|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
03.03.2025ж |
|
|
Сынып: |
6 |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Алғыс – ізгі ниет» Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
№24-САБАҚ
«Кибербуллингтің белгілері, қалай ерте тануға және өзіңізді қорғауға көмектесуге болады?». |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларға алғыс айту мәдениетін үйрету. Рақмет айту, ризашылық білдіру, құрмет көрсету дағдыларын қалыптастыру. Ізгілікке, сыйластыққа, қайырымдылыққа тәрбиелеу. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты |
Оқушыларға кибербуллингтің түрлері мен оның қауіптілігі туралы түсінік беру. Интернеттегі қауіпсіздік ережелерін үйрету. Кибербуллингке ұшыраған жағдайда дұрыс әрекет ету алгоритмін қалыптастыру. |
|
|
Дәйексөз |
Патриотизм – ата-анаңды құрметтей білуің...(Б.Момышұлы) |
|
|
Құндылық |
Тәуелсіздік және отаншылдық айы |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді. |
Мотивациялық сөздер |
Көңілді әуен
|
|
Сабақтың ортасы |
Тақырыпты таныстыру: Мұғалім «алғыс» ұғымын түсіндіреді. Сұрақ: «Сіз соңғы рет кімге және не үшін алғыс айттыңыз?» Негізгі бөлім 1. «Алғыс айту – ізгілік белгісі» әңгіме-дәрісі Мұғалім алғыс айтудың пайдасы туралы қысқаша түсінік береді. Қазақтың «Жақсылық етсең, қайтарымын күтпе» деген мақалын талқылау. Топтық жұмыс Оқушылар 3 топқа бөлінеді: 1. «Отбасыда алғыс» – ата-анаға алғыс айту 2. «Достарға алғыс» – достарға ризашылық білдіру 3. «Қоғамға алғыс» – ұстаздарға, еліне, табиғатқа алғыс Шығармашылық тапсырма: «Менің алғыс хатым» – оқушылар кімге алғыс айтқысы келетінін шағын хат түрінде жазады. |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Жауаптар талқыланады.
Әр топ өз ойларын постер немесе қағазға жазып, таныстырады.
Оқушылар бір -бірінің жұмыстарын бағалайды |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды бөлім 1. «Рақмет айту» ойыны Әр оқушы қасында отырған досына, мұғалімге немесе ата-анасына алғыс сөздерін айтады. 2. Рефлексия «Бүгінгі сабақтан не алдыңыз?» деген сұраққа жауап беру. |
Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады |
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау |
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын түсіндіру Психологиялық дайындық: «Қауіпсіз интернет – біздің ортақ міндетіміз» атты қысқа мотивациялық әңгіме. Сұрақтар: «Интернетте бізге қандай қауіп төнуі мүмкін?» «Сізге немесе таныстарыңызға кибербуллингке тап болу жағдайы кездесті ме?» Тақырыпты таныстыру: Мұғалім сабақтың тақырыбын жариялап, кибербуллингтің қоғамдағы өзектілігін түсіндіреді. Негізгі бөлім 1. Кибербуллинг түрлерін түсіндіру: Хейтерлік (Hate speech) – Басқаларды интернетте қорлау, тіл тигізу. Троллинг (Trolling) – Біреуді әдейі ашуландыру немесе жанжалды арандату. Допсинг (Doxxing) – Адамның жеке ақпаратын (мекенжайы, телефоны, жеке суреттері) рұқсатсыз тарату. Флейминг (Flaming) – Әдейі агрессивті пікір жазу. Имитация (Impersonation) – Басқа адамның атынан жалған аккаунт ашу. Аутинг (Outing) – Адамның құпия ақпаратын жариялау. Интернеттегі қауіпсіздік ережелері: Жеке ақпаратты бөтен адамдарға таратпау. Бейтаныс адамдармен сөйлескенде сақ болу. Күдікті сілтемелерді баспау. Әлеуметтік желілерде құпиялылық баптауларын дұрыс орнату. Интернеттегі күмәнді хабарламаларға жауап бермеу. Кибербуллингке қарсы әрекет ету алгоритмі: 1. Елемеу (Ignore) – Кибербуллерге жауап бермеу. 2. Бұғаттау (Block) – Қорлайтын адамды әлеуметтік желіден бұғаттау. 3. Дәлел жинау (Evidence collection) – Скриншот жасап, қорлау фактілерін сақтау. 4. Ересектерге айту (Report to adults) – Ата-анаға, мұғалімге немесе сенімді адамдарға айту. 5. Құзырлы органдарға хабарлау (Report to authorities) – Қажет болған жағдайда полицияға немесе киберқауіпсіздік ұйымдарына жүгіну. Топтық жұмыс: 1-топ: Кибербуллинг түрлерін сипаттап, мысалдар келтіреді. 2-топ: Интернеттегі қауіпсіздік ережелерін құрастырады. 3-топ: Кибербуллингке тап болғанда дұрыс әрекет ету алгоритмін сипаттайды. Ситуациялық тапсырмалар: Мұғалім әртүрлі интернеттегі қақтығыс жағдайларын сипаттап береді, оқушылар оларды қалай шешуге болатынын талқылайды. «Дұрыс-бұрыс» ойыны – Мұғалім киберқауіпсіздік туралы бірнеше тұжырым оқиды, оқушылар олардың дұрыс немесе бұрыс екенін анықтайды. Қорытынды бөлім 1. Рефлексия: «Мен бүгін үйрендім...» әдісі – оқушылар сабақтан алған негізгі ойларын айтады. 2. Қорытындылау: Мұғалім сабақтың маңызын түйіндеп, кибербуллингтің алдын алу үшін әр адамның саналы әрекеті маңызды екенін түсіндіреді. |
Оқушылар тақырыпты сұрақтарға жауап беру арқылы түсінеді. Оқушылар тыңдайды.Өз ойларын айтады Оқушылар топтық тапсырмаларды орындайды Оқушылар ойын ойнайды |
|
Презентация Кибербуллинг түрлері туралы презентация. Қауіпсіздік ережелері жазылған плакаттар. Ситуациялық тапсырмалар, бейнероликтер. Слайд суреттер Рөлдік ойындарға арналған сценарийлер. Қауіпсіздік белгілері бар суреттер. |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сынып сағаты 6 сынып Қмжсы «Алғыс – ізгі ниет» Қауіпсіздік сабағы 10 мин
Сынып сағаты 6 сынып Қмжсы «Алғыс – ізгі ниет» Қауіпсіздік сабағы 10 мин
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
03.03.2025ж |
|
|
Сынып: |
6 |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Алғыс – ізгі ниет» Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
№24-САБАҚ
«Кибербуллингтің белгілері, қалай ерте тануға және өзіңізді қорғауға көмектесуге болады?». |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларға алғыс айту мәдениетін үйрету. Рақмет айту, ризашылық білдіру, құрмет көрсету дағдыларын қалыптастыру. Ізгілікке, сыйластыққа, қайырымдылыққа тәрбиелеу. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты |
Оқушыларға кибербуллингтің түрлері мен оның қауіптілігі туралы түсінік беру. Интернеттегі қауіпсіздік ережелерін үйрету. Кибербуллингке ұшыраған жағдайда дұрыс әрекет ету алгоритмін қалыптастыру. |
|
|
Дәйексөз |
Патриотизм – ата-анаңды құрметтей білуің...(Б.Момышұлы) |
|
|
Құндылық |
Тәуелсіздік және отаншылдық айы |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді. |
Мотивациялық сөздер |
Көңілді әуен
|
|
Сабақтың ортасы |
Тақырыпты таныстыру: Мұғалім «алғыс» ұғымын түсіндіреді. Сұрақ: «Сіз соңғы рет кімге және не үшін алғыс айттыңыз?» Негізгі бөлім 1. «Алғыс айту – ізгілік белгісі» әңгіме-дәрісі Мұғалім алғыс айтудың пайдасы туралы қысқаша түсінік береді. Қазақтың «Жақсылық етсең, қайтарымын күтпе» деген мақалын талқылау. Топтық жұмыс Оқушылар 3 топқа бөлінеді: 1. «Отбасыда алғыс» – ата-анаға алғыс айту 2. «Достарға алғыс» – достарға ризашылық білдіру 3. «Қоғамға алғыс» – ұстаздарға, еліне, табиғатқа алғыс Шығармашылық тапсырма: «Менің алғыс хатым» – оқушылар кімге алғыс айтқысы келетінін шағын хат түрінде жазады. |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Жауаптар талқыланады.
Әр топ өз ойларын постер немесе қағазға жазып, таныстырады.
Оқушылар бір -бірінің жұмыстарын бағалайды |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды бөлім 1. «Рақмет айту» ойыны Әр оқушы қасында отырған досына, мұғалімге немесе ата-анасына алғыс сөздерін айтады. 2. Рефлексия «Бүгінгі сабақтан не алдыңыз?» деген сұраққа жауап беру. |
Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады |
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау |
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын түсіндіру Психологиялық дайындық: «Қауіпсіз интернет – біздің ортақ міндетіміз» атты қысқа мотивациялық әңгіме. Сұрақтар: «Интернетте бізге қандай қауіп төнуі мүмкін?» «Сізге немесе таныстарыңызға кибербуллингке тап болу жағдайы кездесті ме?» Тақырыпты таныстыру: Мұғалім сабақтың тақырыбын жариялап, кибербуллингтің қоғамдағы өзектілігін түсіндіреді. Негізгі бөлім 1. Кибербуллинг түрлерін түсіндіру: Хейтерлік (Hate speech) – Басқаларды интернетте қорлау, тіл тигізу. Троллинг (Trolling) – Біреуді әдейі ашуландыру немесе жанжалды арандату. Допсинг (Doxxing) – Адамның жеке ақпаратын (мекенжайы, телефоны, жеке суреттері) рұқсатсыз тарату. Флейминг (Flaming) – Әдейі агрессивті пікір жазу. Имитация (Impersonation) – Басқа адамның атынан жалған аккаунт ашу. Аутинг (Outing) – Адамның құпия ақпаратын жариялау. Интернеттегі қауіпсіздік ережелері: Жеке ақпаратты бөтен адамдарға таратпау. Бейтаныс адамдармен сөйлескенде сақ болу. Күдікті сілтемелерді баспау. Әлеуметтік желілерде құпиялылық баптауларын дұрыс орнату. Интернеттегі күмәнді хабарламаларға жауап бермеу. Кибербуллингке қарсы әрекет ету алгоритмі: 1. Елемеу (Ignore) – Кибербуллерге жауап бермеу. 2. Бұғаттау (Block) – Қорлайтын адамды әлеуметтік желіден бұғаттау. 3. Дәлел жинау (Evidence collection) – Скриншот жасап, қорлау фактілерін сақтау. 4. Ересектерге айту (Report to adults) – Ата-анаға, мұғалімге немесе сенімді адамдарға айту. 5. Құзырлы органдарға хабарлау (Report to authorities) – Қажет болған жағдайда полицияға немесе киберқауіпсіздік ұйымдарына жүгіну. Топтық жұмыс: 1-топ: Кибербуллинг түрлерін сипаттап, мысалдар келтіреді. 2-топ: Интернеттегі қауіпсіздік ережелерін құрастырады. 3-топ: Кибербуллингке тап болғанда дұрыс әрекет ету алгоритмін сипаттайды. Ситуациялық тапсырмалар: Мұғалім әртүрлі интернеттегі қақтығыс жағдайларын сипаттап береді, оқушылар оларды қалай шешуге болатынын талқылайды. «Дұрыс-бұрыс» ойыны – Мұғалім киберқауіпсіздік туралы бірнеше тұжырым оқиды, оқушылар олардың дұрыс немесе бұрыс екенін анықтайды. Қорытынды бөлім 1. Рефлексия: «Мен бүгін үйрендім...» әдісі – оқушылар сабақтан алған негізгі ойларын айтады. 2. Қорытындылау: Мұғалім сабақтың маңызын түйіндеп, кибербуллингтің алдын алу үшін әр адамның саналы әрекеті маңызды екенін түсіндіреді. |
Оқушылар тақырыпты сұрақтарға жауап беру арқылы түсінеді. Оқушылар тыңдайды.Өз ойларын айтады Оқушылар топтық тапсырмаларды орындайды Оқушылар ойын ойнайды |
|
Презентация Кибербуллинг түрлері туралы презентация. Қауіпсіздік ережелері жазылған плакаттар. Ситуациялық тапсырмалар, бейнероликтер. Слайд суреттер Рөлдік ойындарға арналған сценарийлер. Қауіпсіздік белгілері бар суреттер. |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
шағым қалдыра аласыз













