Материалдар / Сыныптан тыс жұмыс
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сыныптан тыс жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
жас ұстаздарға қөмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Маусым 2021
475
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Сыныптан тыс сабақ тақырыбы: «Кім зерек?»»

Сыныптан тыс сабақ тақырыбы: «Кім зерек?»

Білімділік: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын, ынтасын, зейінін арттыру, алған білімдерін тереңдету.

Дамытушылық: Ой-өрісін кеңейту, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, ұжымшылдық қабілетін дамыту.

Тәрбиелік: Окушыларды алғырлыққа, белсенділікке және жеке тұлға етіп қалыптастыру. Ұйымшылдыққа, ізденімпаздыққа, шығармашылыққа тәрбиелеу.

Түрі: сайыс сабақ.
Әдісі: өтілген материалды қайталау, сұрақ - жауап, деңгейлік тапсырма, ізденушілік.
Көрнекілігі: жоспары, интерактивті тақта.
Сабақ барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Қатысатын оқушыларды анықтау. Топтарға бөлу. Жарыс ережесімен таныстыру.

- Енді сайысымыздың өтілу ережесімен танысыңдар:
1. Таныстыру және топ басшысының тілектері.
2. «Жалғасын тап» ойыны.
3. Кім шапшаң?
4. Сен білесің бе? Сұрақ - жауап алысу
5. «Ұшқыр ой»Мәтіннің мазмұнына сәйкес мақал - мәтел жазу.
6. «Іздеген жетер мұратқа». Сиқырлы ұяшықтар.
7. «Ойлан тап» Жұмбақтар шешу.
ІІ. Ойын барысы.
1 сайыс. Таныстыру және топ басшысының тілектері.
І - топ «Алғырлар»
ІІ- топ «Тапқырлар»
ІІІ - топ «Білгірлер»



2 сайыс. «Жалғасын тап» ойыны. (Мақалдар)
І - топ «Алғырлар»
а) Күш - білімде, білім -....... (кітапта)
ә) Көп жасаған білмейді,-
....................................... (Көпті көрген біледі)
ІІ - топ «Тапқырлар»
а) Білім қымбат,................ (білу қиын)
ә) Ердің атын.................. (еңбек шығарады)
ІІІ - топ «Білгірлер»
а) Ақыл - тозбайтын тон.......................................... (Білім - таусылмайтын кен)
ә) Шебердің қолы.................. (көпке ортақ)



3 сайыс. Кім шапшаң? Жаңылтпашты жаттап айт

І - топ «Алғырлар»
Шалшық, балшық,
Балшық, шалшық,
Балшықтан ал шық.

ІІ - топ «Тапқырлар»
Жабайы маралдар бар,
Араларында жаралы маралдар бар.

ІІІ - топ «Білгірлер»
Қыс қатты - ақ
Қыспаққа ап,
Құс тоңып жүр
Қыстап қап.



4 сайыс.Сен білесің бе? Сұрақ - жауап алысу.
І - топ «Алғырлар»
1. ҚР - ы өз тәуелсіздігін қашан жариялады? (1991ж 16 желтоқсан)
2. Біз қай облыста тұрамыз? (Жамбыл)
3. Бес асыл, бес дұшпан туралы өлеңді кім жазған? (А. Құнанбаев)
4. Жеті күнді атаңдар. (дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі, жұма, сенбі, жексенбі(
5. Түйе малының сүтінен дайындалатын сусын қалай аталады? (шұбат)

ІІ - топ «Тапқырлар»
1. ҚР - ның Мемлекеттік Туының авторы кім? (Шәкен Ниязбеков)
2. Президент халыққа не жолдайды. (Жолдау)
3. Күйді орындайтын адамды кім деп атайды? (күйші)
4. Тұңғыш «Әліппе» оқулығын жазған кім? (А. Байтұрсынұлы)
5. Ыбырай Алтынсариннің өзің білетін өлеңдерін ата

ІІІ - топ «Білгірлер»
1. Биыл ҚР - ның Тәуелсіздігіне неше жыл болды? (25)
2. Қазақ балаларына алғаш мектеп ашқан кім? (Ы. Алтынсарин)
3. Екіақынныңөлеңжарысықалайаталады? (Айтыс)
4. Жетіатаныайт. (ата, әке, бала, немере, шөбере, шөпшек, немене)
5. Қазақүйдіңбөлшектеріната: (шаңырақ, кереге, уық, сықырлауық)







5 сайыс. Мәтіннің мазмұнына сәйкес тақырып қойып, сәйкес мақал - мәтел жазу.
І - топ «Алғырлар»

Егін жинау
Жаздың ортасы. Биыл егін өте бітік шықты. Шаруашылық егін жинауға кірісті. Егіншілер астықтан мол өнім алды. Халықтың қуанышында шек жоқ. Астық көп еңбекпен өндіріледі. Еңбек ете білу – адамдағы ең үлкен қасиет.

ІІ - топ «Тапқырлар»
Талғаттың ерлігі
Талғаттың ұшағы әуеге тез көтерілді. Ұшқыштардың қимылын командир жерден бақылап тұр еді. Ол Талғаттың жауға жасаған шабуылына өте риза болды. Ұшқыштаржаудыңбекінісінқиратты. Одансоңжердегіәскерлершабуылғашықты. Жаубекінісінтастапқашабастады. Талғатжауынгерліктапсырманыойдағыдайорындады.

ІІІ - топ «Білгірлер»

Ұқыпты бала
Қайсаржасынантілалғышболыпөсіпкеледі. Үлкенніңайтқанынбұлжытпайорындайды. Өзініңкиімдерінбіржергеқойыпдағдыланды. Ойыншықтарын да белгіліжергежинайтынболды. Ойыншықтыңсынғандарынжөндейді. Өзтөсегінөзіжинаудыүйренді. Төсектіңүстінекиімменотырмайды. Бөлмесін таза ұстайды.

6 сайыс.

  1. Сиқырлы ұяшықтар (әдебиеттік оқу, математика, қазақ тілі, дүниетану пәндері бойынша сұрақтар қойылады. Оқушылар өздері ұяшық таңдайды.



Әдебиеттік оқу
«Дала жұлдызы» деп кімді айтамыз? (Ы. Алтынсарин)
«Әке арманы» мәтінінің негізгі кейіпкерлері кімдер? (Абай мен Әбіш)
Үш биді ата: (Қазыбек би, Төле би, Әйтеке би)
Математика
Ұзындық өлшем бірліктерін атаңдар: (мм, см, дм, м, км)
Шаршының қабырғасының ұзындығы 4 см боса, периметрі нешеге тең? (16 см)
9 бен 4 көбейтіндісінешегетең? (36)
Екіәке, екі бала театрға билет алды. Театрғанешеадам билет алды?
Өздеріңбілетінгеометриялықфигуралардыатапберіңдер: (тіктөртбұрыш, шаршы,..........)
Сандынөлгекөбейткендемәнінешегетеңболады? (нөлге)
Еңкішітөрттаңбалы сан. (1000)
45 пен 9 бөліндісінешегетең? (5)
Бөлуамалыныңкомпоненттеріната: (бөлінгіш, бөлгіш, бөліндініңмәні)
Қазақтілі
Мәтінніңбөлімдерін ата
«Хат» сөйлеудіңқайтүрінежатады? (жазбаша
Негізгісөйлеммүшесіната. (бастауыш)
«Көлшік» сөзініңтүбірін тап (көл)
Не істеді? Қайтты? Не қылды? Қайсөйлеммүшесініңсұрақтары? (баяндауыш)
Айтылумақсатынақарайсөйлемнешегебөлінеді? (үшке: хабарлы, сұраулы, лепті)
«Батыр» сөзінемәндессөздерді тап. (ержүрек, батыл, қайсар...)
«Отызжеті» сөзіқайсөзтабынажатады? (сан есім)
Дүниетану
Тірітабиғатқанелержатады? (адам, жануар, өсімдік)
Әрадамныңшағынотаны.
Сезіммүшелеріненелержатады? (көз, мұрын, құлақ, тіл, тері)
Жербетініңқағазғакішірейтілгенбейнесі не? (карта(
Көкжиектіңнешетұсы бар? (4 тұсы бар
Қужануар. (түлкі)
Тәжірибедегеніміз не? (шындыққасынақжүргізуарқылыкөзжеткізу, таныпбілу)




7сайыс. «Ойлан тап» Жұмбақтаршешу.
І - топ «Алғырлар»
1. Өзісондайақ,
Жесеңтәтті - ақ. 
Қант
2. Қысбойынажатады,
Тәттіұйқығабатады. 
Аю
3. Жазужазыпжалықпаған
Жаза - жазаарықтаған. 
Бор

ІІ- топ «Тапқырлар»
1. Мамықтайұлпа, қанттайақ
Қыстажербетінбасады,
Жаздасайғақашады
. Қар
2. Ұшып, қоныптынбайды
Жергесоқсаңсынбайды
Суғасалсаңбатпайды
Түскенжергежатпайды
. Доп
3. Бұданкірқорқады
Суданбұлқорқады. 
Сабын

ІІІ - топ «Білгірлер»
1. Өзіжуас, өзімомын,
Біршешпейдітонын. 
Қой
2. Әріқызыл, әрітәтті,
Татқанжандытаңырқатты. 
Қарбыз
3. Оқушығакүндееріп,
Жүретін не? 
Күнделік


ІІІ. Жарысты қорытындылау.




VIІ. Қорытынды.

Білім  деген  биік  шың,

Бақытқа  сені  жеткізер.

Білім  деген  ақылшың,

Қиындықтан  өткізер- деп  сайыс  сабағымызды  аяқтаймыз.

Жеңімпаз топты анықтау, мақтау, марапаттау.







        











































































«Сыныптан тыс сабақ тақырыбы: «Кім зерек?»»

Сыныптан тыс сабақ тақырыбы: «Кім зерек?»

Білімділік: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын, ынтасын, зейінін арттыру, алған білімдерін тереңдету.

Дамытушылық: Ой-өрісін кеңейту, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, ұжымшылдық қабілетін дамыту.

Тәрбиелік: Окушыларды алғырлыққа, белсенділікке және жеке тұлға етіп қалыптастыру. Ұйымшылдыққа, ізденімпаздыққа, шығармашылыққа тәрбиелеу.

Түрі: сайыс сабақ.
Әдісі: өтілген материалды қайталау, сұрақ - жауап, деңгейлік тапсырма, ізденушілік.
Көрнекілігі: жоспары, интерактивті тақта.
Сабақ барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Қатысатын оқушыларды анықтау. Топтарға бөлу. Жарыс ережесімен таныстыру.

- Енді сайысымыздың өтілу ережесімен танысыңдар:
1. Таныстыру және топ басшысының тілектері.
2. «Жалғасын тап» ойыны.
3. Кім шапшаң?
4. Сен білесің бе? Сұрақ - жауап алысу
5. «Ұшқыр ой»Мәтіннің мазмұнына сәйкес мақал - мәтел жазу.
6. «Іздеген жетер мұратқа». Сиқырлы ұяшықтар.
7. «Ойлан тап» Жұмбақтар шешу.
ІІ. Ойын барысы.
1 сайыс. Таныстыру және топ басшысының тілектері.
І - топ «Алғырлар»
ІІ- топ «Тапқырлар»
ІІІ - топ «Білгірлер»



2 сайыс. «Жалғасын тап» ойыны. (Мақалдар)
І - топ «Алғырлар»
а) Күш - білімде, білім -....... (кітапта)
ә) Көп жасаған білмейді,-
....................................... (Көпті көрген біледі)
ІІ - топ «Тапқырлар»
а) Білім қымбат,................ (білу қиын)
ә) Ердің атын.................. (еңбек шығарады)
ІІІ - топ «Білгірлер»
а) Ақыл - тозбайтын тон.......................................... (Білім - таусылмайтын кен)
ә) Шебердің қолы.................. (көпке ортақ)



3 сайыс. Кім шапшаң? Жаңылтпашты жаттап айт

І - топ «Алғырлар»
Шалшық, балшық,
Балшық, шалшық,
Балшықтан ал шық.

ІІ - топ «Тапқырлар»
Жабайы маралдар бар,
Араларында жаралы маралдар бар.

ІІІ - топ «Білгірлер»
Қыс қатты - ақ
Қыспаққа ап,
Құс тоңып жүр
Қыстап қап.



4 сайыс.Сен білесің бе? Сұрақ - жауап алысу.
І - топ «Алғырлар»
1. ҚР - ы өз тәуелсіздігін қашан жариялады? (1991ж 16 желтоқсан)
2. Біз қай облыста тұрамыз? (Жамбыл)
3. Бес асыл, бес дұшпан туралы өлеңді кім жазған? (А. Құнанбаев)
4. Жеті күнді атаңдар. (дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі, жұма, сенбі, жексенбі(
5. Түйе малының сүтінен дайындалатын сусын қалай аталады? (шұбат)

ІІ - топ «Тапқырлар»
1. ҚР - ның Мемлекеттік Туының авторы кім? (Шәкен Ниязбеков)
2. Президент халыққа не жолдайды. (Жолдау)
3. Күйді орындайтын адамды кім деп атайды? (күйші)
4. Тұңғыш «Әліппе» оқулығын жазған кім? (А. Байтұрсынұлы)
5. Ыбырай Алтынсариннің өзің білетін өлеңдерін ата

ІІІ - топ «Білгірлер»
1. Биыл ҚР - ның Тәуелсіздігіне неше жыл болды? (25)
2. Қазақ балаларына алғаш мектеп ашқан кім? (Ы. Алтынсарин)
3. Екіақынныңөлеңжарысықалайаталады? (Айтыс)
4. Жетіатаныайт. (ата, әке, бала, немере, шөбере, шөпшек, немене)
5. Қазақүйдіңбөлшектеріната: (шаңырақ, кереге, уық, сықырлауық)







5 сайыс. Мәтіннің мазмұнына сәйкес тақырып қойып, сәйкес мақал - мәтел жазу.
І - топ «Алғырлар»

Егін жинау
Жаздың ортасы. Биыл егін өте бітік шықты. Шаруашылық егін жинауға кірісті. Егіншілер астықтан мол өнім алды. Халықтың қуанышында шек жоқ. Астық көп еңбекпен өндіріледі. Еңбек ете білу – адамдағы ең үлкен қасиет.

ІІ - топ «Тапқырлар»
Талғаттың ерлігі
Талғаттың ұшағы әуеге тез көтерілді. Ұшқыштардың қимылын командир жерден бақылап тұр еді. Ол Талғаттың жауға жасаған шабуылына өте риза болды. Ұшқыштаржаудыңбекінісінқиратты. Одансоңжердегіәскерлершабуылғашықты. Жаубекінісінтастапқашабастады. Талғатжауынгерліктапсырманыойдағыдайорындады.

ІІІ - топ «Білгірлер»

Ұқыпты бала
Қайсаржасынантілалғышболыпөсіпкеледі. Үлкенніңайтқанынбұлжытпайорындайды. Өзініңкиімдерінбіржергеқойыпдағдыланды. Ойыншықтарын да белгіліжергежинайтынболды. Ойыншықтыңсынғандарынжөндейді. Өзтөсегінөзіжинаудыүйренді. Төсектіңүстінекиімменотырмайды. Бөлмесін таза ұстайды.

6 сайыс.

  1. Сиқырлы ұяшықтар (әдебиеттік оқу, математика, қазақ тілі, дүниетану пәндері бойынша сұрақтар қойылады. Оқушылар өздері ұяшық таңдайды.



Әдебиеттік оқу
«Дала жұлдызы» деп кімді айтамыз? (Ы. Алтынсарин)
«Әке арманы» мәтінінің негізгі кейіпкерлері кімдер? (Абай мен Әбіш)
Үш биді ата: (Қазыбек би, Төле би, Әйтеке би)
Математика
Ұзындық өлшем бірліктерін атаңдар: (мм, см, дм, м, км)
Шаршының қабырғасының ұзындығы 4 см боса, периметрі нешеге тең? (16 см)
9 бен 4 көбейтіндісінешегетең? (36)
Екіәке, екі бала театрға билет алды. Театрғанешеадам билет алды?
Өздеріңбілетінгеометриялықфигуралардыатапберіңдер: (тіктөртбұрыш, шаршы,..........)
Сандынөлгекөбейткендемәнінешегетеңболады? (нөлге)
Еңкішітөрттаңбалы сан. (1000)
45 пен 9 бөліндісінешегетең? (5)
Бөлуамалыныңкомпоненттеріната: (бөлінгіш, бөлгіш, бөліндініңмәні)
Қазақтілі
Мәтінніңбөлімдерін ата
«Хат» сөйлеудіңқайтүрінежатады? (жазбаша
Негізгісөйлеммүшесіната. (бастауыш)
«Көлшік» сөзініңтүбірін тап (көл)
Не істеді? Қайтты? Не қылды? Қайсөйлеммүшесініңсұрақтары? (баяндауыш)
Айтылумақсатынақарайсөйлемнешегебөлінеді? (үшке: хабарлы, сұраулы, лепті)
«Батыр» сөзінемәндессөздерді тап. (ержүрек, батыл, қайсар...)
«Отызжеті» сөзіқайсөзтабынажатады? (сан есім)
Дүниетану
Тірітабиғатқанелержатады? (адам, жануар, өсімдік)
Әрадамныңшағынотаны.
Сезіммүшелеріненелержатады? (көз, мұрын, құлақ, тіл, тері)
Жербетініңқағазғакішірейтілгенбейнесі не? (карта(
Көкжиектіңнешетұсы бар? (4 тұсы бар
Қужануар. (түлкі)
Тәжірибедегеніміз не? (шындыққасынақжүргізуарқылыкөзжеткізу, таныпбілу)




7сайыс. «Ойлан тап» Жұмбақтаршешу.
І - топ «Алғырлар»
1. Өзісондайақ,
Жесеңтәтті - ақ. 
Қант
2. Қысбойынажатады,
Тәттіұйқығабатады. 
Аю
3. Жазужазыпжалықпаған
Жаза - жазаарықтаған. 
Бор

ІІ- топ «Тапқырлар»
1. Мамықтайұлпа, қанттайақ
Қыстажербетінбасады,
Жаздасайғақашады
. Қар
2. Ұшып, қоныптынбайды
Жергесоқсаңсынбайды
Суғасалсаңбатпайды
Түскенжергежатпайды
. Доп
3. Бұданкірқорқады
Суданбұлқорқады. 
Сабын

ІІІ - топ «Білгірлер»
1. Өзіжуас, өзімомын,
Біршешпейдітонын. 
Қой
2. Әріқызыл, әрітәтті,
Татқанжандытаңырқатты. 
Қарбыз
3. Оқушығакүндееріп,
Жүретін не? 
Күнделік


ІІІ. Жарысты қорытындылау.




VIІ. Қорытынды.

Білім  деген  биік  шың,

Бақытқа  сені  жеткізер.

Білім  деген  ақылшың,

Қиындықтан  өткізер- деп  сайыс  сабағымызды  аяқтаймыз.

Жеңімпаз топты анықтау, мақтау, марапаттау.







        


























































































Сыныптан тыс сабақ тақырыбы: «Кім зерек?»

Білімділік: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын, ынтасын, зейінін арттыру, алған білімдерін тереңдету.

Дамытушылық: Ой-өрісін кеңейту, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, ұжымшылдық қабілетін дамыту.

Тәрбиелік: Окушыларды алғырлыққа, белсенділікке және жеке тұлға етіп қалыптастыру. Ұйымшылдыққа, ізденімпаздыққа, шығармашылыққа тәрбиелеу.

Түрі: сайыс сабақ.
Әдісі: өтілген материалды қайталау, сұрақ - жауап, деңгейлік тапсырма, ізденушілік.
Көрнекілігі: жоспары, интерактивті тақта.
Сабақ барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Қатысатын оқушыларды анықтау. Топтарға бөлу. Жарыс ережесімен таныстыру.

- Енді сайысымыздың өтілу ережесімен танысыңдар:
1. Таныстыру және топ басшысының тілектері.
2. «Жалғасын тап» ойыны.
3. Кім шапшаң?
4. Сен білесің бе? Сұрақ - жауап алысу
5. «Ұшқыр ой»Мәтіннің мазмұнына сәйкес мақал - мәтел жазу.
6. «Іздеген жетер мұратқа». Сиқырлы ұяшықтар.
7. «Ойлан тап» Жұмбақтар шешу.
ІІ. Ойын барысы.
1 сайыс. Таныстыру және топ басшысының тілектері.
І - топ «Алғырлар»
ІІ- топ «Тапқырлар»
ІІІ - топ «Білгірлер»



2 сайыс. «Жалғасын тап» ойыны. (Мақалдар)
І - топ «Алғырлар»
а) Күш - білімде, білім -....... (кітапта)
ә) Көп жасаған білмейді,-
....................................... (Көпті көрген біледі)
ІІ - топ «Тапқырлар»
а) Білім қымбат,................ (білу қиын)
ә) Ердің атын.................. (еңбек шығарады)
ІІІ - топ «Білгірлер»
а) Ақыл - тозбайтын тон.......................................... (Білім - таусылмайтын кен)
ә) Шебердің қолы.................. (көпке ортақ)



3 сайыс. Кім шапшаң? Жаңылтпашты жаттап айт

І - топ «Алғырлар»
Шалшық, балшық,
Балшық, шалшық,
Балшықтан ал шық.

ІІ - топ «Тапқырлар»
Жабайы маралдар бар,
Араларында жаралы маралдар бар.

ІІІ - топ «Білгірлер»
Қыс қатты - ақ
Қыспаққа ап,
Құс тоңып жүр
Қыстап қап.



4 сайыс.Сен білесің бе? Сұрақ - жауап алысу.
І - топ «Алғырлар»
1. ҚР - ы өз тәуелсіздігін қашан жариялады? (1991ж 16 желтоқсан)
2. Біз қай облыста тұрамыз? (Жамбыл)
3. Бес асыл, бес дұшпан туралы өлеңді кім жазған? (А. Құнанбаев)
4. Жеті күнді атаңдар. (дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі, жұма, сенбі, жексенбі(
5. Түйе малының сүтінен дайындалатын сусын қалай аталады? (шұбат)

ІІ - топ «Тапқырлар»
1. ҚР - ның Мемлекеттік Туының авторы кім? (Шәкен Ниязбеков)
2. Президент халыққа не жолдайды. (Жолдау)
3. Күйді орындайтын адамды кім деп атайды? (күйші)
4. Тұңғыш «Әліппе» оқулығын жазған кім? (А. Байтұрсынұлы)
5. Ыбырай Алтынсариннің өзің білетін өлеңдерін ата

ІІІ - топ «Білгірлер»
1. Биыл ҚР - ның Тәуелсіздігіне неше жыл болды? (25)
2. Қазақ балаларына алғаш мектеп ашқан кім? (Ы. Алтынсарин)
3. Екіақынныңөлеңжарысықалайаталады? (Айтыс)
4. Жетіатаныайт. (ата, әке, бала, немере, шөбере, шөпшек, немене)
5. Қазақүйдіңбөлшектеріната: (шаңырақ, кереге, уық, сықырлауық)







5 сайыс. Мәтіннің мазмұнына сәйкес тақырып қойып, сәйкес мақал - мәтел жазу.
І - топ «Алғырлар»

Егін жинау
Жаздың ортасы. Биыл егін өте бітік шықты. Шаруашылық егін жинауға кірісті. Егіншілер астықтан мол өнім алды. Халықтың қуанышында шек жоқ. Астық көп еңбекпен өндіріледі. Еңбек ете білу – адамдағы ең үлкен қасиет.

ІІ - топ «Тапқырлар»
Талғаттың ерлігі
Талғаттың ұшағы әуеге тез көтерілді. Ұшқыштардың қимылын командир жерден бақылап тұр еді. Ол Талғаттың жауға жасаған шабуылына өте риза болды. Ұшқыштаржаудыңбекінісінқиратты. Одансоңжердегіәскерлершабуылғашықты. Жаубекінісінтастапқашабастады. Талғатжауынгерліктапсырманыойдағыдайорындады.

ІІІ - топ «Білгірлер»

Ұқыпты бала
Қайсаржасынантілалғышболыпөсіпкеледі. Үлкенніңайтқанынбұлжытпайорындайды. Өзініңкиімдерінбіржергеқойыпдағдыланды. Ойыншықтарын да белгіліжергежинайтынболды. Ойыншықтыңсынғандарынжөндейді. Өзтөсегінөзіжинаудыүйренді. Төсектіңүстінекиімменотырмайды. Бөлмесін таза ұстайды.

6 сайыс.

<
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!