Жаңа сабақ. Тақырыбы бойынша жұмыс
ІІ. Негізгі бөлім: 1. «Ой қозғау»
Жұмбақтар:
2. « Кел, танысайық!» айдары
3. «Жол белгілерін білеміз бе?»
4. Топтық тапсырма: Жол белгілерінің суретін салу, қорғау.
5. «Жол тәртібін білейік, Аман-есен жүрейік!»
Сайыс ойыны:"Сұрақ-жауап"
ІІІ. Қорытындылау.
Қорытынды:рефлексия
| Сабақтың жүру барысы:1. Ұйымдастыру кезеңі:1. Оқушыларды топқа бөлу.2. Сұрақ- жауап1 топқа: Жол ережесі дегеніміз не?2 топқа: Жол ережесін не үшін білуіміз керек?3 топқа: Жол ережесін қалай сақтаймыз? Мұғалім: — Ал енді «Жолда жүру ережесін білеміз бе?»
1. Ала таяқ ұстаған, Жол тәртібін нұсқаған.Өміріңді күзеткен, Ысқырықпен түзеткен. 2. Көше бойлап аяңдайды,Адам тасып аялайды. 3. Көліктің қаншасын үстінен өткізген,Іргеден басталып, алысқа жеткізген4. Жоқ өзінде бас та, ауызда да, құлақ та,Бақырайған үш көзі бар бірақ та. 5. Арқаным бар тым ұзын,Ала-алмайсың бір үзім.Табыңдаршы, балалар,Бұл жұмбақтың шешуін. 6. Өзі сөйлей білмейді,Бірақ «Тоқта, жүр!» дейді. Сұрақ: — Бағдаршам деген не? — Ол қандай қызмет атқарады?
Сұрақ: — Балалар, сендер көшеде жүру ережесін білесіңдер ме ?— Жиек жол деген не? — Жаяу адамға қай жермен жүруге болмайды?
Хормен: Қызыл көзін ашқанда,Сынық сүйем баспа алға!Сары көзін ашқанда,Қарап қалма аспанға!Жасыл көзін ашқанда,Өте бергін, жасқанба!Қызыл – Сары – Жасыл –
Сұрақ-жауап:1. Жолаушылар дегеніміз кімдер?2. Бағдаршам дегеніміз не?3. Велосипедпен неше жастан бастап жолмен жүруге болады?4. Көшеде бағдаршам болмаса не істеу керек?
5. Қандай көліктің түрлеріне бағдаршамның қызыл жарығына жүруге рұқсат етеді?6. Жолаушы таситын қоғамдық көліктерді қай жерден күтеді?
7. Жақындап қалған көліктің алдынан жүгіру неліктен қауіпті?8. Полиция, жедел жәрдем, өрт сөндірушілер көліктері өтіп кеткенше күтіп тұру міндетті ме? 9. Жолда қай жерден өту керек?6. Көшеде жүру тәртібіне байланысты бейнеролик көрсетуҚай көше, қай қалаға барсаңыз да,Қай ақыл өлшеміне салсаңыз да,Жол жүру ережесі — заңды тәртіпОл ортақ үлкен, кіші, баршамызғаЖол заңы дұрыс жүріп, абай болуды талап етеді. Жол тәртібін бұзба, ол қатер тудырады. Жолдың қалыпты қозғалысы көбінесе балалардың жол бойында қалай болса солай жүріп, доп қуалайтыны, шаңғы тебетіні, жүріп бара жатқан машинаға жабысатыны, қалтарыстан жолға шығып келетін салдарынан бұзылады.
Міне, балалар, біз сендермен жолда қалай жүру керек екенін білеміз.Жол ережесін әрқашан есте сақтау керек.Жол ережесін жақсы білсек өзімізді жол апатынан сақтаймыз.Ал енді осы ережелерді әрқашан орындап, аман болайық! |
(Бағдаршам көздеріне сәйкес қызыл, сары, жасыл дөңгелекшелер арқылы бөлу)
(Жол полициясы)
(Автобус) .
(Жол)
(Бағдаршам)
(Жол)
(Бағдаршам)
(Адамдар жаяу жүретін көше жиегіндегі тар жол)
(Көлік жүретін көшенің ортасымен жүруге рұқсат етілмейді)
( Әр топ оқушылары бағдаршам сигналдарын қолдарына ұстап, кезегі келгенде көрсетіп тұрады)
– Тоқта! – Сақтан! – Жол ашық! Кез — келген көлік түрін пайдаланатын адамдар.
Бағдаршам автомат жүйесіне қосылған үш көзді аспап. Жол қозғалысын реттейді. Жол бойына 14 жасқа толған балаларға ғана рұқсат.
Өз көзіне сену керек, жол ортасына жеткенше, әуелі сол жаққа қара6 ортасынан асқан соң, оң жаққа мойныңды бұр
Жедел жәрдем, полиция, өрт сөндіру машинасы.
Аялдамада
Жүргізуші көлікті тоқтата алмай, адам өміріне қауіп төнеді.
Иә, міндетті.
Жаяу жүргіншілер өтпесі белгісі қойылған жерден.Жол тәртібін бұзғандықтан кейбіреулер машина дөңгелегіне ілініп қаза тауып, кейбіреулері жарақат алады. Ал кейбіреулері өмірлік мүгедек болып қалады. Сондықтан әрбір оқушы мектепте оқылатын «Жолда жүру ережесі» тақырыбындағы сабақты мұқият тыңдап, әр сабақтан қорытынды жасап отыруға міндетті. Үлгілі, тәртіпті оқушы көшеде, жолда жүру ережесін, заңын бұзбайды
| Көрнекілігі: Бағдаршам, жол белгілері салынған суреттер, жол ережесінеарналған презентация.
|