Материалдар / "Шығыс пен кіріс" тақырыбындағы ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Шығыс пен кіріс" тақырыбындағы ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа мәтін бойынша түсінік беру. -Тапсырмалар арқылы ауызекі сөйлеу тілдерін дамыту, жаттықтыру. -Диалог құрып өзара сөйлесуге үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
579
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Тақырыбы:



Шығыс пен кіріс

Күні : 09/10/2018

Мұғалімнің аты-жөні: Э.А.Ильясова

Сыныбы

10б

Осы сабаққа арналған оқу мақсаты

-Жаңа мәтін бойынша түсінік беру.

-Тапсырмалар арқылы ауызекі сөйлеу тілдерін дамыту, жаттықтыру.

-Диалог құрып өзара сөйлесуге үйрету.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар істей алады:

Сөздік қорлары жетіледі.

Оқушылардың көпшілігі істей алады:

Өз ойын нақты әрі түсінікті етіп жеткізеді , өз көзқарасын білдіреді.

Кейбір оқушылар істей алады:

Тақырыпты өмірмен байланыстыра отыра дәлелдей алады.

Осының алдындағы оқу

Шұғыл төлем жасау қызметтері

Жоспар

Жоспарланған мерзімдер

Жоспарланған шаралар

Ресурстар

Басы




Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

1.Психологиялық ахуал тұғызу.

Балалар бір-біріне жақсы тілектер айтады.

2.Жұпқа бөлу.

Сабақ мақсатымен таныстыру


Ортасы


































































1-тапсырма. Сөйлемдердің сыңарын мағыналарымен сәйкестендіріп жаз.

1

Тұрақты

а

ана-анамның табысынан бөлінеді.


2

Менің табысым

ә

қалта шығына ақша береді.


3

Ай сайын ата-анам маған

б

табысым жоқ.


4

Ата-анам берген

в

кеңсе тауарларын алуға, оқушы билетін


алуға жұмсаймын.






5

Көбінесе, мен ақшаны мектепте түскі ас

г

отбасы бюджеті де үнемделеді.


ішуге,






6

Демалыс күндері достарыммен киноға, театрға,

ғ

кететін шығындардан бас тартамын.








7

Егер жеке бюджетім әдеттегіден аз болса,

д

ақшаны үнемдеп жұмсауға тырысамын.


көңіл көтеруге






8

Мен қалта шығынымды үнемдесем,

е

ойын-сауық орталықтарына барамын.




2-тапсырма. Үш нұсқаның ішінен дұрысын таңдап жаз.

Әзірше мен (тұрақты табыс, тұрақты қолғабыс, тұрақты сыйлық) таппаймын. Ата-анам (ертеңгі, күнделікті, бүрсігүні) ақшаны беріп отырады. Мен күнделікті (қалта шығынын, еңбек шығыны, жұмысты) үнемдеп жұмсаймын. (үнемдей білу, айта білу, жеткізе білу) де өнер. Ақшаны үнемдеп жұмсау (тұтынушы қасиетін, тұтынушы мәдениетін, тұтынушы мінезін) қалыптастырады. (құмар, жеңілтек, көрсеқызар) ойындарды ойнамаймын.

3-тапсырма. Ретсіз жүрген сөздерді өз орнына қойып, сөйлемдерді дұрыс жаз. 

Табысынан бөлінеді менің табысым ана-анамның. Қалта шығынын береді ай сайын ата-анам маған. Үнемдеп жұмсауға тырысамын ата-анам берген ақшаны. Еңбек етіп тапқан ақшамен тең өйткені үнемдей білу. Мектепте түскі ас ішуге, оқушы билетін алуға жұмсаймын, көбінесе мен ақшаны кеңсе тауарларын алуға. Ойын-сауық орталықтарына барамын демалыс күндері достарым-мен киноға, театрға. Отбасы бюджеті де үнемделеді мен қалта шығынымды үнемдесем.

























Соңы















Үйге тапсырма

4-тапсырма. Мына сұрақтарға ойланып, монолог дайында.

•  Менің жеке бюджетіме не кіреді?

•  Менің кірісім мен шығыныма не кіреді? Не кірмейді?

•  Жеке өзің табыс тауып көрдің бе?

•  Тапсаң, оны қалай жұмсадың?

•  Ата-анаң қалта шығынына берген ақшаны үнемдеп зат алып көрдің бе?



Өзіңнің күнделікті шығыныңды жазып жүр. Апта аяғында қанша қаржы жұмсағаныңды есепте, қорытынды шығар.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!