Ұйымдастыру кезеңі
(5 мин)
|
- Оқушылармен
амандасу.
- Сабақтың мақсаттары мен міндеттерімен
таныстыру.
- Психологиялық ахуал қалыптастыру:
«Досыңды тап» ойыны. Оқушылардан өз достарының ерекше қасиеттерін
айту сұралады
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша
орындарына отырады.
|
Компьютер
|
Кіріспе бөлім (10
минут):
|
- «Достық дегеніміз не?» сұрағын талқылау.
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
- Оқушыларға достық туралы шағын видео
немесе сурет көрсетіп,
талқылау.
- Сұрақтар: Шынайы дос қандай болады?
Жалған дос дегеніміз не?
|
Оқушылар ойларымен
бөліседі.Тақырып бойынша мысалдарды
тыңдайды.
|
Интерактивті тақта
|
Негізгі бөлім (25
минут):
|
**1) Шынайы достықтың белгілері (10
минут):**
- Өзара адалдық және
сенім.
- Қиындықта бірге болу,
көмектесу.
- Бір-бірін қолдау,
құрметтеу.
**2) Жалған достықтың белгілері (10
минут):**
- Тек пайда көру үшін
араласу.
- Сенімділікті бұзу, өтірік
айту.
- Қиындық туғанда қашып
кету.
**3) Жағдаяттарды талдау (5
минут):**
- Оқушыларға бірнеше жағдаят
ұсынылады:
- Досың сенің сырларыңды басқаларға айтып
берді. Бұл шынайы дос
па?
- Қиын жағдайда досың саған көмектесті.
Бұл қандай дос?
- Әр жағдаят бойынша оқушылар шынайы немесе
жалған достықты
анықтайды.
|
Сұрақтарға жауап
береді
Мұғалімді тыңдап, пікір
алмасады.
Топтық талқылауға
қатысады.
|
Презентация
Жағдаяттық
тапсырмалар.Флипчарт ,
маркерлер
Достық туралы бейнематериал немесе
суреттер.
|
Топтық
жұмыс:
|
- Оқушыларды топтарға бөліп, «Шынайы және
жалған достық» тақырыбында Венн диаграммасын құруды ұсыну. Әр топ
өз нәтижесін қорғайды.
|
Венн диаграммасын
толтырады,қоғайды.
|
презентация
|
Қорытынды бөлім (10
минут):
|
- Сабақтың негізгі тұстарын талқылау: Шынайы
достықтың
құндылығы.
- Достық туралы нақыл сөздер мен
мақал-мәтелдерді
талдау:
- «Дос жылатып айтады, дұшпан күлдіріп
айтады.»
- «Жақсы дос - жанға
серік.»
|
Қорытындыға өз ойларын
қосады.Мақалдардың мағынасын
ашады..
|
|