|
Сынып жетекші: |
Бақытжанова Гүлнар Сегізбайқызы |
|
|
Күні: |
23.12.2024 жыл |
|
|
Сынып: |
7 |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Жаңа жылдық тарту!» «Желідегі қауіпті хобби (треш-стрим)» |
|
|
Мақсаты |
Жаңа жыл мерекесіне арналған мәтіндерді оқу және түсіну. Оқушылардың ауызекі сөйлеу дағдыларын дамыту. Мерекелік тарту жасау идеяларын талқылау. Оқушыларға треш стрим сияқты қауіпті интернет хоббилердің зияны туралы ақпарат беру Оқушылардың интернеттегі қауіпсіздік ережелерін сақтау дағдыларын дамыту. Қауіпті әрекеттердің салдарын алдын ала болжай білуге үйрету. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! Диалог құрады: -Сен Жаңа жылға қандай тарту жасадың? -Мен ... тарту жасадым. Жаңа жыл туралы қысқа өлең айту. Топқа бөлу: шырша, сыйлық, қар ұшқыны суреттері арқылы. |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді. |
Мотивациялық сөздер |
Көңілді әуен Үш түрлі фото конверттегі |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа сабақтың таныстырылымы (10 минут) Жаңа жыл туралы қысқа мәтін оқу. Сұрақтар қою: Жаңа жылда адамдар не жасайды? Жаңа жылдық тартулар қандай болуы мүмкін? Топтық жұмыс: 1. Жаңа жылдық сыйлықтар тізімін құрастыру. 2. Мерекелік ашықхат жасау идеяларын талқылау. Жұптық жұмыс: Суреттерді пайдаланып, «Жаңа жылдық шырша» тақырыбында сөйлем құрастыру. Жеке жұмыс: «Менің жаңа жылдық тартуым» тақырыбында 3-5 сөйлем жазу. |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Топқа берілген тапсырмаларды орындайды. Суретпен жұмыс жүргізеді |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
|
Кері байланыс: Қорытындылау Оқушылар өз идеяларын сыныпқа таныстырады. Жаңа жылға жақсы тілектер айтады |
Оқушылар ақ қағазға өз тілектерін қысқаша жазады |
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау |
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын оқушыларға түсіндіру Пысықтау сұрақтары: «Треш-стримдер адамдарға қалай әсер етеді?» «Қауіпті интернет әрекеттерден қалай сақтануға болады?» «Интернеттегі қауіпсіздік» туралы шағын сұрақ-жауап: «Сіз соңғы рет интернетте қандай қызық оқиғаға куә болдыңыз?» «Интернетте қандай қауіп-қатерлер болуы мүмкін?» Жаңа сабақтың таныстырылымы Мұғалімнің түсіндірмесі: Треш-стрим деген не? Оның сипаттамасы (қорлау, қауіпсіздік ережелерін бұзу, зиян келтіру). Треш-стримнің салдары:Қатысушылар мен көрермендерге психологиялық және физикалық зиян. Құқықтық жауапкершілік. Қоғамдық этикаға қайшылық. Қауіпсіздік шаралары: Зиянды контентті анықтау және оны елемеу. Интернеттегі әрекеттерге жауапкершілікпен қарау. Негізгі бөлім Топтық жұмыс: Әр топқа тапсырма: 1. Треш-стримнің бір жағдайын талдау (мысал ретінде интернеттен алынған оқиға). 2. Оның салдарын анықтау және оны болдырмау жолдарын ұсыну. Талқылау нәтижесінде постер дайындау: «Интернетте қауіпсіздік сақтау жолдары». Жұптық жұмыс: Ситуациялық талдау: «Сіздің досыңыз треш-стримге қатысуға дайындалып жатыр. Сіз оған не айтасыз?» Әңгіме құру немесе кеңес беру тәсілдерін ұсыну. Жеке жұмыс: «Менің интернеттегі қауіпсіздік ережелерім» тақырыбында шағын тізім құру. Қорытынды бөлім Қорытынды пікірталас: «Треш-стримдер неге қауіпті?» «Желідегі жауапкершілік дегеніміз не?» Рефлексия: «Бүгінгі сабақта не үйрендіңіз?» «Интернетте қауіпсіздік сақтау үшін қандай әрекет жасайсыз?» |
Оқушылар тақырыпты сұрақтарға жауап беру арқылы түсінеді. Оқушылар треш стримнің қауіпсіздік ережелерін анықтайды Топпен ситуациялық сұрақтарды шешеді. Постер қорғайды. |
|
Презентация |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдастығы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сынып сағаты: Жаңа жылдық тарту
Сынып сағаты: Жаңа жылдық тарту
|
Сынып жетекші: |
Бақытжанова Гүлнар Сегізбайқызы |
|
|
Күні: |
23.12.2024 жыл |
|
|
Сынып: |
7 |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Жаңа жылдық тарту!» «Желідегі қауіпті хобби (треш-стрим)» |
|
|
Мақсаты |
Жаңа жыл мерекесіне арналған мәтіндерді оқу және түсіну. Оқушылардың ауызекі сөйлеу дағдыларын дамыту. Мерекелік тарту жасау идеяларын талқылау. Оқушыларға треш стрим сияқты қауіпті интернет хоббилердің зияны туралы ақпарат беру Оқушылардың интернеттегі қауіпсіздік ережелерін сақтау дағдыларын дамыту. Қауіпті әрекеттердің салдарын алдын ала болжай білуге үйрету. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! Диалог құрады: -Сен Жаңа жылға қандай тарту жасадың? -Мен ... тарту жасадым. Жаңа жыл туралы қысқа өлең айту. Топқа бөлу: шырша, сыйлық, қар ұшқыны суреттері арқылы. |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді. |
Мотивациялық сөздер |
Көңілді әуен Үш түрлі фото конверттегі |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа сабақтың таныстырылымы (10 минут) Жаңа жыл туралы қысқа мәтін оқу. Сұрақтар қою: Жаңа жылда адамдар не жасайды? Жаңа жылдық тартулар қандай болуы мүмкін? Топтық жұмыс: 1. Жаңа жылдық сыйлықтар тізімін құрастыру. 2. Мерекелік ашықхат жасау идеяларын талқылау. Жұптық жұмыс: Суреттерді пайдаланып, «Жаңа жылдық шырша» тақырыбында сөйлем құрастыру. Жеке жұмыс: «Менің жаңа жылдық тартуым» тақырыбында 3-5 сөйлем жазу. |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Топқа берілген тапсырмаларды орындайды. Суретпен жұмыс жүргізеді |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
|
Кері байланыс: Қорытындылау Оқушылар өз идеяларын сыныпқа таныстырады. Жаңа жылға жақсы тілектер айтады |
Оқушылар ақ қағазға өз тілектерін қысқаша жазады |
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау |
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын оқушыларға түсіндіру Пысықтау сұрақтары: «Треш-стримдер адамдарға қалай әсер етеді?» «Қауіпті интернет әрекеттерден қалай сақтануға болады?» «Интернеттегі қауіпсіздік» туралы шағын сұрақ-жауап: «Сіз соңғы рет интернетте қандай қызық оқиғаға куә болдыңыз?» «Интернетте қандай қауіп-қатерлер болуы мүмкін?» Жаңа сабақтың таныстырылымы Мұғалімнің түсіндірмесі: Треш-стрим деген не? Оның сипаттамасы (қорлау, қауіпсіздік ережелерін бұзу, зиян келтіру). Треш-стримнің салдары:Қатысушылар мен көрермендерге психологиялық және физикалық зиян. Құқықтық жауапкершілік. Қоғамдық этикаға қайшылық. Қауіпсіздік шаралары: Зиянды контентті анықтау және оны елемеу. Интернеттегі әрекеттерге жауапкершілікпен қарау. Негізгі бөлім Топтық жұмыс: Әр топқа тапсырма: 1. Треш-стримнің бір жағдайын талдау (мысал ретінде интернеттен алынған оқиға). 2. Оның салдарын анықтау және оны болдырмау жолдарын ұсыну. Талқылау нәтижесінде постер дайындау: «Интернетте қауіпсіздік сақтау жолдары». Жұптық жұмыс: Ситуациялық талдау: «Сіздің досыңыз треш-стримге қатысуға дайындалып жатыр. Сіз оған не айтасыз?» Әңгіме құру немесе кеңес беру тәсілдерін ұсыну. Жеке жұмыс: «Менің интернеттегі қауіпсіздік ережелерім» тақырыбында шағын тізім құру. Қорытынды бөлім Қорытынды пікірталас: «Треш-стримдер неге қауіпті?» «Желідегі жауапкершілік дегеніміз не?» Рефлексия: «Бүгінгі сабақта не үйрендіңіз?» «Интернетте қауіпсіздік сақтау үшін қандай әрекет жасайсыз?» |
Оқушылар тақырыпты сұрақтарға жауап беру арқылы түсінеді. Оқушылар треш стримнің қауіпсіздік ережелерін анықтайды Топпен ситуациялық сұрақтарды шешеді. Постер қорғайды. |
|
Презентация |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдастығы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
шағым қалдыра аласыз













