|
Сынып жетекші: |
Бақытжанова Гүлнар Сегізбайқызы |
|
|
Күні: |
19.05.2025 жыл |
|
|
Сынып: |
7 |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Білімім – Отаныма!» Велосипедте жүру. ЖЖЕ №10 «Кибербуллингтің түрлері. Әр адамның қауіпсіздігі неде және сіздің әрекеттеріңіздің алгоритмі қандай болуы керек» |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларды білімнің маңызы мен еліміздің дамуына қосатын үлесі туралы ойландыру Оқушылардың Отанына деген сүйіспеншілігін қалыптастыру Білімнің еліміздің болашағы үшін маңызды екенін түсіндіру Велосипедпен жүру кезіндегі қауіпсіздік ережелерін меңгерту Жол белгілерінің маңызын түсіндіру Қауіпсіз жүріс мәдениетін қалыптастыру Кибербуллингтің түрлерін түсіндіру Интернеттегі жеке қауіпсіздіктің маңызын ұғындыру Кибербуллингке тап болған жағдайда дұрыс әрекет ету қадамдарын үйрету |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді. |
|
Көңілді әуен |
|
Сабақтың ортасы |
«Сіздер білімді қалай бағалайсыздар?» деген сұрақ арқылы оқушылардың ойларын білу Жаңа тақырыпы түсіндіру 1. Білімнің маңызы Білім – бұл адамның өмір жолында алға қойған мақсаттарына жету үшін маңызды құрал. Ол тек жеке тұлғаның дамуына ғана емес, сонымен қатар қоғамның дамуына да ықпал етеді. Білімді адам өз елінің дамуына, экономикасына, мәдениетіне үлес қосады. Әрбір адам өз білімін арттыра отырып, қоғамның дамуына, елінің болашағына әсер етеді. Ол үшін тек өз білімін жетілдіріп қана қоймай, басқа адамдармен бөлісу де маңызды. 2. Білім мен елдің болашағы Елдің дамуы – білімнің деңгейімен тікелей байланысты. Әрбір білімді азамат өз елінің дамуына үлесін қосып, қоғамды алға жылжытады. Елдің білімді азаматтары мемлекеттің экономикасын, әлеуметтік жүйесін дамытуға көмектеседі. Қазақстанның болашағы: Білімді адамдар елдің әлемдегі бәсекеге қабілеттілігін арттырады. Қазіргі заманғы технологиялар мен жаңалықтарды меңгеру арқылы Қазақстанның әлемде өз орнын табуына ықпал етуге болады. 3. Отанға қызмет ету Отанға қызмет ету – әрбір азаматтың борышы. Бұл тек әскерге қызмет ету емес, білім алып, оны өз елің үшін пайдалану дегенді білдіреді. Отанға деген сүйіспеншілік біліммен бірігіп, елдің әл-ауқатын көтеруге бағытталады. 4. Жасампаз ұлттың болашағы Білім мен ғылым дамыған елде әр азаматтың өзіне де, қоғамға да пайдасы көп болады. Қазақстанның болашағы білімді ұрпақтың қолында екенін түсіну керек. Әрбір жас ұрпақтың білім алуын қамтамасыз ету – еліміздің ең үлкен міндеттерінің бірі. Топтық жұмыс / Жағдаяттарды талдау Оқушыларды топтарға бөліп, әр топқа төмендегі сұрақтарды талқылауға тапсырма беру: 1. Топ 1: Өз еліміздің болашағын қандай білімді азаматтар жасай алады? 2. Топ 2: Қазақстанның әлемде дамыған елдер қатарына қосылуы үшін қандай білім салаларын дамыту керек деп ойлайсыз? 3. Топ 3: Сіздер Отаныңызға қызмет ету үшін қандай білім алуды жоспарлайсыздар? Топтар өз пікірлерін сыныпқа таныстырады. Ойын / Сергіту сәті: "Менің білімім – Отанымның болашағы" ойыны: Мұғалім оқушыларға әртүрлі сұрақтар қойып, олар білімнің қоғамға және Отанына қалай пайда әкелетінін түсіндіреді: «Сіздер қандай білім салаларында жетістікке жетуді армандайсыздар?» «Білімді адам елінің дамуына қалай көмектеседі?» Оқушылар өз ойларын айтады және талқылайды. |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Жауаптар талқыланады. Әр жағдаят бойынша оқушылар өз пікірлерін айтып, заңға сәйкес шешімін ұсынады. |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды Оқушылар бір -бірінің жұмыстарын бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды: Білім – бұл әр адамның және елдің болашағы. Отанға қызмет ету үшін білім алу, оны дамыту өте маңызды. Білім арқылы біз өз елімізді дамытуға, оның халықаралық аренада алдыңғы қатарлы елдер қатарына қосылуына ықпал етеміз. Әрбір жас ұрпақ өз елінің болашағына жауапты екенін түсініп, білімге деген құрметті қалыптастыру керек. |
Оқушылар ақ қағазға ойларын қысқаша жазады |
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау |
Ақ қағаз |
|
Ж.Ж.Е |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру Қызығушылық ояту: – Велосипедпен жүру кезінде қандай қауіп болуы мүмкін? Жаңа сабақ 1. Велосипед жүргізушіге қойылатын талаптар: 14 жастан бастап жолмен жүруге рұқсат Велосипед жарамды және шамы, шағылыстырғышы болуы керек Қолында зат ұстап немесе құлаққаппен жүруге болмайды 2. Қауіпсіздік ережелері: Велосипед жолымен немесе жолдың оң жағымен жүру Бағдаршам мен жол белгілеріне бағыну Жаяу жүргінші өткелінде велосипедтен түсіп, жаяу өту Жолда ешқашан жарыспау Қараңғыда жарық шағылыстырғыш киім кию 3. Жол белгілерімен танысу: (суреттермен көрсету – «велосипед жүретін жол», «жаяу жүргінші», «тоқта!» және т.б.) Топтық жұмыс / Практикалық тапсырма Ситуациялық тапсырмалар: 1-топ: Велосипедпен келе жатып, бағдаршам қызыл жанды. Не істейсің? 2-топ: Жолдың шетінде жаяу жүргіншілер жүріп жатыр. Не істейсің? 3-топ: Досыңмен бірге велосипедпен жарысқың келеді. Бұл дұрыс па? Сергіту сәті: "Қауіпсіз – Қауіпті" ойыны Мысалы: Велосипедпен бағдаршамға бағыну — Қауіпсіз Құлаққап киіп жүру — Қауіпті Кешкі уақытта жарық шағылыстырғыш киім кию — Қауіпсіз Телефонмен сөйлесу — Қауіпті Қорытынды Велосипедпен жүру – еркіндік пен жауапкершілік Жолда өзіңе және өзгеге қауіп төндірмей жүру – басты міндет Ережені сақтау – өмірді сақтау |
|
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру Қызығушылықты ояту: – Интернеттегі жағымсыз жағдайлармен бетпе-бет келдің бе? Жаңа сабақ 1. Кибербуллинг дегеніміз не? Бұл — интернет, әлеуметтік желі, мессенджерлер арқылы қорқыту, мазақ ету, бопсалау, ар-намысқа тию. 2. Кибербуллингтің түрлері: 3. Әр адамның қауіпсіздігі неде? Жеке деректерін қорғау (пароль, мекенжай, мектеп атауы, фото) Құпиялылық баптауларын орнату Таныс емес адамдармен сөйлеспеу Жағымсыз жағдайлар туралы ересекке айту Ішкі сенімділік және өз құқығын білу 4. Әрекет ету алгоритмі (қадамдар): Егер кибербуллингке тап болсаңыз: 1. Жауап бермеңіз – арандатуға түспеу 2. Скриншот жасаңыз – дәлелдер жинау 3. Профильді бұғаттаңыз – байланысқа жол бермеу 4. Ата-анаңызға, мұғалімге, психологқа айтыңыз 5. Сенім телефонына хабарласыңыз – 111 (балаларға көмек қызметі) 6. Платформа әкімшілігіне шағым жазыңыз Топтық жұмыс Оқушылар топтарға бөлініп, әр түрлі жағдайларды шешу алгоритмін құрастырады. Мысалы: Анонимді біреу балағат жазды Сыныптасы фотосын рұқсатсыз жариялады Досы туралы жалған ақпарат тарап кетті «Сен не істер едің?» ойыны Жағдайлар оқылады, оқушылар жылдам шешімін айтады. Қорытынды Кибербуллинг — адам психикасына қауіп төндіретін жағдай Оны ерте тану — бірінші қорғаныс Әр оқушы интернетте де өзін қорғай алады |
Оқушылар тақырыпты сұрақтарға жауап беру арқылы түсінеді. Оқушылар мұқият тыңдайды. Сұрақтарға жауап береді Әр топ өз жұмысын таныстырады. Мұғалім оқушылардың жауаптарын толықтырып, түзетулер енгізеді. |
|
Презентация Әңгімелесу, тәжірибелік жаттығулар, суреттер мен бейнероликтер арқылы түсіндіру. Презентбейнематериалдар (жанжал кезінде қарым-қатынас туралы). Тапсырма парақтары. Бейнероликтер мен слайдтар. |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сынып сағаты "Білімім - Отаныма!"
Сынып сағаты "Білімім - Отаныма!"
|
Сынып жетекші: |
Бақытжанова Гүлнар Сегізбайқызы |
|
|
Күні: |
19.05.2025 жыл |
|
|
Сынып: |
7 |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Білімім – Отаныма!» Велосипедте жүру. ЖЖЕ №10 «Кибербуллингтің түрлері. Әр адамның қауіпсіздігі неде және сіздің әрекеттеріңіздің алгоритмі қандай болуы керек» |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларды білімнің маңызы мен еліміздің дамуына қосатын үлесі туралы ойландыру Оқушылардың Отанына деген сүйіспеншілігін қалыптастыру Білімнің еліміздің болашағы үшін маңызды екенін түсіндіру Велосипедпен жүру кезіндегі қауіпсіздік ережелерін меңгерту Жол белгілерінің маңызын түсіндіру Қауіпсіз жүріс мәдениетін қалыптастыру Кибербуллингтің түрлерін түсіндіру Интернеттегі жеке қауіпсіздіктің маңызын ұғындыру Кибербуллингке тап болған жағдайда дұрыс әрекет ету қадамдарын үйрету |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді. |
|
Көңілді әуен |
|
Сабақтың ортасы |
«Сіздер білімді қалай бағалайсыздар?» деген сұрақ арқылы оқушылардың ойларын білу Жаңа тақырыпы түсіндіру 1. Білімнің маңызы Білім – бұл адамның өмір жолында алға қойған мақсаттарына жету үшін маңызды құрал. Ол тек жеке тұлғаның дамуына ғана емес, сонымен қатар қоғамның дамуына да ықпал етеді. Білімді адам өз елінің дамуына, экономикасына, мәдениетіне үлес қосады. Әрбір адам өз білімін арттыра отырып, қоғамның дамуына, елінің болашағына әсер етеді. Ол үшін тек өз білімін жетілдіріп қана қоймай, басқа адамдармен бөлісу де маңызды. 2. Білім мен елдің болашағы Елдің дамуы – білімнің деңгейімен тікелей байланысты. Әрбір білімді азамат өз елінің дамуына үлесін қосып, қоғамды алға жылжытады. Елдің білімді азаматтары мемлекеттің экономикасын, әлеуметтік жүйесін дамытуға көмектеседі. Қазақстанның болашағы: Білімді адамдар елдің әлемдегі бәсекеге қабілеттілігін арттырады. Қазіргі заманғы технологиялар мен жаңалықтарды меңгеру арқылы Қазақстанның әлемде өз орнын табуына ықпал етуге болады. 3. Отанға қызмет ету Отанға қызмет ету – әрбір азаматтың борышы. Бұл тек әскерге қызмет ету емес, білім алып, оны өз елің үшін пайдалану дегенді білдіреді. Отанға деген сүйіспеншілік біліммен бірігіп, елдің әл-ауқатын көтеруге бағытталады. 4. Жасампаз ұлттың болашағы Білім мен ғылым дамыған елде әр азаматтың өзіне де, қоғамға да пайдасы көп болады. Қазақстанның болашағы білімді ұрпақтың қолында екенін түсіну керек. Әрбір жас ұрпақтың білім алуын қамтамасыз ету – еліміздің ең үлкен міндеттерінің бірі. Топтық жұмыс / Жағдаяттарды талдау Оқушыларды топтарға бөліп, әр топқа төмендегі сұрақтарды талқылауға тапсырма беру: 1. Топ 1: Өз еліміздің болашағын қандай білімді азаматтар жасай алады? 2. Топ 2: Қазақстанның әлемде дамыған елдер қатарына қосылуы үшін қандай білім салаларын дамыту керек деп ойлайсыз? 3. Топ 3: Сіздер Отаныңызға қызмет ету үшін қандай білім алуды жоспарлайсыздар? Топтар өз пікірлерін сыныпқа таныстырады. Ойын / Сергіту сәті: "Менің білімім – Отанымның болашағы" ойыны: Мұғалім оқушыларға әртүрлі сұрақтар қойып, олар білімнің қоғамға және Отанына қалай пайда әкелетінін түсіндіреді: «Сіздер қандай білім салаларында жетістікке жетуді армандайсыздар?» «Білімді адам елінің дамуына қалай көмектеседі?» Оқушылар өз ойларын айтады және талқылайды. |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Жауаптар талқыланады. Әр жағдаят бойынша оқушылар өз пікірлерін айтып, заңға сәйкес шешімін ұсынады. |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды Оқушылар бір -бірінің жұмыстарын бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды: Білім – бұл әр адамның және елдің болашағы. Отанға қызмет ету үшін білім алу, оны дамыту өте маңызды. Білім арқылы біз өз елімізді дамытуға, оның халықаралық аренада алдыңғы қатарлы елдер қатарына қосылуына ықпал етеміз. Әрбір жас ұрпақ өз елінің болашағына жауапты екенін түсініп, білімге деген құрметті қалыптастыру керек. |
Оқушылар ақ қағазға ойларын қысқаша жазады |
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау |
Ақ қағаз |
|
Ж.Ж.Е |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру Қызығушылық ояту: – Велосипедпен жүру кезінде қандай қауіп болуы мүмкін? Жаңа сабақ 1. Велосипед жүргізушіге қойылатын талаптар: 14 жастан бастап жолмен жүруге рұқсат Велосипед жарамды және шамы, шағылыстырғышы болуы керек Қолында зат ұстап немесе құлаққаппен жүруге болмайды 2. Қауіпсіздік ережелері: Велосипед жолымен немесе жолдың оң жағымен жүру Бағдаршам мен жол белгілеріне бағыну Жаяу жүргінші өткелінде велосипедтен түсіп, жаяу өту Жолда ешқашан жарыспау Қараңғыда жарық шағылыстырғыш киім кию 3. Жол белгілерімен танысу: (суреттермен көрсету – «велосипед жүретін жол», «жаяу жүргінші», «тоқта!» және т.б.) Топтық жұмыс / Практикалық тапсырма Ситуациялық тапсырмалар: 1-топ: Велосипедпен келе жатып, бағдаршам қызыл жанды. Не істейсің? 2-топ: Жолдың шетінде жаяу жүргіншілер жүріп жатыр. Не істейсің? 3-топ: Досыңмен бірге велосипедпен жарысқың келеді. Бұл дұрыс па? Сергіту сәті: "Қауіпсіз – Қауіпті" ойыны Мысалы: Велосипедпен бағдаршамға бағыну — Қауіпсіз Құлаққап киіп жүру — Қауіпті Кешкі уақытта жарық шағылыстырғыш киім кию — Қауіпсіз Телефонмен сөйлесу — Қауіпті Қорытынды Велосипедпен жүру – еркіндік пен жауапкершілік Жолда өзіңе және өзгеге қауіп төндірмей жүру – басты міндет Ережені сақтау – өмірді сақтау |
|
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру Қызығушылықты ояту: – Интернеттегі жағымсыз жағдайлармен бетпе-бет келдің бе? Жаңа сабақ 1. Кибербуллинг дегеніміз не? Бұл — интернет, әлеуметтік желі, мессенджерлер арқылы қорқыту, мазақ ету, бопсалау, ар-намысқа тию. 2. Кибербуллингтің түрлері: 3. Әр адамның қауіпсіздігі неде? Жеке деректерін қорғау (пароль, мекенжай, мектеп атауы, фото) Құпиялылық баптауларын орнату Таныс емес адамдармен сөйлеспеу Жағымсыз жағдайлар туралы ересекке айту Ішкі сенімділік және өз құқығын білу 4. Әрекет ету алгоритмі (қадамдар): Егер кибербуллингке тап болсаңыз: 1. Жауап бермеңіз – арандатуға түспеу 2. Скриншот жасаңыз – дәлелдер жинау 3. Профильді бұғаттаңыз – байланысқа жол бермеу 4. Ата-анаңызға, мұғалімге, психологқа айтыңыз 5. Сенім телефонына хабарласыңыз – 111 (балаларға көмек қызметі) 6. Платформа әкімшілігіне шағым жазыңыз Топтық жұмыс Оқушылар топтарға бөлініп, әр түрлі жағдайларды шешу алгоритмін құрастырады. Мысалы: Анонимді біреу балағат жазды Сыныптасы фотосын рұқсатсыз жариялады Досы туралы жалған ақпарат тарап кетті «Сен не істер едің?» ойыны Жағдайлар оқылады, оқушылар жылдам шешімін айтады. Қорытынды Кибербуллинг — адам психикасына қауіп төндіретін жағдай Оны ерте тану — бірінші қорғаныс Әр оқушы интернетте де өзін қорғай алады |
Оқушылар тақырыпты сұрақтарға жауап беру арқылы түсінеді. Оқушылар мұқият тыңдайды. Сұрақтарға жауап береді Әр топ өз жұмысын таныстырады. Мұғалім оқушылардың жауаптарын толықтырып, түзетулер енгізеді. |
|
Презентация Әңгімелесу, тәжірибелік жаттығулар, суреттер мен бейнероликтер арқылы түсіндіру. Презентбейнематериалдар (жанжал кезінде қарым-қатынас туралы). Тапсырма парақтары. Бейнероликтер мен слайдтар. |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
шағым қалдыра аласыз













