Сабақ басы
(10 мин)
|
ҚАУІПСІЗДІК
САБАҒЫ
№ 4 САБАҚ. «МЕНІҢ ҚАНДАЙ ҚҰҚЫҒЫМ
БАР?»
Сабақтың
барысы
1. Кіріспе
(2 минутқа дейін) Баланың қандай құқықтары
бар?
Қазақстан
Республикасындағы балалардың
құқықтары
Қазақстан
Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 «Қазақстан
Республикасындағы Бала құқықтары туралы» заңы (бұдан әрі – заң
мәтіні бойынша) кәмелетке толмағандардың негізгі құқықтары мен
міндеттерін айқындайды, сондай-ақ олардың құқықтары бұзылған
жағдайда жүгіну тәртібін
регламенттейді.
Баланың өмір
сүруге, қорғауға, денсаулығын қорғауға, тұрғын үйге, білім алуға,
даралық және оны сақтау құқығына, мемлекеттік көмекке құқығы бар.
«Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» Қазақстан
Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы №345 Заңы, №15, 16, 16-1,
17, 19, 20, 35, 36, 37, 38, 39-1
баптар.
«Қазақстан
Республикасындағы Бала құқықтары туралы»
Қазақстан
Республикасының 2002 жылы 8 тамыздағы № 345
Заңы
15-бап
Баланың білім алу
құқығы
16-бап
Баланың еңбек бостандығына
құқығы
16-1-бап
Баланың экономикалық қанаудан қорғау
құқығы
17-бап
Баланың мемлекеттік көмекке
құқығы
19-бап
Баланың демалуға және демалуға
құқығы
20-бап
Баланың
міндеттері
35-бап Бала
және дін
36-бап
Баланы әлеуметтік ортаның теріс әсерінен
қорғау
37-бап
Баланы алкоголь өнімдері мен темекі өнімдерінің зиянды әсерінен
қорғау
38-бап
Баланы психоактивті заттардан, күшті немесе улы заттардан
қорғау
39-1-бап
Балаларға, он сегіз жасқа дейінгі адамдарға тыйым салынған
ақпаратты қамтитын ақпараттық өнімнің таралуын, сондай-ақ кәмелетке
толмағандардың ойынсауық орындарында болу тәртібін мемлекеттік
бақылау
Азаматтық
құқық Саяси құқық Әлеуметтікэкономикалық құқық Мәдени
құқық
- Балалардың
құқықтары мен міндеттері туралы
талқылау.
- Негізгі
құқықтардың мысалы (білім алу құқығы, медициналық көмек,
қауіпсіздік және
т.б.).
- Құқықтар
бұзылған жағдайда не істеу керектігін
талқылау.
- Балалардың
құқықтарын қорғайтын ұйымдардың мысалдары (Бала құқықтары жөніндегі
комитет, ювеналды полиция, балалар
омбудсмендері).
3.
Қорытынды
- Сабақты
қорытындылау.
- Өз
құқықтарыңызды қорғау бойынша кеңестер және көмекке қайда жүгіну
керек
(жадынамада).
|
Сонымен қатар, баланың негізгі құқықтары
бойынша құқықтар
анықталған:
➢ отбасында өмір сүру және
тәрбиелеу;
➢ оның ата-анасы кім екенін
білу;
➢ ата-аналардың тәрбиесіне, ал олар болмаған
немесе ата-ана құқықтарынан айырылған жағдайда-қорғаншының,
қамқоршының немесе балалар мекемесінің
тәрбиесіне;
➢ жан-жақты
даму;
➢ адамның қадір қасиетін
құрметтеу;
➢ ата-анасымен, әжесімен, атасымен, ағаларымен,
әпкелерімен және басқа туыстарымен қарым-қатынас
жасау;
➢ өз пікірін білдіруге арналған
өтініш;
➢ тегі, аты, әкесінің атын алуға арналған
құжат.
Балалардың құқықтарын қорғау ұйымдарының
байланыстары бар үлестірме
материалдар.
2. Негізгі бөлім (6 минутқа
дейін)
Зерттеу (шығармашылық зертханадағы
жұмыс)
Білім алушыларға қажетті ақпаратты зерделеу
және іріктеу қажет. ҚР Конституциясының баптарын зерделеу кезінде
әрбір топ өз бөлімін келесі кестеде
толтырады
|
Пайдалы
сілтемелер:
https://drive.google.com/file/d/1wmwTmpH3kzXagil-u_QHoy6a-GAs3lAh/view
https://youtu.be/nuFxGnJUWGc?si=VrnUmbx2IXXfcY2S
|
Ортасы
(30 мин)
|
Алғыс айту күнінің Қазақстан халқы
Ассамблеясының құрылған күнімен сәйкес келуінде үлкен мән бар. Оған
себеп ата-бабамыз бастан кешірген, ауыр нәубет
жылдары.
Тарих беттерін ақтарсақ, екінші дүниежүзілік
соғыс кезінде Кеңес үкіметі көптеген халықты күштеп көшіруге шешім
қабылдады. Одан соң корей диаспорасын да айдауға салып, біздің
елімізге басқа да ұлт өкілдерін жер аударып отырды. 1946 жылы Кеңес
одағында жер аударылғандардың саны -2,5 миллионға жеткен. Ал ішінде
біздің елге қоныс аударғандар саны 1 миллион 200 мың адам. Кейін
өзге ұлт өкілдеріне өз отандарына қайтуға рұқсат беріледі. Дегенмен
көбі қазақ жерінде қалып қойды. Содан бері Қазақстан үшін еңбек
етіп келеді.
2015 жылдың 22 сәуірінде Нұрсұлтан Назарбаев
Ассамблеяның XXII сессиясында Алғыс айту күнін белгілеуді ұсынған
болатын.
Алғыс айту – адамдардың бір-біріне деген
ризашылығын білдіруі.
1 наурыз – Алғыс айту күні Қазақстандағы
барлық халықтар арасындағы достықты нығайту үшін
белгіленген.
Бұл күн елдің дамуына үлес қосқан
ата-бабаларымызға, тарихи тұлғаларға, туған жерімізге алғыс айту
күні болып саналады.
Шығармашылық
тапсырма:
1-тапсырма: «Еліме алғыс» атты өлең шығару.
«Синквейн»әдісі бойынша
шығару
2-тапсырма: «Елімізге, жерімізге, халқымызға
алғыс» тақырыбында хат
жазу.
3-тапсырма: Постер жасау ( Елім үшін
алғыс,жерім үшін алғыс,күнім үшін алғыс ,суым үшін алғыс ,орманым
үшін алғыс.)тақыптарн ашық постер
жасау
|
Оқушылар
тыңдайды
Шығармашылық тапсырманы
орындау

|
|