|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
13.01.2025 |
|
|
Сынып: 5 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Біз-сыбайлас жемқорлыққа қарсымыз!» «Көшедегі қауіпті заттардан қалай аулақ болуға болады?» |
|
|
Мақсаты |
Сыбайлас жемқорлықтың қоғамға тигізетін әсерін түсіндіру. Оқушыларды адалдық, жауапкершілік, әділдік сияқты құндылықтарға баулу. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестегі оқушылардың рөлін анықтау. Оқушыларға көшеде кездесу мүмкін қауіпті заттар туралы ақпарат беру. Күдікті заттарды анықтап, олардан аулақ болудың негізгі ережелерін үйрету. Өз қауіпсіздігіне жауапкершілікпен қарау мәдениетін қалыптастыру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді. |
|
Көңілді әуен
|
|
Сабақтың ортасы |
"Адалдық – ардың ісі" тақырыбына қысқаша ой бөлісу. Кіріспе бөлім : Сыбайлас жемқорлықтың анықтамасы: мұғалімнің түсіндіруі. Қазақстандағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат (Нақты мысалдар келтіру: "Адал Ұрпақ", "Саналы Ұрпақ" жобалары). Жемқорлықтың қоғамдағы салдары туралы бейнеролик көрсету. Негізгі бөлім : Топтық жұмыс: 1. "Жемқорлықсыз қоғам" постері Оқушылар топқа бөлініп, жемқорлықсыз қоғам құру жолдары туралы постер дайындайды. Сұрақ-жауап: Жемқорлықтан қалай аулақ болуға болады? Адал болу үшін қандай қасиеттер қажет? Бейнематериалдар (Қазақстандағы жемқорлыққа қарсы әрекеттер туралы) |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар бір -бірінің жұмыстарын бағалайды
Әр топ өз жұмыстарын қорғайды және сыныптың пікірін тыңдайды.
|
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер Жемқорлықтың қоғамдағы салдары туралы бейнеролик көрсету. |
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды бөлім: Рефлексия: "Мен адалдықты қалай түсінемін?" тақырыбында эссе жазу немесе қысқаша пікір айту. Үй тапсырмасы: "Сыбайлас жемқорлықты жою үшін мен не істей аламын?" тақырыбында шағын шығармашылық жұмыс жазу. |
Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады |
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау |
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. Қызығушылықты ояту: Сұрақ: «Сіздер көшеде жатқан белгісіз заттарды кездестіргенде не істейсіздер?» Негізгі бөлім Жаңа тақырыпты түсіндіру : Көшедегі қауіпті заттар дегеніміз не? Белгісіз пакеттер, сөмкелер, қораптар. Құрамында жарылғыш, улы заттар немесе қауіпті химиялық заттар болуы мүмкін заттар. Көшедегі қауіпті заттарды анықтау белгілері: 1. Күдікті иіс немесе сұйықтықтың ағуы. 2. Затқа бекітілген сымдар немесе батареялар. 3. Тасталған немесе ұмытылған көрінетін заттар. Күдікті заттардан аулақ болу ережелері: 1. Затқа жақындамау және қол тигізбеу. 2. Айналадағы адамдарға қауіпті зат туралы ескерту. 3. 102 (полиция) немесе 112 (төтенше жағдайлар қызметіне) дереу хабарлау. 4. Қауіпсіз қашықтыққа кетіп, басқаларға бұл аумаққа жақындамауды түсіндіру. 5. Құзырлы органдардың нұсқауларын күту. Топтық жұмыс : Тапсырма: Оқушыларды 3 топқа бөлу. Әр топқа жағдай беріледі (мысалы, көшеде күдікті сөмке табылды). Тапсырма: Көрсетілген жағдайды талдап, қандай қадамдар жасау керектігін жоспарлау. 3. Көрнекілік арқылы түсіндіру (5 минут): Қауіпті заттардың суреттері мен бейнематериалдарды көрсету. Әр мысалды талқылау: қауіптілігін анықтау және қалай әрекет ету керектігін анықтау. Қорытынды Қайталау: Мұғалім сабақтың негізгі тұжырымдарын қайталайды: Көшеде қауіпті заттарды анықтау және аулақ болу ережелері. Рефлексия: Сұрақ: «Бүгінгі сабақтан қандай маңызды нәрсені үйрендіңіздер?» Оқушылар өз ойларын бөліседі. Үй тапсырмасы: Отбасымен бірге көшеде қауіпті заттардан сақтану ережелерін талқылау. Қауіпсіздік шаралары туралы постер жасау |
Оқушылар сабақтың тақырыбын сұрақтарға жауап беру арқылы түсінеді. Әр топ өз жұмысын таныстырады. |
Оқушылар бір бірінің жауаптарын толықтырады Оқушылар бір бірінің жауаптарын толықтырады |
Презентация Қауіпті заттардың суреттері мен бейнематериалдар. Қауіпсіздік қызметтерінің байланыс нөмірлері жазылған ақпараттық қағаздар. |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сын воды ЯНКА МАВР
Сын воды ЯНКА МАВР
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
13.01.2025 |
|
|
Сынып: 5 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Біз-сыбайлас жемқорлыққа қарсымыз!» «Көшедегі қауіпті заттардан қалай аулақ болуға болады?» |
|
|
Мақсаты |
Сыбайлас жемқорлықтың қоғамға тигізетін әсерін түсіндіру. Оқушыларды адалдық, жауапкершілік, әділдік сияқты құндылықтарға баулу. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестегі оқушылардың рөлін анықтау. Оқушыларға көшеде кездесу мүмкін қауіпті заттар туралы ақпарат беру. Күдікті заттарды анықтап, олардан аулақ болудың негізгі ережелерін үйрету. Өз қауіпсіздігіне жауапкершілікпен қарау мәдениетін қалыптастыру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді. |
|
Көңілді әуен
|
|
Сабақтың ортасы |
"Адалдық – ардың ісі" тақырыбына қысқаша ой бөлісу. Кіріспе бөлім : Сыбайлас жемқорлықтың анықтамасы: мұғалімнің түсіндіруі. Қазақстандағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат (Нақты мысалдар келтіру: "Адал Ұрпақ", "Саналы Ұрпақ" жобалары). Жемқорлықтың қоғамдағы салдары туралы бейнеролик көрсету. Негізгі бөлім : Топтық жұмыс: 1. "Жемқорлықсыз қоғам" постері Оқушылар топқа бөлініп, жемқорлықсыз қоғам құру жолдары туралы постер дайындайды. Сұрақ-жауап: Жемқорлықтан қалай аулақ болуға болады? Адал болу үшін қандай қасиеттер қажет? Бейнематериалдар (Қазақстандағы жемқорлыққа қарсы әрекеттер туралы) |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар бір -бірінің жұмыстарын бағалайды
Әр топ өз жұмыстарын қорғайды және сыныптың пікірін тыңдайды.
|
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер Жемқорлықтың қоғамдағы салдары туралы бейнеролик көрсету. |
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды бөлім: Рефлексия: "Мен адалдықты қалай түсінемін?" тақырыбында эссе жазу немесе қысқаша пікір айту. Үй тапсырмасы: "Сыбайлас жемқорлықты жою үшін мен не істей аламын?" тақырыбында шағын шығармашылық жұмыс жазу. |
Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады |
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау |
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. Қызығушылықты ояту: Сұрақ: «Сіздер көшеде жатқан белгісіз заттарды кездестіргенде не істейсіздер?» Негізгі бөлім Жаңа тақырыпты түсіндіру : Көшедегі қауіпті заттар дегеніміз не? Белгісіз пакеттер, сөмкелер, қораптар. Құрамында жарылғыш, улы заттар немесе қауіпті химиялық заттар болуы мүмкін заттар. Көшедегі қауіпті заттарды анықтау белгілері: 1. Күдікті иіс немесе сұйықтықтың ағуы. 2. Затқа бекітілген сымдар немесе батареялар. 3. Тасталған немесе ұмытылған көрінетін заттар. Күдікті заттардан аулақ болу ережелері: 1. Затқа жақындамау және қол тигізбеу. 2. Айналадағы адамдарға қауіпті зат туралы ескерту. 3. 102 (полиция) немесе 112 (төтенше жағдайлар қызметіне) дереу хабарлау. 4. Қауіпсіз қашықтыққа кетіп, басқаларға бұл аумаққа жақындамауды түсіндіру. 5. Құзырлы органдардың нұсқауларын күту. Топтық жұмыс : Тапсырма: Оқушыларды 3 топқа бөлу. Әр топқа жағдай беріледі (мысалы, көшеде күдікті сөмке табылды). Тапсырма: Көрсетілген жағдайды талдап, қандай қадамдар жасау керектігін жоспарлау. 3. Көрнекілік арқылы түсіндіру (5 минут): Қауіпті заттардың суреттері мен бейнематериалдарды көрсету. Әр мысалды талқылау: қауіптілігін анықтау және қалай әрекет ету керектігін анықтау. Қорытынды Қайталау: Мұғалім сабақтың негізгі тұжырымдарын қайталайды: Көшеде қауіпті заттарды анықтау және аулақ болу ережелері. Рефлексия: Сұрақ: «Бүгінгі сабақтан қандай маңызды нәрсені үйрендіңіздер?» Оқушылар өз ойларын бөліседі. Үй тапсырмасы: Отбасымен бірге көшеде қауіпті заттардан сақтану ережелерін талқылау. Қауіпсіздік шаралары туралы постер жасау |
Оқушылар сабақтың тақырыбын сұрақтарға жауап беру арқылы түсінеді. Әр топ өз жұмысын таныстырады. |
Оқушылар бір бірінің жауаптарын толықтырады Оқушылар бір бірінің жауаптарын толықтырады |
Презентация Қауіпті заттардың суреттері мен бейнематериалдар. Қауіпсіздік қызметтерінің байланыс нөмірлері жазылған ақпараттық қағаздар. |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
шағым қалдыра аласыз













