3 минут
|
Сергіту сәті
Жағымды көңіл күй туғызу мақсатында «Бүгінгі күн
тамаша» ойынын ойнату
Топтарға
бөлу (қиындылардан
мақал-мәтелдерді құрастыру)
(2 топ, әр топта 4-5
мұғалімнен)
|
Тыңдаушылар бір –біріне жақсы
бір тілек айтады..
Топтың әр мүшесі қолындағы қиынды бойынша
мақал-мәтелдің толық нұсқасын құрастырады, сол бойынша топқа
бөлінеді.
|
Мақал-мәтелдер жазылған
қиындылар
|
10минут
5 минут
5 минут
5 минут
10
минут
|
-Зейінді шоғырландыруға
арналған жаттығу. /Шағын топтарды жұмыс
істейді/
-Визуалды және ауызша көрсеткіштерді
талдау.
-Салыстыру, жинақтау және
қолдану
Не үшін сөйлеу керек?
Әңгіменің түрлерінен түсінік
беру /Слайд/
|
1а
–тапсырма: Тарихи және географиялық санаттар бойынша
сұрыптау
2
тапсырма: Көзбен көретін айғақтар бойынша сауалнама
/ «Миға шабуыл» әдісі арқылы
ықтимал сұрақтар
қойылады/
3
тапсырма: Сұрақтарды бағалау және жауап іздеу
/Сұрақтар сұраптау бойынша
кесте құру/
4 тапсырма: Көңіл күйге
ортақтасу Көліктің ескі түрлерін
пайдаланып, ескі заманның адамдары қалай
өмір
сүргендерін елестетіп көріңіз. Сіздің қазіргі өмір
туралы біліміңіздің арқасында қандай
өзгерістер болуы
мүмкін?
[кестені құрған кезде
«кейін» жəне «қазір» сөздерін
пайдаланыңыз].
Топпен талқылайды
|
Фотосуреттер мен
суреттер беріледі/Үлестірмелі материал 180
бет/
/Көзбен көретін айғақтар
негізінде сын тұрғысынан ойлау/
Ауызша алынған ақпарат
туралы сын тұрғысынан ойлау/Үлестірмелі материал 182
бет/
Миға шабул
/
Үлестірмелі материал 183
бет /
Сұрақтар
Ресурс
/фотолар
жиынтығы/
|
10 минут
5
минут
|
-Жоғары белсенділікті талап
ететін жаттығу.
Қарлы кесек стратегия
/Тыңдаушыларға мәтінмен /
-Oxfam көзқарасы және
артефактілер.
Жинақтау және қолдану
//
-Күн бойынша рефлексия
|
Мәтінмен жұмыс жасайды,
талқылайды.
Жаһандық азаматтық бойынша
нұсқаулық
1 тапсырма /кесте құру (болашақты есепке
алу)/
Талқылау құралдары
|
Ресурс /Мәтін
беріледі/
Салыстыру және жинақтау
|