Материалдар / сыныптағы психологиялық ахуал
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

сыныптағы психологиялық ахуал

Материал туралы қысқаша түсінік
сыныптағы психологиялық ахуал туралы коучингте тренингтер өткізу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Желтоқсан 2017
5636
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Апта күн: 4 күн

1-сабақ

Күні : 31.10 17ж

Тренер:

Мулдиярова М.И.

Өткізілетін орны


Тақырыбы

1-сабақ: Бұдан әрі даму бағыттары мен басымдықтарын анықтау үшін жеке тұлғаның құндылықтары мен көзқарастарын нақтылау.

2-сабақ: Оқыту және оқу әдістемесін жетілдіру мақсатында зерттеу жүргізу қажеттігін негіздеу және мойындау.Сыныптағы психологиялық ахуал.

Мақсаты

Мұғалімдер зерттеулер мен жетілдіру арқылы кәсіби дамудың қажеттілігі туралы қорытынды жасайды.

Нәтижесі

Мұғалімдер құндылықтар мен басымдықтар жүйесіне қатысты өздерінің көзқарастарын дәлелдейді,сыныптағы жағымды атмосферамен және ұжымдық сезімнің қалыптасуы үшін ұжымның тәртібі мен ұйымдастырылушығының мәнін бағалайды.

Түйінді идея

1.Оқыту мен оқу тәжірибесін жетілдіру жөніндегі жұмыстағы көпнұсқаулық мұғалімнің кәсіби рөлінің маңызды құрамды бөлігі болып табылады.

2.Жетілдіру жөніндегі жұмыс тек қана мұғалімнің өз тәжірибесін жақсартып қана қоймайды,сонымен мектептегі басқада мұғалімдердің тәжірибесіне әсер ете алады.

Табысты оқыту мен оқудың маңызды аспектісі ретінде оқуды оңтайландыруға,мұғалім мен оқушылардың өзін-өзі іске асырудан қанағаттану сезімін қамтамасыз етуге,жақсы және ұйымдасқан жұмыс ахуалын сақтап тұруғаәсер ететін өзара қарым-қатынас сипатын түсіну.

Оқыту барысы


1 – сабақ 9.00-10.30

Команда құруға арналған жаттығу:

«Сен кімсің » жаттығуы «Өмір ағашы»

Өз өмірлерінің ағашының суретін салады, өзін сол ағаштың қай мүшесіне теңейтінін белгілейді. Тамыры – сіздің өміріңіздің мақсаты мен мәні. Діңгегі – сіздің өзіңіз туралы пікіріңіз. Бұтақтары – сіздің армандарыңыз бен тілектеріңіз. Жапырағы – жаңашылдыққа деген өзгеріс.

Топқа бөліну.

Ресурс: Қағаз, карандаш


Тәжірибедегі құндылықтар, ұстаным және стратегиялық іс-әрекет

«Дипактың оқиғасы» мәтінін командада ДЖИГСО әдісімен оқуды ұсынады.

Абзац бойынша оқиды, топта талдайды.

Ресурс: үлестірме материал 73 б


Мұғалімнің құндылығы, ұстанымы,стратегиялық іс-әрекетін анықтау.


Үш түрлі қарындашты таратып, мұғалімнің құндылығын-қызыл,ұстанымын-жасыл,іс-әрекетін- сары белгімен бояуды ұсынады.

Әр команда тапсырманы орындайды, дәлелдейді.

Ресурс: үлестірме материал 73 б

Мұғалімнің құндылықтары мен міндеттерін анықтау.

«үштік» арқылы сұхбат беру жұмысын ұйымдастырады.

А В-ға сұрақтарды қояды,С В-ның жауаптары туралы ескертулер жазады.

Қорытындысында С В-ға рефлексивті қорытынды жасауға көмек көрсетеді.

Ресурс: үлестірме материал 74 б


Құндылықтар,ұстанымдар және тиісті стратегиялық іс-әрекеттер туралы идеяларды дамыту


Төменде берілген кестелерді толтыру үшін құндылықтар, ұстанымдар мен стратегиялық іс-әрекеттер туралы не білгеніңізді пайдаланыңыз. Бұл тапсырма сізге не қажет екендігін, қандай өзгеріс енгізгіңіз келеді және өзгерісті қалай енгізе алатыныңыз туралы сіздің ойларыңызды дамытуға

көмектеседі

Мазмұнды сызбамен жұмыс

  1. Стратегиялық іс-әрекет – Өзгерістер енгізуім үшін менің не істеуім керек?

  2. Ұстаным – Мен оны қандай түрде көргім келеді?

  3. Құндылықтар – Мен үшін не маңызды? Менің нені өзгерткім келеді?

Ресурс: үлестірме материал 75 б

Кері байланыс

«Үш М және Ә»

Тыңдаушы игерген үш мәселені атап, жұмысын жақсартуға бір әрекетке ұсыныс жасайды.

Ресурс: үлестірме материал 75 б


Қосымша оқу

Мұғалімге арналған нұсқаулық

26-37бет

9.00-9.10

10 мин.









9.10-9.25

15 мин.







9.25-9.35

10 мин.






9.35-10.00

25 мин.









10.00-10.20

20 мин.















10.20-10.30

10 мин.

Үзіліс


2 сабақ 10.45-12.15


10.45-10.50

5 мин












10.50-11.05

15 мин.




11.05-11.20

15 мин.






11.20-11.40

20 мин.












11.40-12.05

25 мин






12.05-12.15

10 мин.

Зейінді шоғырландыруға арналған жаттығулар

«Сіз кімсіз?»

Стикер таратады, 5 аң мен құстың атауын жазуды ұсынады

1. Сіз досыңыз үшін кімсіз?

2.Күйеуіңіз үшін кімсіз?

3.Балаларыңыз үшін кімсіз?

4.Оқушыларыңыз үшін кімсіз?

5.Мектеп әкімшілігі үшін кімсіз?

Мұғалімдер жазады,оқиды..

Миға шабуыл

Оқу мәдениеті сіздің сыныптағы оқушылардың тәртібіне қалай әсер етеді?

Сұрақтар төңірегінде ойланып жауап береді.

Ресурс: үлестірме материал 76 б


Кестемен жұмыс

Сыныптағы мұғалім мен оқушы мінез-құлқының түрлерін жіктеу

Кестені толтырады

Ресурс: Үлестірме материал

1-кесте

76б


Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынасты кеңейту мүмкіндіктері. Мұғалім оқушы өзара әрекеттестігі.

Топтық пікірталас ұйымдастырады.

-Сабақтағы мұғалім мен оқушылардың қарым-қатынасына не әсер етеді?

-Ол қарым-қатынас әртүрлі жағдайларға қарай өзгеріп отыра ма?

-Сіз өзара қарым-қа тынасты қалай өзгер тер едіңіз?

Берілген тапсырма бойынша мұғалім дердің пікірлері

Ресурс: үлестірме материал 77-78 б



«Болашақ мектеп» үлгісі

ХХІ ғасырда өмір сүретін жас ұрпақ өзекті болып табылатын білім беру ордасының үлгісі

/газет,спагетти,желім,түрлі-түсті қағаз т.б/

Болашақ мектептің үлгісін жасайды. Үлгісі көлемді ........

Ең биік үлгі.......

Ғылыми тұрғыдан жасалған үлгі.......


Рефлексия

«Чемодан,еттартқыш,себет»

«Мен бүгін өзіммен бірге .......аламын, себебі.....

.....туралы ойлау қажет,себебі.........

....лақтырып жіберемін,себебі.....

Тренерге арналған үлестірме материал 77 б



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!