Ұйымдастыру
кезеңі (3 мин)
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Амандасу, қатысушыларды
түгендеу.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
таныстырылады.
Құқықтық тәртіп дегеніміз
не?
Әлеуметтік жауапкершілік дегеніміз
не?
Неліктен заңдар қоғам үшін
маңызды?
|
- Мұғаліммен
амандасады.
- Сабаққа
дайындалады.
- Тыңдайды, сұрақтарға жауап
береді.
|
Компьютер
|
Сабақ басы
(10 мин)
|
ҚАУІПСІЗДІК
САБАҒЫ
№ 3 САБАҚ. «ЖЕЛІДЕГІ ЖАС ШЕКТЕУЛЕРІ ЖӘНЕ ОЛАР НЕ
ҮШІН ҚАЖЕТ?»
Сабақтың
барысы
1. Кіріспе
(2 минутқа дейін): талқылау, жас шектеулері және олар қайда
қолданылады. Танымал сайттар мен қосымшалардағы жас шектеулерінің
мысалдары (презентацияда). Цифрлық технологиялардың қарқынды дамуы
және интернет желісінің кең таралуы адамдарға қарым-қатынас пен
даму үшін үлкен мүмкіндіктер
береді.
Мектеп
оқушыларына сынып сағатының ұсынылған тақырыбының өзектілігін
көрсетуге бағытталған балалар
сауалнамасы:
✓
интернетті
күнделікті қолданатындар қолдарыңызды
көтеріңіздер;
✓
әлеуметтік
желілерде тіркелген балалар қолымызды
көтереміз;
✓
интернетте
өздері туралы ақпарат қалдырған адамдар қолымызды көтереміз,
мысалы: аты-жөні, туған күні, телефон нөмірі, фотосуреттер және
т.б. 2. Негізгі бөлім (6 минутқа
дейін)
- Жас
шектеулерін енгізу себептерін талқылау (қажетсіз мазмұннан қорғау,
жеке қауіпсіздікті
сақтау).
- Жас
шектеулерін бұзудың жағымсыз салдарының мысалдары (кибербуллинг,
орынсыз контентті
қарау).
Педагог
балаларға сауалнама жүргізеді: сіздердің біреулеріңіз интернетте
осындай жағдайларға тап болдыңыздар ма және қалай әрекет
еттіңіздер?
3.
Қорытынды
Сабақты
қорытындылау
Карточкалар
1. Жеке
ақпаратты қалай дұрыс басқаруға
болады?
2. Оны кімге
және қандай көлемде беруге
болады?
Жадынама.
Жас шектеулерін сақтау және интернеттегі қауіпсіз мінез-құлық
бойынша
кеңестер.
|
ЕСІҢІЗДЕ
БОЛСЫН!
1. Ең алдымен, интернеттегі өзіңіз туралы
ақпарат көлемін шектеу
керек.
!!! Артық фотосуреттерді, бейнелерді,
мекенжайларды, телефон нөмірлерін, туған күн, туыстар мен жақындар
туралы мәліметтерді
жойыңыз.
2. Интернетте танысқан және оларды нақты
өмірде білмейтін адамдарға бейнелер мен фотосуреттер
жібермеңіз.
3. Әртүрлі есептік жазбалар мен қызметтер үшін
әртүрлі құпия сөздерді ғана
қолданыңыз.
4. Құпия сөздерді жиі өзгертуге
тырысыңыз.
5. Үйдегі компьютерлерде вирустар бар-жоғын
жүйелі түрде
тексеріңіз.
6. Маңызды деректердің сақтық көшірмесін
жасаңыз.
|
Пайдалы
сілтемелер:
https://drive.google.com/file/d/1QhtZO8sQxyrDgM4Q6YhuhN9dHZ_5OPK1/view
https://youtu.be/9-2FDWjemLY?si=k3hCv2yT-jLKGDfR
|
Ортасы
(30 мин)
|
✅
Құқықтық тәртіп – заңдардың қатаң сақталуы
және оның орындалуын қамтамасыз
ету.
✅
Әлеуметтік жауапкершілік – әр азаматтың
қоғамдағы моральдық және құқықтық нормаларды сақтау
міндеті.
Мысал:
Құқықтық тәртіп сақталмаса, қоғамда қандай
мәселелер туындауы
мүмкін?
Әлеуметтік желіде жауапсыз әрекеттер қандай
салдарға әкелуі
мүмкін?
Топтық
жұмыс:
Оқушыларды 3-4 топқа бөліп, әр топқа келесі
тапсырмалардың бірін
беру:
1️Құқықтық тәртіпке байланысты жағдаят
талдау.
Көшеде қоғамдық тәртіпті
бұзу
Интернетте жалған ақпарат
тарату
Жол ережесін
сақтамау
2️Әлеуметтік жауапкершілік мысалдарын
келтіру.
Қоғамдық орындарда өзін
ұстау
Әлеуметтік желідегі
этика
Экологиялық
жауапкершілік
3️Желідегі этика ережелерін
құрастыру.
Хейт, фейк ақпарат, буллинг
мәселелері
Жеке деректерді
қорғау
Мәдениетті пікірталас
жүргізу
4️Интернеттегі қауіпті ақпараттан қорғану
жолдарын ұсыну.
Күмәнді сілтемелерден
сақтану
Жеке деректерді
қорғау
Антивирус қолдану және кибершабуылдардан
қорғану
Әр топ 5-7 минут жұмыс істеп, өз шешімдерін
ұсынады
|
Оқушылар
тыңдайды
Сұрақтарға жауап
береді
Топтық
жұмыс:
|
|
Соңы
(2
мин)
|
«Мен заңды сақтаймын,
себебі...» тақырыбында қысқа пікір
алмасу.
Құқықтық тәртіп пен әлеуметтік
жауапкершілік – қоғам тұрақтылығының негізі. Әр азамат өз құқықтары
мен міндеттерін біліп, заңды сақтауы
тиіс.
|
Рефлексия
жасайды.
Сабақтан кейін қандай әсер алғанын, не
сезінгенін, не ұнағанын айтып, алған әсерімен
бөліседі
|
презентация
|