|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тақырыбы |
«Еңбегі адал жас өрен» жобасы «Адал азамат-Адал еңбек-Адал табыс» Қауіпсіздік сабағы № 9-САБАҚ «Интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жеке шекараларды қорғау» |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларға адал еңбектің мәні мен қоғамдағы орны туралы түсінік беру, адалдық, еңбекқорлық қасиеттерін тәрбиелеу, өмірде дұрыс таңдау жасауға баулу. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты |
Оқушыларға интернет және әлеуметтік желілерде жеке шекараларды қорғаудың маңыздылығын түсіндіру, дербес мәліметтерді сақтау мен қауіпсіздік ережелерін үйрету. |
|
|
Қауіпсіздік міндеті |
Әлеуметтік желілерде жеке шекараларды сақтаудың қажеттілігін түсіндіру. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларға толеранттық туралы мағлұмат бере отырып, өздері жүрген орталарында мейірімді болуға, бұзақылық істерге бармауға, адами бойларындағы қасиеттерін сақтауға, әдепті де, тәртіпті де тұлға болып өсуін тәрбиелеу |
|
|
Апта дәйексөзі |
1-апта дәйексөзі: Әділдік пен жауапкершілік-біртұтас ұғым! |
|
Сабақ барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
Сәлемдесу. “Амандасу” тренингі Оқушыларға «Адал еңбек дегеніміз не?», «Адал азамат қандай болуы керек?» деген сұрақтар қойып, жауаптарын тыңдау. Тақырыпқа қызығушылықтарын арттыру үшін шағын бейнежазба көрсету немесе мысалдар келтіру. |
Оқушылар мемлекеттік гимнін бірге орындайды. Балалар сұраққа жауап береді, пікір алмасады. |
Жұмыс дәптер |
|
Сабақтың ортасы 20 мин |
«Еңбегі адал жас өрен» жобасы: Жобаның мақсаты мен маңызы. Жастардың еңбекке деген құрметі мен адалдық қасиеттері туралы талқылау. Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Ұлттық құрылтайдың «Адал адам – Адал еңбек – Адал табыс» атты үшінші отырысында сөйлеген сөзі — Қазақстан Республикасы Президентінің ресми сайты. Адалдық, еңбекқорлық туралы түсіндіру, адал еңбектің адамның өмірінде қандай орын алатынын айтып беру. Табысты адамдардың өмір жолынан мысалдар келтіріп, олар жетістікке адал еңбек арқылы жеткенін айту. "Менің адалдықпен жетістікке жету жолым" тақырыбына эссе жазу Талқылау:«Адал еңбек арқылы жетістікке жеткен тұлғалар» туралы шағын ақпарат беру. Оқушылармен осы тұлғалардың өмірінен қандай үлгі алуға болатынын талқылау. Оқушыларды 3 топқа бөлу. Әр топқа берілетін тапсырма: Адалдық туралы мақала дайындау. Еңбекқорлық туралы өлең құрастыру. Адал азаматтың суретін салу немесе шағын сахналық көрініс қою. |
Балалар оқиды, талқылайды. Әр топ өз шешімін сынып алдында таныстырады. |
Слайд https://learningapps.org/view14378307 https://learningapps.org/view15377970 |
|
10 мин |
Сұрақтар арқылы ой қозғау: Интернетте қандай жеке мәліметтерді бөлісуге болады деп ойлайсыздар? Әлеуметтік желілерде мәліметтерді бөлісудің қауіптілігі туралы не білесіздер? Интернетте жеке ақпаратты қорғау ережелері: Әлеуметтік желілерде және интернетте тек қажетті ақпаратты бөлісу. Жеке мәліметтерді, жеке фотосуреттер мен мекенжайларды ашық түрде жарияламау. Күмәнді сілтемелерге өтпеу, әсіресе бейтаныс адамдардан келген сілтемелерге абай болу. Құпия сөздерді жүйелі түрде жаңартып отыру және оларды бейтаныс адамдармен бөліспеу. Қауіпсіздік параметрлері: Әлеуметтік желілердегі жеке шекараларды қорғау үшін профилдің құпиялылық баптауларын пайдалану (жақын адамдарға ғана көрсету, қосылу сұрауларын шектеу). Жеке деректерді жариялау кезінде "тек достарға көрсету" режимін қолдану. «Жеке шекараларымды қалай қорғай аламын?» деген сұрақ бойынша әр оқушы өз ойын қысқаша айтып өтеді. Сабақты қорытындылау, оқушыларға жеке шекараларды қорғаудың маңыздылығын тағы да атап өту. |
Балалар оқиды, талқылайды. |
Интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жеке шегараларды қорғау туралы ақпарат пен бейнематериалдар. Пайдалы сілтемелер: |
|
Сабақ соңы 5 мин |
Рефлексия: Оқушылардан сабақтан алған әсерлерін сұрау. «Адал еңбек - табысқа бастар жол» деген оймен сабақтың мәнін қорытындылау. |
Тиімді кері байланыс береді |
|
|
Үй тапсырмасы: Адал еңбек және табыс туралы мақалалар жинап, талдау жасау. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сынып сағаты
Сынып сағаты
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тақырыбы |
«Еңбегі адал жас өрен» жобасы «Адал азамат-Адал еңбек-Адал табыс» Қауіпсіздік сабағы № 9-САБАҚ «Интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жеке шекараларды қорғау» |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларға адал еңбектің мәні мен қоғамдағы орны туралы түсінік беру, адалдық, еңбекқорлық қасиеттерін тәрбиелеу, өмірде дұрыс таңдау жасауға баулу. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты |
Оқушыларға интернет және әлеуметтік желілерде жеке шекараларды қорғаудың маңыздылығын түсіндіру, дербес мәліметтерді сақтау мен қауіпсіздік ережелерін үйрету. |
|
|
Қауіпсіздік міндеті |
Әлеуметтік желілерде жеке шекараларды сақтаудың қажеттілігін түсіндіру. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларға толеранттық туралы мағлұмат бере отырып, өздері жүрген орталарында мейірімді болуға, бұзақылық істерге бармауға, адами бойларындағы қасиеттерін сақтауға, әдепті де, тәртіпті де тұлға болып өсуін тәрбиелеу |
|
|
Апта дәйексөзі |
1-апта дәйексөзі: Әділдік пен жауапкершілік-біртұтас ұғым! |
|
Сабақ барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
Сәлемдесу. “Амандасу” тренингі Оқушыларға «Адал еңбек дегеніміз не?», «Адал азамат қандай болуы керек?» деген сұрақтар қойып, жауаптарын тыңдау. Тақырыпқа қызығушылықтарын арттыру үшін шағын бейнежазба көрсету немесе мысалдар келтіру. |
Оқушылар мемлекеттік гимнін бірге орындайды. Балалар сұраққа жауап береді, пікір алмасады. |
Жұмыс дәптер |
|
Сабақтың ортасы 20 мин |
«Еңбегі адал жас өрен» жобасы: Жобаның мақсаты мен маңызы. Жастардың еңбекке деген құрметі мен адалдық қасиеттері туралы талқылау. Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Ұлттық құрылтайдың «Адал адам – Адал еңбек – Адал табыс» атты үшінші отырысында сөйлеген сөзі — Қазақстан Республикасы Президентінің ресми сайты. Адалдық, еңбекқорлық туралы түсіндіру, адал еңбектің адамның өмірінде қандай орын алатынын айтып беру. Табысты адамдардың өмір жолынан мысалдар келтіріп, олар жетістікке адал еңбек арқылы жеткенін айту. "Менің адалдықпен жетістікке жету жолым" тақырыбына эссе жазу Талқылау:«Адал еңбек арқылы жетістікке жеткен тұлғалар» туралы шағын ақпарат беру. Оқушылармен осы тұлғалардың өмірінен қандай үлгі алуға болатынын талқылау. Оқушыларды 3 топқа бөлу. Әр топқа берілетін тапсырма: Адалдық туралы мақала дайындау. Еңбекқорлық туралы өлең құрастыру. Адал азаматтың суретін салу немесе шағын сахналық көрініс қою. |
Балалар оқиды, талқылайды. Әр топ өз шешімін сынып алдында таныстырады. |
Слайд https://learningapps.org/view14378307 https://learningapps.org/view15377970 |
|
10 мин |
Сұрақтар арқылы ой қозғау: Интернетте қандай жеке мәліметтерді бөлісуге болады деп ойлайсыздар? Әлеуметтік желілерде мәліметтерді бөлісудің қауіптілігі туралы не білесіздер? Интернетте жеке ақпаратты қорғау ережелері: Әлеуметтік желілерде және интернетте тек қажетті ақпаратты бөлісу. Жеке мәліметтерді, жеке фотосуреттер мен мекенжайларды ашық түрде жарияламау. Күмәнді сілтемелерге өтпеу, әсіресе бейтаныс адамдардан келген сілтемелерге абай болу. Құпия сөздерді жүйелі түрде жаңартып отыру және оларды бейтаныс адамдармен бөліспеу. Қауіпсіздік параметрлері: Әлеуметтік желілердегі жеке шекараларды қорғау үшін профилдің құпиялылық баптауларын пайдалану (жақын адамдарға ғана көрсету, қосылу сұрауларын шектеу). Жеке деректерді жариялау кезінде "тек достарға көрсету" режимін қолдану. «Жеке шекараларымды қалай қорғай аламын?» деген сұрақ бойынша әр оқушы өз ойын қысқаша айтып өтеді. Сабақты қорытындылау, оқушыларға жеке шекараларды қорғаудың маңыздылығын тағы да атап өту. |
Балалар оқиды, талқылайды. |
Интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жеке шегараларды қорғау туралы ақпарат пен бейнематериалдар. Пайдалы сілтемелер: |
|
Сабақ соңы 5 мин |
Рефлексия: Оқушылардан сабақтан алған әсерлерін сұрау. «Адал еңбек - табысқа бастар жол» деген оймен сабақтың мәнін қорытындылау. |
Тиімді кері байланыс береді |
|
|
Үй тапсырмасы: Адал еңбек және табыс туралы мақалалар жинап, талдау жасау. |
|
|
шағым қалдыра аласыз













