ШЫҢҒЫС АЙТМАТОВТЫҢ ӨМІРІ МЕН ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ШЫҢҒЫС АЙТМАТОВТЫҢ ӨМІРІ МЕН ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
Шыңғыс Айтматов өмірі мен шығармашылығы. «Алғашқы ұстаз» повесі
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді:

Бөлім:

Аңызбен өрілген көркем сөз

Мектеп:


Мұғалімнің аты-жөні:


Күні:

Сынып:

10

Оқушы саны:

Қатысқандар саны: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Шыңғыс Айтматовтың өмірі мен шығармашылығы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсат(тар)ы:

10.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау

Сабақ мақсаты

- шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау

Бағалау критерийлері:

- шығармадағы автордың идеясын анықтайды;

- өмір шындығымен байланыстырады

Сабақтың барысы


Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтіңіс-әрекеті

Оқушыныңіс-әрекеті

Бағалау

Ресурс

Сабақтың басы

1 минут








4 минут

















Сабақтың ортасы


3 минут

























4 минут








4 минут






20 минут




1.Ұйымдастыру кезеңі.

Аманадасу

Оқушыларды түгендеу, күнделікке белгілеу

Психологиялық ахуал туғызу Көңіл күйлерін қалай? Сабаққа дайынсыздар ма?


Өткен білімді еске түсіру.

«Бір адым алға» әдісі.

Қойылатын сұрақтар:

  1. «Шақан –Шері романының авторы кім? ( )

  2. Шақан –шері романындағы басты кейіпкер кім?( )

  3. Баспасөз бетінде алғаш рет қай жылы көрінді? ( )

  4. Жолбарыс жымы бөліміндегі жымы сөзінің мағынасы қандай ? ( )

  5. Жазушы адам мен жануарларды байланыстыратын тағы қандай шығармалар жазған? ( )


Жаңа тақырып.

«Мен танитын тұлға» әдісі

Жаңа тақырыпты болжау

Ендеше, бүгінгі өтетін тақырыбымыз кім туралы болады деп ойлайсыздар?


Дәптерлеріне тақырыпты жазғызу

Шыңғыс Айтматов өмірі мен шығармашылығы. «Алғашқы ұстаз» повесі

«Алғашқы ұстаз» сөз тіркесін орысша, ағылшынша аудармасын жазу (тақтаға екі оқушы шығып жазады)

Первый учитель – орысша

The first teacher – ағылшынша


Оқу мақсатымен, бағалау критерийімен таныстыру


Оқылым тапсырмасы. Оқулықпен жұмыс 166-бет

Жазушының өмірі мен шығармашылын оқу.

Айтылым тапсырмасы «Полилогтік» әдісі.

Жалпы сынып білген мәліметтерін ортаға салу


Тыңдалым тапсырмасы

Бейнебаянды көру, тыңдау





Жазылым тапсырмасы


1.«Дүйсен» тобына тапсырма.

Шығарманың идеясын анықтаңыз. Шығармадан дәлелдер келтіріңіз.



2. «Алтынай» тобына тапсырма.

Шығарманың идеясын бүгінгі өмірмен байланыстырыңыз.



3. «Мектеп» тобына тапсырма.

Бұрынғы мен бүгінгі мектепті салыстыра талдаңыз.


.





2- тапсырма

Екі түбірдің бірігуі, қосарлануы немесе қайталануы арқылы жасалған сөздерді табыңдар.



Амандасады

Жоқ оқушылар анықталады

Оқушылар көңіл күйлері жақсы екенін айтады.





Дескриптор:

-Сұрақтарға жауап береді
















Дескриптор:

Суреттер арқылы ақын-жазушыларды анық

тайды.






Ш. Айтматов туралы болатынын айтады.



Дескриптор:

Дәптерге тақырыпты жазады

Орысша, ағылшынша аудармасын жазады.







Оқу мақсатымен, бағалау критерийімен танысады.


Дескриптор:

Оқулықтан жазушы туралы ақпаратты оқиды;


Ауызша білген ақпаратты ортада талдайды.




Дескриптор:

Ұсынған бейнебаянды тыңдайды;

Шығарманың қысқаша мазмұнымен танысады.




Дескриптор:

- Идеясын анықтайды;

- шығармадан дәлелдер келтіреді


Дескриптор:

- Шығарманың идеясын бүгінгі өмірмен байланыстырады.


Дескриптор:

- Екі түрлі мектепті айырмашылығын салыстыра талдайды.



Дескриптор: Сөйлемнен бірігу,қосарлану, қайталану арқылы жасалған сөздерді табады.


Жарайсыңдар!









ҚБ. Мадақтау сөздер

(тамаша, өте дұрыс жауап т.б)













Мадақтау сөздер

(тамаша, керемет жауап т.б)









ҚБ. Мадақтау сөздер













ҚБ:

















ҚБ:

Топтар бір-бірін

«Сағат тілі» әдісімен бағалауы. Оқушылар баллдық жүйемен топты бағалайды, бірін-бірі бағалайды

Мұғалім ҚБ

«Монета» әдісі арқылы топты бағалайды


Оқулық дәптер қалам
























1-слайд

Суреттер












2-слайд

Дәптер оқулық қалам








3-слайд



Оқулық

4-cлайд








5-слайд








6-слайд







баллдықжүйе

«8-10»,

«6-7»,

«4-5»,

«0-3»




Сабақтың соңы

1 минут














Кері байланыс:

3минут




Бағалау:

3 минут






Үйгетапсырма:

1 минут


Бекіту сұрақтары

1.Ұстаз Дүйсеннің үміті ақталды ма?

2. Шығармада қандай ұлттық құндылықтар кездеседі?

3. Шығарманың шынайылығы


- Идеясын анықтап, бүгінгі өмірмен байланыстырдыңыздар;

- Екі түрлі мектептің айырмашылығы мен ұқсастығын салыстыра талдай алдыңыздар;



«Түсіндім»

«Түсінбедім »

«Әлі де ізденуім керек »


Мұғалімнің ҚБ:

Мадақтау сөздер арқылы







Үй тапсырмасын оқушылар Білім кластан. қараулары керек

Мақсаты: сабақты қорытындылау









Мақсаты: оқушының сабаққа баға беруі




Мақсаты:Оқушы бүгінгі сабақта жеткен жетістігі туралы бағаланады





Тиімділігі: Оқу мақсатына табыс критерийлері арқылы жеткендерін біледі


Тиімділігі: шынайы пікір айтады



Тиімділігі: Білім класқа баға қойылады

7-слайд










8-слайд





Слайд баллдық жүйе

«8-10»,

«6-7»,

«4-5»,

«0-3»







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.12.2024
347
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі