"Сыйқырлы құм" эмоциялық қалыптастыру жұмысы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Сыйқырлы құм" эмоциялық қалыптастыру жұмысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі балалардың балалардың эмоционалдық жағдайын құм техникасының көмегімен ынталандыру.
Материалдың қысқаша нұсқасы

"Сиқырлы құм" эмоциялық қалыптасытру жұмысы.

Тәрбиеші Утемисова Жанерке

"Сиқырлы құм" сабағының конспектісі

Мақсаты: балалардың эмоционалдық жағдайын құм техникасының көмегімен ынталандыру.

Білім беру міндеттері:

* құммен тәжірибе дағдысын қалыптастыру;

* тәрбиеленушілердің тактильді тәжірибесін байыту;

Дамыту міндеттері:

* кинестетикалық сезімталдықты және қолдың ұсақ моторикасын дамыту;

* танымдық іс-әрекет және ойын барысында сөйлеу белсенділігін дамыту.

Тәрбие міндеттері:

* ұқыптылықты тәрбиелеу;

жаңа әсерлерге байланысты оң эмоциялар туғызу.

Құрал-жабдықтар:

* әр балаға арналған үстелдер мен орындықтар;

* балалар саны бойынша салфеткалар, алжапқыштар;

* балалар саны бойынша құммен астар:

* қалта шам (сәуле);

* құмшы;

шаблоны күн

* пәндік суреттер "құммен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы ережелері

* магнитофон;

Ұйымдастыру сәті.



(Балалар топқа кіреді, үстелдерге өтеді, әр баланың алдында құм).

Сабақ барысы

Педагог-психолог: балалар, сіздің алдыңызда қандай әдемі астар тұрғанын қараңыз. Ал оларда не істейміз? Мен сізге жұмбақ жасырамын, ал сіз оны табуға тырысыңыз:



Жұмбақ:менен пеш ыңғайлы, тек мені жеуге болмайды.

Мен сусымалы, сары, жеуге жарамсыз.Ол кім деп ойлайсын? (Құм)

Педагог-психолог: дұрыс, майлықты алып тастаңыз, алдыңызда құм

Педагог-психолог: балалар айтыңыз, ал сіз құммен ойнауды ұнатасыз ба? (Иә, Педагог-психолог: подностарын жақынырақ жылжытыңыз. Бірақ біз құммен ойнай бастамас бұрын, есімде

Құммен ойнау ережелері (суретте)

1. Құмды ауызға слауға болмайды

2. Құммен ойнағанда балаларда әрқашан болуы керек.

3.Құмды лақтыруға,шашуға болмайды!

4. Жақындап дем алуға!

5. Құммен ойнағаннан кейін-қол жуу керек!



Педагог-психолог: Жарайсыңдар! Барлық ережелер есте қалды

Педагог-психолог:

"Сәлем құм!»



1. Сезімтал алақандар " ойыны»:

Мақсаты: тактильді сезімталдықты дамыту, босаңсыту, қызығушылықты белсендіру.



Педагог-психолог: сиқырлы тас алыңыз. Қолыңызды құмға салып, оны сілкіңіз. Біз жақсы және жақсы, құм салқын сеземіз. Балалар құм туралы не айта аламыз, ол қандай? (балалардың жауаптары: сары, құрғақ, салқын.)

Педагог-психолог: бүгін бізді таза, балғын, алтын құм күтті.

Оған барыңыз, дос: қалайсыңдар, ал қалайсың-құрылыс.

Педагог-психолог: қолдарыңызды жұдырықпен жағып, қалай жүретінін көрсетеміз…

2. Ерекше іздер " ойыны»

Мақсаты: тактильді сезімталдықты, қиялды дамыту.

Жабдықтар: Құмсалғыш.

Ойын барысы:

"Аю жүріп жатыр" - бала құмға күшпен басады

Қобаңдаған аю

Орман бойынша топ-топ.

"Қояндарды секіреді" — саусақтардың ұшымен бала құмның бетіне әр түрлі бағытта қозғала отырып ұрады.

"Жылан жүгіріп" — бала қолдың босаңсыған / қауырт саусақтарымен құм бетін толқынды етеді (әр түрлі бағытта).

Қайда жүгірді.

"Қырықаяқ қашады" — бала барлық саусақпен қозғалады.

Педагог-психолог: қандай қызықты іздер болғанын қараңыз. Ал енді тастарыңызды тауып, оны есте сақтаңыз және маған табаққа салыңыз. Барлығы табылды! Молодцы! Сабақ соңында біз тастармен не болатынын көреміз.

Педагог-психолог: енді Мен сізден үстелге баруды сұраймын.

Тосын сәт

Балалар "Сиқырлы құмға" жақындап, көзді жабады. Өшеді жарық. Жарық әсерлері мен үстел жарығы қосылады.

Педагог-психолог: енді сіз қаншалықты мұқият қарап көрейік, менің командаммен көзіңізді қолмен жабу керек:

Бір рет, екі, үш рет емес!

Тәрбиеші: сізге қара? Қорқынышты ма? Қараңғыдан кім қорқады?

Қараңғыдан кім қорқады?

Әрине, біз емес!

Қараңғыда ойнауға болады

Немесе тіпті сурет салу!

Педагог-психолог: ашыңыз, көзіңіз! (Педагог-психолог балалардың назарын" жүгіруші " оттарға аударады).

Алтын Гүлдер

Қараңғылық орта гүлдеді.

Педагог-психолог: балалар түрлі-түсті жұлдызшалар сияқты қандай әдемі, от төбеге жүгіреді.

Бізге аспаннан жұлдыздар

Қараңғыда бізге жарық

Педагог-психолог: ал ең жарқын жұлдыз, бізбен ойнағысы келеді. Қараңғыда сурет салыңыз!



Педагог-психолог: бізге сурет салу ұнайды. Біз жақсы көңіл көтердік

педагог балалардың назарын "Сиқырлы құмға" аударады, алдын ала одан орамал түсіреді.

Педагог-психолог : Мен сізге құмда саусақпен сурет салуды ұсынғым келеді: бұлт

Бұлт үймеге жиналды,

Зұлым тутқа айналды.

Жерге Су құйыла бастады,

Және ауа райы бұзылды. (жаңбыр салу)

Жаңбыр қанша білемін?

Санайықшы қәнекей.

Желмен жаңбыр,

Саңырауқұлақ өсіп жатыр, (саңырауқұлақ салу)

Кемпірқосақ салайық!

Педагог-психолог: Жарайсыңдар! Суретте не жетіспейді? (Күн)

Бөлмеде жарық жанады

Педагог-психолог: Дұрыс, күн! Енді сіз өз орындарына отырасыз және әркім өз құмында күн Саусақ гимнастикасы " біздің саусақ»

Тұтқалар күшті,

Күшті қаламдар,

Он саусақтар

Және бәрі тізбекті.

Саусақ сау.

Сен өсесің-өсесің

Күші, ақыл әдет-ғұрыптарды

Сұқ саусаққа арналған

Ақылға қонымды және мұқият.

Сен өсесің-өсесің

Ақыл-ақыл бізге бер.

Міне, біздің ортаңғы саусағымыз,

Біз оны қазір жұмсаймыз!

Ал енді біз саусағымызды тартамыз

Атаусыз алыптар,

Сіз тез өсе бересің,

Сіз іздеудің атын айтасыз

Педагог-психолог: Жарайсыңдар

Педагог-психолог: ал қазір біз күн түсіреміз! (Педагог-психолог әр балаға трафареттер таратады, бала)

Құммен күн " ойын-жаттығулары»

Мақсаты: құмда ұсақ заттарды (макарон, моншақтар, үрме бұршақ) пайдалана отырып, құм себу әдісімен мандалдар жасау.

Ойын барысы:

Бала құмда трафареттің көмегімен шеңбер салады, түрлі-түсті құм себеді; күн сәулесін түрлі заттармен әшекейлейді

Педагог-психолог:

Сары шеңберді сызыңыз (балалар күн шеңберін түрлі-түсті құммен толтырад

Күн сәулесінен кейін - (балалар күн сәулесін төгеді)

Ақ жарықта болсын

Күн жарқырайды!

Ал енді балалар күн сәулесін макарондармен, моншақтармен әшекейлейік.)

Мен құмда сурет саламын

Шеңбердегі мұрын және көз.

Бұл күн жарқын,

Сары және ыстық. Педагогтың көрсетуі бойынша балалар көзді, мұрынды, ауызды солнышканы суреттейді

Педагог-психолог: сізде қандай әдемі, қуанышты күндердің болғанын қараңыз. Жарайсыңдар балалар! Барлығы тапсырманы орындады. Біздің күніміз күледі, біз де оларға күлімсірейік (педагог-психолог әр балаға жақындайды, оны үтіктейді, аты бойынша атайды және күлімсіреуді сұрайды). Педагог-психолог: шаршады ма? Енді біраз демаламыз.

"Өз-өзіңе күн жаса"»







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.10.2020
358
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі