Материалдар / Сынып сағаты «Достық оты сөнбесін!» 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сынып сағаты «Достық оты сөнбесін!» 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім алушылардың бойына достық туралы жақсы пікір қалыптастыру,оқушылардың достық туралы ой-пікірлерін дамыту; достықты қадірлей білуге, тәрбиелеу, адал дос бола алуға және таба білуге баулу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қаңтар 2019
813
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

қысқа мерзімді сынып сағатының жоспары
Күні: 16.06.2015
Сыныбы: 9 «Ә»
Сабақтың тақырыбы: «Достық оты сөнбесін!»
Сабақтың мақсаты:
  • Оқушыларға дос, достық туралы әңгімелей отырып, олардың достық қарым-қатынасын нығайту:
  • Оқушыларды адалдыққа, шыншылдыққа тәрбиелеу, өзімшілдіктен, менмендіктен аулақ жүруге үйрету
  • Оқушылардың адамгершілік қасиетін, бір-біріне деген достық сезімдерін нығайту
  • Оқушылар үшін оқыту нәтижесі: Күтілетін нәтижелері:
  • достық туралы жақсы пікір қалыптастыру;
  • оқушылардың достық туралы ой-пікірлерін дамыту;
  • достықты қадірлей білуге, тәрбиелеу, адал дос бола алуға және таба білуге баулу.
  • Оқытудағы негізгі идеялар Оқушылардың топтық жұмысқы тартылуы. Оқушылырдың өз жұмыстарын көрсете білуі. Өз әрекеттерін саралайды.(бағалайды)
    7 модульдің енгізілуі

    1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалогтық оқыту2. Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану. 3. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. 4. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. 5. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. 6. Талантты және дарынды балаларды оқыту.7. Оқытуды басқару және көшбасшылық

    Сабақтың түрі: тәрбие сағаты
    Әдіс-тәсілдері:

    Жұмыс түрлері:
    сұрақ-жауап, болжау, топтастыру, oйлан -жұптас -талқыла, ішіне-сыртына стратегиясы. топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс
    Ресурстар, құрал-жабдықтарИнтерактивтік тақта, , постерлер, суреттер, ән ,би, ойын элементтері.
    Сабақ барысы
    Сабақ кезеңдеріМұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті әдісіресурстар
    Ұйымдастыру кезеңі

















    I Сабақтың кіріспе бөлімі

    -Қалыпты жағдай туғызу.-Сергіту сәті. «Жан досым» әні тренингісін жүргізу.-Топтастыру /шарлар арқылы/-Бағалау жүйесімен таныстырады





    Топтастыру
    Сәлемдеседі.Тренингкке катысады.

    2 топқа бөлінеді.Бағалау жүйесімен Танысады







    -Сыр бөлісетін адам-Мені өте жақын түсінетін адам-Көмекке дайын адам т.б пікірлерін жазып айтады
    топтық жұмыс

















    Топтас-тыр



    ән









    Ой ашар

    Сұрақтар мен тапсырмалар: Шарларды жару арқылы сұрақтарға жауап беруін тапсырады. Жетелеу сұрақтары арқылы сабақтың мақсаты мен міндеттерін анықтауға көмектеседі



    Сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашуға тырысады Өз беттерінше сабақ мақсатын анықтайды.

    Сұрақ-жауапшарлар

    II Сабақтың негізгі бөлімі. Жаңа ақпаратпен танысу


    1. Білу
    Мәтіндермен жұмыс
  • Шынайы достық.
  • Достар қажет пе?
  • Тапсырма:- Дос және достық дегенді қалай түсінесіз?-Мәңгі достық бола ма?

    Ойлан жұптас талқыла

    М әтіндер
    2.Түсіну

    Ішіне-сыртына стратегиясы.Мысалы: Достықтың пайдасы мен зияны, пайдасын ішіне зиянын сыртына жазасыздар.





    Ішіне-сыртына стратегиясы. маркерлер

    3.Қолдану







    «Достық» Әйтімбет деген сөзге шешен кісі болыпты. Бірде оның замандастары :-Достық нешеу ?-деп сұрақ қояды.Сонда Әйтімбет:-Достықтың екі түрі болады. Бірі –адал достық, екіншісі-амал достық деген екен. «Енді оны қалай ажыра аламыз?» дегендерге:-Адал достық өмірлік болады, -Амал жостық бір күндік болады, деп жауап берген екен.-Оқушылрдың пікірлері постерге түсіріледі және тыңдалады.



    Топтық танысты-рылым

    Постерлер







    4.Талдау

















    «Мінездеме беру» Оқушыларға 5 саусақты қолғап таратылады. Әр саусаққа өзіңіздің қолыңызда есімі жазылған оқушыға мінездеме жазыңыздар.



    Сөйлемді аяқта» тренингі
    Тірек сөздер:Адал, арам, жомарт, өз қамын ойлайтын,адамгершілігі мол, кешіл, қарапайым, сөзге түсінбейтін,мейірімді, жалқау, кешірімді ,тәккапар, төзімді, қатал, ақылды, мейірімсіз, сабырлы,салмақты,тұйық т.б

    а/ Әр адамға дос керек. Себебі....ә/ Сыйластық бар жерде ....

    жекежұмыс













    жұптық жұмыс

    түрлі-түсті қолғаптар













    жағдаяттар


    Қорытынды бөлім

    5.Жинақтау1. Мақалды жалғастыр1.«Дос ........... айтады,2. « ........ ақшаң болғанша,3. « Досы көппен ........., 4. «Досы ...............,

    2. Жағдаяттан шығу







    дұшпан ....... айтады»көп досың ................»досы жоқпен ........»өзі де жақсы» 1. Сенің досыңды үлкен балалар күш көрсетіп соғып жатыр. Сенің шамаң оларға жетпейді. Сен не істейсің?



    Топтық жұмысмақал-мәтелдер
    6.Бағалау

    Формативті бағалау: топтық және өзара бағалау, мадақтау, сенім білдіру, қолдау.

    Жинаған ұпайларын санауЖеңімпаз топты анықтауөзара бағалаубағалау парағы



    Үйге тапсырма

    Мақал мәтел жаттау Эссе жазу

    жеке жұмысғаламтор,газет-журналдар

    Кері әсер



    Топтың әр мүшесіне рефлексия жасату. «Дос болайық бәріміз» әні Бүгінгі сабақ ұнады ма?деген сұраққа жауап береді.Оқушылар бірге ән орындайды жеке жұмыскері байланыс парағы







    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!