалар су бізге не үшін керек? Дұрыс айтасындар, мынау суреттерге қарап, тағы нелерге су керек екен?

Ал енді үстел басына келіндер.

1 – тәжірибе: Алдымыздағы стаканда су тұр. Барлығымыз иіскеп көрейік. Иісі бар ма?

Ал енді кішкене ішеміз. Дәмі бар ма?

Мынау не?

Стаканға – сүт, екіншіге су құю арқы лы салыстыру.
Сүт – ақ, су – түссіз.

Қасықтарды алып су мен сүтке салын дар. Қай стаканда қасықты көріп тұр-сындар?

- Сонымен су мөлдір, одан қасық көрі ніп тұр, ал сүт ақ одан қасық көрін-бейді.

-Жарайсындар. Енді мен сендермен ойын ойнайын дегенмін.

Қимылды ойын: «Тамшылар»
Шарты: Тәрбиеші бұлт - ана. Балалар - тамшылар.





2 – тәжірибе: Судың әр түсті болаты-нын анықтау.

- Мен сендерге бір сиқырды көрсет-кім келеді.

Қарандар: таза су бар банкіні шайқап көрсету, су қызыл түсті болады.

-Қылқылымды бояуға малып, суға батырындар.

-Сонымен су әр түсті бола алады.

Биік болып өсеміз,

Жапырақтай жайқалып.

Ағаштарға су құйып,

Өсіреміз сая бақ.


Суды ішеміз, онымен жуына мыз, тамақ пісіруге пайдала-намыз. Және суды ағаштарға, гүлдерге құямыз өсу үшін, жануарлар да суды ішеді.










Иісі жоқ

Дәмі жоқ











Мынау - сүт, ал мынау - су.





Балалар қасықтарды алып су-ға және сүтке салады.




Су құйылған стаканда қасық жартылай көрінеді.


Балалар ойынға қатысады.

Музыка ойналып, тамшылар серуенге шығады. Жүгіреді, секіреді, билейді. Тамшылар жерге түседі. Олар бірігіп, ағын су болады. (Бір - бірінің қолдарынан ұстайды.) Бірігіп үлкен өзен жасайды, бір тізбекке тізіледі. Осылайша үлкен мұхитқа тап болады. (Балалар шеңбер жасап, жү-реді.)

Су әр түске боянады.


Менің суым сары түске боян ды.

Менің суым көк түске боян ды.

Менің суым жасыл түске бо-янды - деп жауап береді.





Рефлексивті-түзетуші



-Балалар біз бүгін не туралы сөйлес-тік?

Суды қалай пайдаланамыз?

Су тамшысы:

Балалар мен сендермен уақытымды көңілді әрі қызықты өткіздім. Барлы-ғың да менің сұрақтарыма жауап бер-іп, өздеріңді жақсы жағынан көрсет-тіңдер, сендерге рахмет! Мені үлкен жұмыстар күтіп тұр.

-Балалар суреттемелерді қа-растырып, сұрақтарға жауап береді.





Су тамшысымен қоштасады.




Күтілетін нәтиже:

Ұғынады: судың түсі жоқ, ол әр түсті болу мүмкін;

Түсінеді: тәжірибе орындау жолдарын;

Қолданады: суды таза түрінде пайдалану.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.01.2019
463
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі