Ақмола облысы
Сандыктау ауданы
"Мәдениет қазақ-орыс орта мектебі" ММ
Қазақ тілі Кудайбергенова Куралай Дюсенбайқызының мұғалімнің
шығармашылық есебі.
Білім мен тәрбиенің алғашқы баспалдағы-
Бүгінгі жас ұрпаққа жан-жақты білім беру, тәрбиелеу әрбір ұстаздың басты міндеті.Білім негізі бастауышта қланатын болғандықтан, оқушының жеке тұлғалық күшін дамыту, оның шығармашылық мүмкіндігінің дамуы басты рөл атқарып отыр.
Егеменді еліміздің өсіп келе жатқан ұрпағын ойлы да іскер, жігерлі де батыл өзіне-өзі сенімді, интеллектуалдық деңгейі биік, дүниетанымы дұрыс қалыптасқан азамат етіп тәрбиелеуде мектептің алатын орны айрықша.
Мен, Мәдениет қазақ-орыс орта білім беру мектебінің қазақ тілі және әдебиет пәнінің мұғалімі Кудайбергенова Куралай Дюсенбайқызы. Білімім - жоғары. Педагогикалық өтілімім – 11 жыл. 2013 жылы екінші санатты ұстаз дәрежесін алдым. Ұстанымым адамзат қоғамы тарихында жинақталған ғылым негіздерінен білім беруге тиіс.Үнемі шәкірттерімен қарым-қатынаста болып, білсем, үйренсем деген бала арманы мен оның сырлы тағдырына басшылық етуді мойнына алған маман.
Бала үдерісінің нәтижелі болуы мұғалімдердің оқушы өздігінен меңгеріп, таныта білген білім-дағдылары мен амал, көзқарастын зейін қойып, зерделей білген білім модельдері аясында ғана жүзеге асыру мүмкін. Әр сабақта оқушыларға оқу үдерісінің барлық аспектілеріне белсенді қатысуын талап етемін. Басқаша айтқанда, оқушылар өзін-өзі ынталандыра алады және осыған орай ұмтылыс пен қызығушылық пайда болады. Әр мұғалім оқушылардың не білетінін және нені жасай алатынын, қызығушылықтарын, әр оқушы нені жақсы көретінін және не істегісі келетінін түсінуге тырысу қажет. Сондықтан да өзіме «Оқушының тіл сабақтарында сөздік қорларын молайтуға арналған әртүрлі жұмыс түрлерін қолдану, бала қиялының дамуына ерік беру» мәселе қылып алдым.
Мақсатым: оқушылардың тіл сабақтарына қызығушылығын арттыру, шығармашылық қөзқарастарын қалыптастыру, дүниетанымын кеңейту.
Міндеттері: оқушылардың шығармашылық белсенділік пен танымдылық қабілеттерін дамыту, оқытудың жаңа әдіс- тәсілдерін меңгеру және қолдану; Оқушылардың тұлғалық және танымдық дамуын қамтамасыз ету.
Педагогикалық тәжірибемді жетілдіру мақсатында 2016 жылы Қазақстан Республикасы педагог кадрларының біліктілігін арттырудың жаңартылған бағдарламалары аясында бағдарламасын оқып, сертификатқа ие болдым. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын арттыра отырып сапалы білім беру. Оқушыға нақты білім беруді мақсат тұтқан мұғалімнің өз сабақтарын оқушының идеясы мен білім-біліктілігін дамытуға ықпал ететін міндеттерге сай ұйымдастыруын талап етеді.
Оқыту мен тәрбиелеудің ең озық та тиімді жолдарын қолдана отырып,сабақта әр оқушыға түсінікті, мазмұнды, терең білім беруді көздеймін.. Өз жұмысымда бастауыш сыныптағы оқушыларды бейімділік қасиеттеріне қарай ойын элементтері арқылы оқыту мен тәрбиелеу деген тақырып бойынша жұмыс істеймін. Әрбір оқушының жеке басының дамуына көңіл бөліп, жаңа үрдісте оқушының қызығушылығыноятып, шығармашылыққа жетелеймін. «Ұстаздық еткен жалықпас,үйретуден балаға»,демекші, «Адамның адамшылығы жақсы ұстаздан болады» деп айтқан ұлы Абай.
Оқушыларды сайыстар мен конкурстарға дайындау жұмыстарын жүргізіп келемін:
2012-2013 оқу жылы
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Сынып |
Тақырып |
Нәтиже |
|
1 |
Сивоконь Вадим |
1 сынып |
«Балғыншақ» байқауы |
Аудандық 2 орын |
|
2 |
Абрамян Люсине |
1 сынып |
«Балғыншақ» байқауы |
Аудандық 2 орын |
|
2014 - 2015 оқу жылы |
||||
|
3 |
Тлеуова Сагыныш |
2 сынып |
Аудандық "Зерде" ғылыми жобаға қатысты |
4 орын |
|
2015 - 2016 оқу жылы |
||||
|
4 |
Тлеуова Сагыныш |
3 сынып |
облыстық "Зерде" ғылыми жобаға қатысты |
сертификат |
|
2016-2017 оқу жылы |
||||
|
5 |
Тлеуова Сагыныш |
4 сынып |
Аудандық қазақ тілінен бастауыш сыныптардың арасында пән олимпиада |
2 орын |
|
6 |
Сивоконь Вадим |
4 сынып |
Мемлекеттік тілді үйреніп жатқан өзге ұлт арасында өкілдерінің оқушылары арасында шығармашылық конкурстың аудандық байқау |
1 орын |
|
7 |
Абрамян Люсине |
4 сынып |
Мемлекеттік тілді үйреніп жатқан өзге ұлт арасында өкілдерінің оқушылары арасында шығармашылық конкурстың аудандық байқау |
3 орын |
|
8 |
Абрамян Софик |
2 сынып |
Мемлекеттік тілді үйреніп жатқан өзге ұлт арасында өкілдерінің оқушылары арасында шығармашылық конкурстың аудандық байқау |
2 орын |
|
9 |
Завзина Анастасия |
4 сынып |
Мемлекеттік тілді үйреніп жатқан өзге ұлт арасында өкілдерінің оқушылары арасында шығармашылық конкурстың аудандық байқау |
3 орын |
|
10 |
Завзин Максим |
2 сынып |
Мемлекеттік тілді үйреніп жатқан өзге ұлт арасында өкілдерінің оқушылары арасында шығармашылық конкурстың аудандық байқау |
2 орын |
|
11 |
Сивоконь Вадим |
4 сынып |
Облыстық мемлекеттік тілді үйреніп жатқан өзге ұлт арасында шығармашылық конкурсытың байқау. |
1 орын |
|
2017-2018 оқу жылы |
||||
|
12 |
Суюнжанов Малик |
5 сынып |
Аудандық "Жасай бер қазақ тілім - анам тілі" өлең байқауы. |
1 орын |
|
13 |
Сивоконь Вадим |
5 сынып |
"Көп тіл білгірлері" атты байқауы |
сертификат |
|
14 |
Тлеуова Сагыныш |
5 сынып |
"Көп тіл білгірлері" атты байқауы |
сертификат |
|
15 |
Рахметуллинова Магишат |
5 сынып |
"Көп тіл білгірлері" атты байқауы |
сертификат |
|
16 |
Сивоконь Вадим |
5 сынып |
Облыстық "Тіл дарын" атты өзге ұлт арасында байқауы |
сертификат |
|
17 |
Салкенова Анель |
8 сынып |
Әбіш оқулары аудандық байқауы |
3 орын |
|
18 |
Ким Азамат |
6 сынып |
Жарқын болашақ олимпиадасында номинация "Жас ғалымдар" |
2 орын |
|
19 |
Крискович Диана |
5 сынып |
Жарқын болашақ олимпиадасында номинация "Әдебиетшілер" |
3 орын |
Қорыта келе, қазіргі кездегі барлық білім берудің жаңа әдіс-тәсілдерінің алдына қоятын басты мақсаты – білім алушының жеке басының дара және дербес ерекшеліктерін ескеріп, олардың өз бетінше ізденуін арттырып, шығармашылығын қалыптастыру болып табылады. Жалпы осы аталған бағдарламаның: оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкесоқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық модульдерін болашақта да барлық өзімнің сабақтарымда қолданып, белгілі бір нәтижеге қол жеткізуге тырысамын. Сабақтарымыз үнемі мазмұнды, нәтижелі, мағыналы, жан-жақты, оқушыларға қызықты болсын деп тілеймін.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Шығармашылық есеп
Шығармашылық есеп
Ақмола облысы
Сандыктау ауданы
"Мәдениет қазақ-орыс орта мектебі" ММ
Қазақ тілі Кудайбергенова Куралай Дюсенбайқызының мұғалімнің
шығармашылық есебі.
Білім мен тәрбиенің алғашқы баспалдағы-
Бүгінгі жас ұрпаққа жан-жақты білім беру, тәрбиелеу әрбір ұстаздың басты міндеті.Білім негізі бастауышта қланатын болғандықтан, оқушының жеке тұлғалық күшін дамыту, оның шығармашылық мүмкіндігінің дамуы басты рөл атқарып отыр.
Егеменді еліміздің өсіп келе жатқан ұрпағын ойлы да іскер, жігерлі де батыл өзіне-өзі сенімді, интеллектуалдық деңгейі биік, дүниетанымы дұрыс қалыптасқан азамат етіп тәрбиелеуде мектептің алатын орны айрықша.
Мен, Мәдениет қазақ-орыс орта білім беру мектебінің қазақ тілі және әдебиет пәнінің мұғалімі Кудайбергенова Куралай Дюсенбайқызы. Білімім - жоғары. Педагогикалық өтілімім – 11 жыл. 2013 жылы екінші санатты ұстаз дәрежесін алдым. Ұстанымым адамзат қоғамы тарихында жинақталған ғылым негіздерінен білім беруге тиіс.Үнемі шәкірттерімен қарым-қатынаста болып, білсем, үйренсем деген бала арманы мен оның сырлы тағдырына басшылық етуді мойнына алған маман.
Бала үдерісінің нәтижелі болуы мұғалімдердің оқушы өздігінен меңгеріп, таныта білген білім-дағдылары мен амал, көзқарастын зейін қойып, зерделей білген білім модельдері аясында ғана жүзеге асыру мүмкін. Әр сабақта оқушыларға оқу үдерісінің барлық аспектілеріне белсенді қатысуын талап етемін. Басқаша айтқанда, оқушылар өзін-өзі ынталандыра алады және осыған орай ұмтылыс пен қызығушылық пайда болады. Әр мұғалім оқушылардың не білетінін және нені жасай алатынын, қызығушылықтарын, әр оқушы нені жақсы көретінін және не істегісі келетінін түсінуге тырысу қажет. Сондықтан да өзіме «Оқушының тіл сабақтарында сөздік қорларын молайтуға арналған әртүрлі жұмыс түрлерін қолдану, бала қиялының дамуына ерік беру» мәселе қылып алдым.
Мақсатым: оқушылардың тіл сабақтарына қызығушылығын арттыру, шығармашылық қөзқарастарын қалыптастыру, дүниетанымын кеңейту.
Міндеттері: оқушылардың шығармашылық белсенділік пен танымдылық қабілеттерін дамыту, оқытудың жаңа әдіс- тәсілдерін меңгеру және қолдану; Оқушылардың тұлғалық және танымдық дамуын қамтамасыз ету.
Педагогикалық тәжірибемді жетілдіру мақсатында 2016 жылы Қазақстан Республикасы педагог кадрларының біліктілігін арттырудың жаңартылған бағдарламалары аясында бағдарламасын оқып, сертификатқа ие болдым. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын арттыра отырып сапалы білім беру. Оқушыға нақты білім беруді мақсат тұтқан мұғалімнің өз сабақтарын оқушының идеясы мен білім-біліктілігін дамытуға ықпал ететін міндеттерге сай ұйымдастыруын талап етеді.
Оқыту мен тәрбиелеудің ең озық та тиімді жолдарын қолдана отырып,сабақта әр оқушыға түсінікті, мазмұнды, терең білім беруді көздеймін.. Өз жұмысымда бастауыш сыныптағы оқушыларды бейімділік қасиеттеріне қарай ойын элементтері арқылы оқыту мен тәрбиелеу деген тақырып бойынша жұмыс істеймін. Әрбір оқушының жеке басының дамуына көңіл бөліп, жаңа үрдісте оқушының қызығушылығыноятып, шығармашылыққа жетелеймін. «Ұстаздық еткен жалықпас,үйретуден балаға»,демекші, «Адамның адамшылығы жақсы ұстаздан болады» деп айтқан ұлы Абай.
Оқушыларды сайыстар мен конкурстарға дайындау жұмыстарын жүргізіп келемін:
2012-2013 оқу жылы
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Сынып |
Тақырып |
Нәтиже |
|
1 |
Сивоконь Вадим |
1 сынып |
«Балғыншақ» байқауы |
Аудандық 2 орын |
|
2 |
Абрамян Люсине |
1 сынып |
«Балғыншақ» байқауы |
Аудандық 2 орын |
|
2014 - 2015 оқу жылы |
||||
|
3 |
Тлеуова Сагыныш |
2 сынып |
Аудандық "Зерде" ғылыми жобаға қатысты |
4 орын |
|
2015 - 2016 оқу жылы |
||||
|
4 |
Тлеуова Сагыныш |
3 сынып |
облыстық "Зерде" ғылыми жобаға қатысты |
сертификат |
|
2016-2017 оқу жылы |
||||
|
5 |
Тлеуова Сагыныш |
4 сынып |
Аудандық қазақ тілінен бастауыш сыныптардың арасында пән олимпиада |
2 орын |
|
6 |
Сивоконь Вадим |
4 сынып |
Мемлекеттік тілді үйреніп жатқан өзге ұлт арасында өкілдерінің оқушылары арасында шығармашылық конкурстың аудандық байқау |
1 орын |
|
7 |
Абрамян Люсине |
4 сынып |
Мемлекеттік тілді үйреніп жатқан өзге ұлт арасында өкілдерінің оқушылары арасында шығармашылық конкурстың аудандық байқау |
3 орын |
|
8 |
Абрамян Софик |
2 сынып |
Мемлекеттік тілді үйреніп жатқан өзге ұлт арасында өкілдерінің оқушылары арасында шығармашылық конкурстың аудандық байқау |
2 орын |
|
9 |
Завзина Анастасия |
4 сынып |
Мемлекеттік тілді үйреніп жатқан өзге ұлт арасында өкілдерінің оқушылары арасында шығармашылық конкурстың аудандық байқау |
3 орын |
|
10 |
Завзин Максим |
2 сынып |
Мемлекеттік тілді үйреніп жатқан өзге ұлт арасында өкілдерінің оқушылары арасында шығармашылық конкурстың аудандық байқау |
2 орын |
|
11 |
Сивоконь Вадим |
4 сынып |
Облыстық мемлекеттік тілді үйреніп жатқан өзге ұлт арасында шығармашылық конкурсытың байқау. |
1 орын |
|
2017-2018 оқу жылы |
||||
|
12 |
Суюнжанов Малик |
5 сынып |
Аудандық "Жасай бер қазақ тілім - анам тілі" өлең байқауы. |
1 орын |
|
13 |
Сивоконь Вадим |
5 сынып |
"Көп тіл білгірлері" атты байқауы |
сертификат |
|
14 |
Тлеуова Сагыныш |
5 сынып |
"Көп тіл білгірлері" атты байқауы |
сертификат |
|
15 |
Рахметуллинова Магишат |
5 сынып |
"Көп тіл білгірлері" атты байқауы |
сертификат |
|
16 |
Сивоконь Вадим |
5 сынып |
Облыстық "Тіл дарын" атты өзге ұлт арасында байқауы |
сертификат |
|
17 |
Салкенова Анель |
8 сынып |
Әбіш оқулары аудандық байқауы |
3 орын |
|
18 |
Ким Азамат |
6 сынып |
Жарқын болашақ олимпиадасында номинация "Жас ғалымдар" |
2 орын |
|
19 |
Крискович Диана |
5 сынып |
Жарқын болашақ олимпиадасында номинация "Әдебиетшілер" |
3 орын |
Қорыта келе, қазіргі кездегі барлық білім берудің жаңа әдіс-тәсілдерінің алдына қоятын басты мақсаты – білім алушының жеке басының дара және дербес ерекшеліктерін ескеріп, олардың өз бетінше ізденуін арттырып, шығармашылығын қалыптастыру болып табылады. Жалпы осы аталған бағдарламаның: оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкесоқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық модульдерін болашақта да барлық өзімнің сабақтарымда қолданып, белгілі бір нәтижеге қол жеткізуге тырысамын. Сабақтарымыз үнемі мазмұнды, нәтижелі, мағыналы, жан-жақты, оқушыларға қызықты болсын деп тілеймін.
шағым қалдыра аласыз













