|
11 күн |
1-2 сабақтар |
|||
|
Тақырыбы: |
|
|||
|
Мақсаты: |
Мұғалімдер 21 ғасырда сын тұрғысынан ойлаудың маңызы мен өзектілігі туралы тұжырым жасайды. |
|||
|
Оқу нәтижесі: |
Мұғалімдер өз сабақтарында сын тұрғысынан ойлауды дамытудың тәсілдерін әзірлейді. |
|||
|
Түйінді идеялар: |
Сын тұрғысынан ойлау бақылау, тәжірибе толғану және пайымдау нәтижесінде алынған |
|||
|
Сабақтар барысы: |
||||
|
Уақыты |
Коучтың іс- әрекеті |
Тыңтаушының іс-әректі |
Ресурстар |
|
|
3 минут |
Сергіту сәті Жағымды көңіл күй туғызу мақсатында «Бүгінгі күн тамаша» ойынын ойнату Топтарға бөлу (қиындылардан мақал-мәтелдерді құрастыру) (2 топ, әр топта 4-5 мұғалімнен) |
Тыңдаушылар бір –біріне жақсы бір тілек айтады.. Топтың әр мүшесі қолындағы қиынды бойынша мақал-мәтелдің толық нұсқасын құрастырады, сол бойынша топқа бөлінеді. |
Мақал-мәтелдер жазылған қиындылар |
|
|
10минут 5 минут 5 минут 5 минут 10 минут |
-Зейінді шоғырландыруға арналған жаттығу. /Шағын топтарды жұмыс істейді/ -Визуалды және ауызша көрсеткіштерді талдау. -Салыстыру, жинақтау және қолдану Не үшін сөйлеу керек? Әңгіменің түрлерінен түсінік беру /Слайд/ |
1а –тапсырма: Тарихи және географиялық санаттар бойынша сұрыптау 2 тапсырма: Көзбен көретін айғақтар бойынша сауалнама / «Миға шабуыл» әдісі арқылы ықтимал сұрақтар қойылады/ 3 тапсырма: Сұрақтарды бағалау және жауап іздеу /Сұрақтар сұраптау бойынша кесте құру/ 4 тапсырма: Көңіл күйге ортақтасу Көліктің ескі түрлерін пайдаланып, ескі заманның адамдары қалай өмір сүргендерін елестетіп көріңіз. Сіздің қазіргі өмір туралы біліміңіздің арқасында қандай өзгерістер болуы мүмкін? [кестені құрған кезде «кейін» жəне «қазір» сөздерін пайдаланыңыз]. Топпен талқылайды |
Фотосуреттер мен суреттер беріледі/Үлестірмелі материал 180 бет/ /Көзбен көретін айғақтар негізінде сын тұрғысынан ойлау/ Ауызша алынған ақпарат туралы сын тұрғысынан ойлау/Үлестірмелі материал 182 бет/ Миға шабул / Үлестірмелі материал 183 бет / Сұрақтар Ресурс /фотолар жиынтығы/ |
|
|
2 минут |
Кері байланыс |
|
|
|
|
|
2 сабақ: Оқытуда сын тұрғысынан ойлауды пайдалау |
|||
|
10 минут 5 минут |
-Жоғары белсенділікті талап ететін жаттығу. Қарлы кесек стратегия /Тыңдаушыларға мәтінмен / -Oxfam көзқарасы және артефактілер. Жинақтау және қолдану // -Күн бойынша рефлексия |
Мәтінмен жұмыс жасайды, талқылайды. Жаһандық азаматтық бойынша нұсқаулық 1 тапсырма /кесте құру (болашақты есепке алу)/ Талқылау құралдары |
Ресурс /Мәтін беріледі/ Салыстыру және жинақтау |
|
|
|
|
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сын тұрғысынан ойлаудың мәні
Сын тұрғысынан ойлаудың мәні
|
11 күн |
1-2 сабақтар |
|||
|
Тақырыбы: |
|
|||
|
Мақсаты: |
Мұғалімдер 21 ғасырда сын тұрғысынан ойлаудың маңызы мен өзектілігі туралы тұжырым жасайды. |
|||
|
Оқу нәтижесі: |
Мұғалімдер өз сабақтарында сын тұрғысынан ойлауды дамытудың тәсілдерін әзірлейді. |
|||
|
Түйінді идеялар: |
Сын тұрғысынан ойлау бақылау, тәжірибе толғану және пайымдау нәтижесінде алынған |
|||
|
Сабақтар барысы: |
||||
|
Уақыты |
Коучтың іс- әрекеті |
Тыңтаушының іс-әректі |
Ресурстар |
|
|
3 минут |
Сергіту сәті Жағымды көңіл күй туғызу мақсатында «Бүгінгі күн тамаша» ойынын ойнату Топтарға бөлу (қиындылардан мақал-мәтелдерді құрастыру) (2 топ, әр топта 4-5 мұғалімнен) |
Тыңдаушылар бір –біріне жақсы бір тілек айтады.. Топтың әр мүшесі қолындағы қиынды бойынша мақал-мәтелдің толық нұсқасын құрастырады, сол бойынша топқа бөлінеді. |
Мақал-мәтелдер жазылған қиындылар |
|
|
10минут 5 минут 5 минут 5 минут 10 минут |
-Зейінді шоғырландыруға арналған жаттығу. /Шағын топтарды жұмыс істейді/ -Визуалды және ауызша көрсеткіштерді талдау. -Салыстыру, жинақтау және қолдану Не үшін сөйлеу керек? Әңгіменің түрлерінен түсінік беру /Слайд/ |
1а –тапсырма: Тарихи және географиялық санаттар бойынша сұрыптау 2 тапсырма: Көзбен көретін айғақтар бойынша сауалнама / «Миға шабуыл» әдісі арқылы ықтимал сұрақтар қойылады/ 3 тапсырма: Сұрақтарды бағалау және жауап іздеу /Сұрақтар сұраптау бойынша кесте құру/ 4 тапсырма: Көңіл күйге ортақтасу Көліктің ескі түрлерін пайдаланып, ескі заманның адамдары қалай өмір сүргендерін елестетіп көріңіз. Сіздің қазіргі өмір туралы біліміңіздің арқасында қандай өзгерістер болуы мүмкін? [кестені құрған кезде «кейін» жəне «қазір» сөздерін пайдаланыңыз]. Топпен талқылайды |
Фотосуреттер мен суреттер беріледі/Үлестірмелі материал 180 бет/ /Көзбен көретін айғақтар негізінде сын тұрғысынан ойлау/ Ауызша алынған ақпарат туралы сын тұрғысынан ойлау/Үлестірмелі материал 182 бет/ Миға шабул / Үлестірмелі материал 183 бет / Сұрақтар Ресурс /фотолар жиынтығы/ |
|
|
2 минут |
Кері байланыс |
|
|
|
|
|
2 сабақ: Оқытуда сын тұрғысынан ойлауды пайдалау |
|||
|
10 минут 5 минут |
-Жоғары белсенділікті талап ететін жаттығу. Қарлы кесек стратегия /Тыңдаушыларға мәтінмен / -Oxfam көзқарасы және артефактілер. Жинақтау және қолдану // -Күн бойынша рефлексия |
Мәтінмен жұмыс жасайды, талқылайды. Жаһандық азаматтық бойынша нұсқаулық 1 тапсырма /кесте құру (болашақты есепке алу)/ Талқылау құралдары |
Ресурс /Мәтін беріледі/ Салыстыру және жинақтау |
|
|
|
|
|
||
шағым қалдыра аласыз













