Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
7.2.5.1 мәтін
бойынша проблемалық сұрақтар
құрастыру;
7.4.4.3. шылау түрлерін
ажырата білу, орынды қолдану
|
Жаңа
сабақ
5 минут

|
Үйге берілген тапсырманы
5-6 оқушыдан
сұрайды.
Оқушылар үй
тапсырмасын айтып бергеннен кейін мұғалім оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
Өткен сабақты еске
түсіру мақсатында туралы «word woll» платформасымен сұрақтар
қояды.
https://wordwall.net/ru/resource/85489340
|
Үй тапсырмасын
айтады.Сұрақтарға жауап
береді.
|
ҚБ
«Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. «Жарайсың!
Дұрыс жауап!»
|
Оқулық, жұмыс дәптері,
интернет
материалдары.
«word woll»
платформасы
|
Сабақтың
ортасы
30 минут

|
1-тапсырма.
Тест тапсырмасын
орындайды
1.Себеп салдар жалғаулықты
табыңыз
А)
менен
В)
әйтпесе
С)
өйткені
Д)
түгіл
Е)
тұрсын
2.Нақыл сөздегі жалғаулықты
көрсетіңіз
«Өнер- білім бәрі де
оқуменен табылған»
А) өнер-
білім
В)
бәрі
С)
де
Д)
оқуменен
Е)
табылған
3.
Жалғаулық шылау қатысқан сөйлемді
анықтаңыз
А) 22 наурыз күні біз
демаламыз
В) Біресе мәтін оқимын,
біресе теледидар қараймын.
С) Наурыз көжеге жеті
түрлі дәм қосады
Д) Табиғат адамға бәрін
береді
Е) Табиғатты
аялайық.
|
Оқушылар тест тапсырмасын
орындайды
|
Дескриптор:
Жалпы -3
балл
– Оқушылар тест тапсырмасын
орындайды
|
Тест
парағы
|
2-тапсырма
“Кім жылдам”
ойыны
Шылау бөлімі бойынша
өткенді пысықтау ретінде 10 сұрақ
қойылады
1.Шылау ережесін
айт?
2.Шылаудың негізгі белгісі
қандай?
3.Шылау неше түрге бөлінеді,
оларды ата?
4.Демеулікті шылау дегеніміз
не?
5.Демеулікті шылаулардың
жалғаулары қандай?
6.Кез-келген шылаудың жалғауын
қатыстырып сөйлем
құра
7.Шылау сөз табына жата
ма?
8.Сөйлемнен демеулікті шылауды
табыңыз
Сен түгіл мен де осы жолы
өздік жұмысын уақытында
тапсырмадым.
9.Сөйлемнен Болжалдық мағына
беретін демеуліктерді
ата
Ертеде бір көріпкел кісі
болыпты-мыс
10.
Нақтылау мағына беретін
демеуліктердің жалғауларын
ата?
3-тапсырма
Шылаудың әр түріне
мысалдан жазады
Бекіту
сұрақтары:
1. Шылау
дегеніміз не?
2. Шылаудың
қандай түрлері бар?
3. Қандай әлеуметтік
желілерді білесің және қандай әлеуметтік желілермен
таныстың?
|
Оқушылар сұрақтарға дұрыс әрі
жылдам жауап береді
Сұрақтарғаа жауап
береді
|
Дескриптор:
Жалпы-3
балл
– Оқушылар сұрақтарға дұрыс
әрі жылдам жауап
береді
Дескриптор:
Жалпы- 4
балл
– Оқушылар шылаудың әр түріне
мысалдан жазады
|

Қима қағаздар, жұмыс дәптері,
стикерлер
|
Бекіту:
5
минут
|
Бүгінгі
сабақтан не түсіндіңіздер. «WhatsApp» парағына
жазыңыздар.

|
Оқушылар бүгінгі сабаққа
«WhatsApp» әдісі бойынша өз пікірін жазу арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігін
бағалайды.
|

|