Сабақ барысы |
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | әдісі | ресурстар |
Ұйымдастыру кезеңі
I Сабақтың кіріспе бөлімі
| -Қалыпты жағдай туғызу.-Сергіту сәті. «Жан досым» әні тренингісін жүргізу.-Топтастыру /шарлар арқылы/-Бағалау жүйесімен таныстырады
Топтастыру | Сәлемдеседі.Тренингкке катысады.
2 топқа бөлінеді.Бағалау жүйесімен Танысады
-Сыр бөлісетін адам-Мені өте жақын түсінетін адам-Көмекке дайын адам т.б пікірлерін жазып айтады | топтық жұмыс
Топтас-тыр
| ән
|
Ой ашар
| Сұрақтар мен тапсырмалар: Шарларды жару арқылы сұрақтарға жауап беруін тапсырады. Жетелеу сұрақтары арқылы сабақтың мақсаты мен міндеттерін анықтауға көмектеседі
| Сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашуға тырысады Өз беттерінше сабақ мақсатын анықтайды.
| Сұрақ-жауап | шарлар
|
II Сабақтың негізгі бөлімі. Жаңа ақпаратпен танысу |
1. Білу | Мәтіндермен жұмысШынайы достық.Достар қажет пе? | Тапсырма:- Дос және достық дегенді қалай түсінесіз?-Мәңгі достық бола ма?
| Ойлан жұптас талқыла
| М әтіндер |
2.Түсіну
| Ішіне-сыртына стратегиясы.Мысалы: Достықтың пайдасы мен зияны, пайдасын ішіне зиянын сыртына жазасыздар.
|
| Ішіне-сыртына стратегиясы. | маркерлер
|
3.Қолдану
| «Достық» Әйтімбет деген сөзге шешен кісі болыпты. Бірде оның замандастары :-Достық нешеу ?-деп сұрақ қояды.Сонда Әйтімбет:-Достықтың екі түрі болады. Бірі –адал достық, екіншісі-амал достық деген екен. | «Енді оны қалай ажыра аламыз?» дегендерге:-Адал достық өмірлік болады, -Амал жостық бір күндік болады, деп жауап берген екен.-Оқушылрдың пікірлері постерге түсіріледі және тыңдалады.
| Топтық танысты-рылым
| Постерлер
|
4.Талдау
| «Мінездеме беру» Оқушыларға 5 саусақты қолғап таратылады. Әр саусаққа өзіңіздің қолыңызда есімі жазылған оқушыға мінездеме жазыңыздар.
Сөйлемді аяқта» тренингі | Тірек сөздер:Адал, арам, жомарт, өз қамын ойлайтын,адамгершілігі мол, кешіл, қарапайым, сөзге түсінбейтін,мейірімді, жалқау, кешірімді ,тәккапар, төзімді, қатал, ақылды, мейірімсіз, сабырлы,салмақты,тұйық т.б
а/ Әр адамға дос керек. Себебі....ә/ Сыйластық бар жерде ....
| жекежұмыс
жұптық жұмыс
| түрлі-түсті қолғаптар
жағдаяттар |
| Қорытынды бөлім
|
5.Жинақтау | 1. Мақалды жалғастыр1.«Дос ........... айтады,2. « ........ ақшаң болғанша,3. « Досы көппен ........., 4. «Досы ...............,
2. Жағдаяттан шығу
|
дұшпан ....... айтады»көп досың ................»досы жоқпен ........»өзі де жақсы» 1. Сенің досыңды үлкен балалар күш көрсетіп соғып жатыр. Сенің шамаң оларға жетпейді. Сен не істейсің?
| Топтық жұмыс | мақал-мәтелдер |
6.Бағалау
| Формативті бағалау: топтық және өзара бағалау, мадақтау, сенім білдіру, қолдау.
| Жинаған ұпайларын санауЖеңімпаз топты анықтау | өзара бағалау | бағалау парағы
|
Үйге тапсырма
| Мақал мәтел жаттау | Эссе жазу
| жеке жұмыс | ғаламтор,газет-журналдар
|
Кері әсер
| Топтың әр мүшесіне рефлексия жасату. «Дос болайық бәріміз» әні | Бүгінгі сабақ ұнады ма?деген сұраққа жауап береді.Оқушылар бірге ән орындайды | жеке жұмыс | кері байланыс парағы
|