Бекітемін________
_________
|
Мектеп: |
Малайсары батыр атындағы жалпы орта білім беру мектебі |
||||
|
Пән мұғалімнің аты-жөні: |
Жаканова Сагыныш Жилкайдаровна |
||||
|
Студенттің аты-жөні: |
Жолов Алишер |
||||
|
Күні |
14.04.25 |
||||
|
Сынып сағаты |
Сынып:9 «А» |
Оқушы саны:24 |
|||
|
Сынып сағатының тақырыбы: |
«Менің адамгершілік құндылықтарым» |
||||
|
Сынып сағатының мақсаты |
|
||||
|
Құндылықтарға баулу |
Оқушыларды адалдыққа, құрметке, мейірімділікке, жауапкершілікке және әділдікке баулу. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт: |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Оқушылармен сәлемдесу, көңіл – күйлерін сұрау. Психологиялық ахуал туғызу: «Жүректен жүрекке» әдісі. Оқушылар шеңберге тұрып жүрекшені бір – біріне беру арқылы жылы лебіз білдіріп, жайлы көңіл күй сыйлайды. Ой қозғау: Адамгершілік деген не? Сен қандай адамгершілік қасиеттерді білесің? Бұл қасиеттер неге маңызды? Тындалым. Адамгершілікке қатысты бейнематериалды тамашалайды, есте сақтайды. Бейнематериалдан не түсінгендерін ортаға салады. |
Оқушылар сәлемдеседі, көңіл – күйлерімен бөліседі. Психологиялық ахуал туғызу: «Жүректен жүрекке» әдісі. Оқушылар шеңберге тұрады, жүрекше арқылы бір – біріне жылы лебіз, жайлы көңіл – күй сыйлайды.
Ой қозғау: Берілген сұрақтарға қысқаша жауап беріп, өз пікірлерімен бөліседі: Адамгершілік — бұл адамдардың бір-біріне құрметпен, сыйластықпен, адалдықпен қарауы. Адалдық, мейірімділік, кішіпейілділік, жауапкершілік, шыншылдық, әділдік. Өйткені олар адамдар арасындағы жақсы қарым-қатынасты қалыптастырады және қоғамда татулық пен сыйластық орнатады. Тындалым. Берілген бейнематериалды тамашалайды, есте сақтайды. Бейнематериалдан не түсінгендерін ортаға салады. |
Жүрекше қимасы АКТ https://youtu.be/nSJ41_OwAnE?si=WCdAPhDxDgwGEFpT |
||
|
Сабақтың ортасы 17 минут |
Топқа бөлу. 1 – топ. Адалдық 2 – топ. Достық 3 – топ. Сыйластық 4 – топ. Әділдік Өздеріне түскен қасиет бойынша 50 сөзден құралған эссе жазады. Learning.apps платформасында «Адам бойындағы Жақсы және Жаман» қасиеттерді» сәйкестендіріңіз. «Адамгершілік ағашы» Әр оқушы жапырақ
пішінді қағазға бір адамгершілік қасиетті жазып, ағашқа
жапсырады.
|
Топқа бөлінеді. Әр топ өздеріне түскен қасиет бойынша 50 сөзден құралған эссе жазады. Жазған эсселерін ортаға салып оқиды. Ойларымен бөліседі. Learning.apps платформасында «Адам бойындағы Жақсы және Жаман» қасиеттерді» сәйкестендіреді. «Адамгершілік ағашы» Әр оқушы жапырақ
пішінді қағазға бір адамгершілік қасиетті жазып, ағашқа
жапсырады. Соңында ағаш «адамгершілік қасиеттерге толы» болып өсіп шығады. |
Дәптер Қалам АКТ https://learningapps.org/watch?v=pzjsze0c325 АҒАШ қимасы Стикер |
||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Бүгінгі сынып сағатында не өткендерін, не қызықты болғандығын ортаға салады. Көңіл – күй парағын толтырады. Рефлексия. «Көңіл – күй» парағы. |
Бүгінгі сынып сағатында не өткендерін, не қызықты болғандығын ортаға салады. Көңіл – күй парағын толтырады. Рефлексия. «Көңіл – күй» парағы.
|
Көңіл – күй парағы |
||
АДАЛДЫҚ
ДОСТЫҚ
ӘДІЛДІК
СЫЙЛАСТЫҚ


жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сынып сағаты: «Менің адамгершілік құндылықтарым»
Сынып сағаты: «Менің адамгершілік құндылықтарым»
Бекітемін________
_________
|
Мектеп: |
Малайсары батыр атындағы жалпы орта білім беру мектебі |
||||
|
Пән мұғалімнің аты-жөні: |
Жаканова Сагыныш Жилкайдаровна |
||||
|
Студенттің аты-жөні: |
Жолов Алишер |
||||
|
Күні |
14.04.25 |
||||
|
Сынып сағаты |
Сынып:9 «А» |
Оқушы саны:24 |
|||
|
Сынып сағатының тақырыбы: |
«Менің адамгершілік құндылықтарым» |
||||
|
Сынып сағатының мақсаты |
|
||||
|
Құндылықтарға баулу |
Оқушыларды адалдыққа, құрметке, мейірімділікке, жауапкершілікке және әділдікке баулу. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт: |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Оқушылармен сәлемдесу, көңіл – күйлерін сұрау. Психологиялық ахуал туғызу: «Жүректен жүрекке» әдісі. Оқушылар шеңберге тұрып жүрекшені бір – біріне беру арқылы жылы лебіз білдіріп, жайлы көңіл күй сыйлайды. Ой қозғау: Адамгершілік деген не? Сен қандай адамгершілік қасиеттерді білесің? Бұл қасиеттер неге маңызды? Тындалым. Адамгершілікке қатысты бейнематериалды тамашалайды, есте сақтайды. Бейнематериалдан не түсінгендерін ортаға салады. |
Оқушылар сәлемдеседі, көңіл – күйлерімен бөліседі. Психологиялық ахуал туғызу: «Жүректен жүрекке» әдісі. Оқушылар шеңберге тұрады, жүрекше арқылы бір – біріне жылы лебіз, жайлы көңіл – күй сыйлайды.
Ой қозғау: Берілген сұрақтарға қысқаша жауап беріп, өз пікірлерімен бөліседі: Адамгершілік — бұл адамдардың бір-біріне құрметпен, сыйластықпен, адалдықпен қарауы. Адалдық, мейірімділік, кішіпейілділік, жауапкершілік, шыншылдық, әділдік. Өйткені олар адамдар арасындағы жақсы қарым-қатынасты қалыптастырады және қоғамда татулық пен сыйластық орнатады. Тындалым. Берілген бейнематериалды тамашалайды, есте сақтайды. Бейнематериалдан не түсінгендерін ортаға салады. |
Жүрекше қимасы АКТ https://youtu.be/nSJ41_OwAnE?si=WCdAPhDxDgwGEFpT |
||
|
Сабақтың ортасы 17 минут |
Топқа бөлу. 1 – топ. Адалдық 2 – топ. Достық 3 – топ. Сыйластық 4 – топ. Әділдік Өздеріне түскен қасиет бойынша 50 сөзден құралған эссе жазады. Learning.apps платформасында «Адам бойындағы Жақсы және Жаман» қасиеттерді» сәйкестендіріңіз. «Адамгершілік ағашы» Әр оқушы жапырақ
пішінді қағазға бір адамгершілік қасиетті жазып, ағашқа
жапсырады.
|
Топқа бөлінеді. Әр топ өздеріне түскен қасиет бойынша 50 сөзден құралған эссе жазады. Жазған эсселерін ортаға салып оқиды. Ойларымен бөліседі. Learning.apps платформасында «Адам бойындағы Жақсы және Жаман» қасиеттерді» сәйкестендіреді. «Адамгершілік ағашы» Әр оқушы жапырақ
пішінді қағазға бір адамгершілік қасиетті жазып, ағашқа
жапсырады. Соңында ағаш «адамгершілік қасиеттерге толы» болып өсіп шығады. |
Дәптер Қалам АКТ https://learningapps.org/watch?v=pzjsze0c325 АҒАШ қимасы Стикер |
||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Бүгінгі сынып сағатында не өткендерін, не қызықты болғандығын ортаға салады. Көңіл – күй парағын толтырады. Рефлексия. «Көңіл – күй» парағы. |
Бүгінгі сынып сағатында не өткендерін, не қызықты болғандығын ортаға салады. Көңіл – күй парағын толтырады. Рефлексия. «Көңіл – күй» парағы.
|
Көңіл – күй парағы |
||
АДАЛДЫҚ
ДОСТЫҚ
ӘДІЛДІК
СЫЙЛАСТЫҚ


шағым қалдыра аласыз















